Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Goedemorgen ik ben blij:
Ben de trotse eigenaar geworden van een BX GTI uit aug-93!!
Helemaal compleet met Airco, middenarmsteun voor en 172.000KM gereden wat rijdt zon auto toch heerlijk foto´s volgen als die gewassen is!!
een bx is toch wel een erg fijne wagen!
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ! ben benieuwd naar de foto’s !!
Veel rijplezier !
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
gefeliciteerd ,..........en nou maar lekker genieten van die airco
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Ja super man!
Dan heb je wel echt een der aller laatste GTI’s. Welke kleur heb je?
En foto’s ...
Laat dan ook ff je airco bediening zien. Zelf heb ik een BX 19 GTI van 1991 (model 92) en die airco bediening kon je hier zien: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=162185&highlight=airco
(Als je geen foto’s kan uploaden wil ik ze wel voor je op mijn site zetten! Stuur dan ff een PB’tje)
gefeliciteerd
veel rijplezier gewenst (maar dat zal wel lukken: goede combi van vermogen en comfort)
ben benieuwd naar de foto’s :photo
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! Ben ook erg benieuwd naar de foto’s!
Serge.
- C3 1.4i Difference
hij is zilver net als de deauville.
Ik heb een airco die bij de handrem zit. middenarm steun ben ik nog het meest blij mee wat een heerlijke uitvinding.
morgen de foto´s eerst goed wassen vanmiddag!
Dan is het geen originele airco.
is tie digitaal of analoog dan ?
ennuhh…. waar blijven die :photo nou ???
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Hee Leuk D Een collega GTi’er D
Van Harte met je Nieuwe GTi )
Ik ben sinds een maand ook de trotse eigenaar van een GTi. D cevr Geen airco,maar wel een schuifkanteldak en een automaat. Zoals iemand al opmerkte in dit lijntje. de ideale verhouding van comfort en vermogen. Volgende maand even de draagarmlagers laten vervangen om deze zomer optimaal te kunnen genieten.
Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.
Groetjes,
Tinus
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
- C3 1.4i Difference
Ja er moet bij mij ook nog wel wat gebeuren:
2 nieuwe banden, nieuwe riem en spanrol voor de airco, wielen balanceren een nieuwe hoes bij de rechterstuurkogel ofzo iets ops:
maarja gelukkig werk ik bij een dealer en willen de monteurs mij graag steunen voor een kratje bier dus das wel weer een meevaller
Verder is de temperatuur van de auto met rijden etc rond de 80gr maar als die stationair draait wordt die wel wat warmer maar de ventilator gaat op tijd aan is dat normaal bij GTI?
Sep schreef:Ja er moet bij mij ook nog wel wat gebeuren:
2 nieuwe banden, nieuwe riem en spanrol voor de airco, wielen balanceren een nieuwe hoes bij de rechterstuurkogel ofzo iets ops:
maarja gelukkig werk ik bij een dealer en willen de monteurs mij graag steunen voor een kratje bier dus das wel weer een meevaller
Verder is de temperatuur van de auto met rijden etc rond de 80gr maar als die stationair draait wordt die wel wat warmer maar de ventilator gaat op tijd aan is dat normaal bij GTI?
Dat is normaal bij iedere auto.
Ich bin ein Breaker
- C3 1.4i Difference
oh oke gelukkig, ja ik moet nog erg wennen aan opeens zoveel metertjes op mijn dashboard
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Sep schreef:Ja er moet bij mij ook nog wel wat gebeuren:
OK, en wat doe je dan bij de dealer? ff nieuwsgierig ja!
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Feli! veel rijplezier
Re: YESSSs nieuwe aanwinst !!
Sep schreef:
een bx is toch wel een erg fijne wagen!
Haal dat “toch wel” maar weg! Een BX is gewoon een erg fijne wagen, zelfs een 1.4 al.
Veel plezier met je GTi!!
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
- C3 1.4i Difference
Hier staat mijn auto, excuus voor de astra op de achtergrond die is van de schoonfamilie ops: