Geheimzinnige draadjes
martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 05 april 2005 08:10 PM

Om de hoge kosten van de versnellingsbakreparatie een beetje te vergeten heb ik m’n BX vanbinnen maar goed schoongemaakt. Ik heb de middenconsole weggehaald om eens goed tussen de stoelen te kunnen stofzuigen. Toen ik de stekkertjes van de achterraambediening weghaalde, kwam ik een tweepolig stekkertje tegen met 2 gele draden (1 van de vele gele draden tussen de raambedieningen en de cv) met op een van de gele draadjes een zwart vlakje. Nu zal dit wel een negatieve draad zijn, maar de overige gele draadjes hebben ook allerlei kleuren.

Weet iemand wat voor geheime optie ik in de middenconsole verstopt heb zitten? Ik heb namelijk geen flauw idee!

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 05 april 2005 09:16 PM
  [ # 1 ]

*wilde gok*

Zijn dat misschien draden van de optionele hoofdtelefoonuitgangen die achter in de middenconsole zaten?

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

DaanDus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310

Gepost: 05 april 2005 09:38 PM
  [ # 2 ]

Re: Geheimzinnige draadjes

martijn78 schreef:

Om de hoge kosten van de versnellingsbakreparatie een beetje te vergeten heb ik m’n BX vanbinnen maar goed schoongemaakt. Ik heb de middenconsole weggehaald om eens goed tussen de stoelen te kunnen stofzuigen. Toen ik de stekkertjes van de achterraambediening weghaalde, kwam ik een tweepolig stekkertje tegen met 2 gele draden (1 van de vele gele draden tussen de raambedieningen en de cv) met op een van de gele draadjes een zwart vlakje. Nu zal dit wel een negatieve draad zijn, maar de overige gele draadjes hebben ook allerlei kleuren.

Weet iemand wat voor geheime optie ik in de middenconsole verstopt heb zitten? Ik heb namelijk geen flauw idee!

Ik heb laatst afstandsbediening ingebouwd, en spanning van dat draadje gepakt. Die 2-polige gele draadboel met bruine stekker is continu 12 volt en massa (bij mij was geel met zwarte vlek +12V, en die andere massa Confused ) Deze is (lijkt mij) voor de optionele sigarettenaansteker voro achter.

gr

Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen? confused

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 05 april 2005 10:21 PM
  [ # 3 ]

hmmm…Sigarettenaansteker lijkt me idd waarschijnlijk. Mooi, dan kan ik een extra sigarettenaansteker inbouwen. Voor m’n mobieltje of dvd! Laughing

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 06 april 2005 02:04 AM
  [ # 4 ]
martijn78 schreef:

hmmm…Sigarettenaansteker lijkt me idd waarschijnlijk. Mooi, dan kan ik een extra sigarettenaansteker inbouwen. Voor m’n mobieltje of dvd! Laughing

Ik zou het voor de zekerheid wel even doormeten als ik jou was… Maar wel erg handig om in de zomer een koelbox achter de stoel neer te zetten!

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook