Ik zal er zondag voor de eerste keer zijn. Ik hoop nog wat leuks op de kop te tikken, geen idee wat maar we zien wel Alleen jammer dat ik geen digicam mee kan nemen omdat mn pa en mn broertje naar Sjors Dabbeljoe gaan kijken op het kerkhof van Margraten
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
misschien kijk ik er overheen maar op de website van citromobile kan ik zosnel niet de openingstijden en de kosten vinden.
iemand hier meer info over?
thanx alvast
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Arjan,
Ga naar citromobile.nl
En klik op het nederlandse vlaggetje.
Ga dan in het menu gedeelte naar “entree”....daar staan de prijs en de openingstijden van beide dagen.
openingstijden van 10:00- 17:00 en de prijs is 7,00 eurie
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
altijd handig :photo
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
Dit jaar ga ik zeker weer naar Citromobile, wordt m’n 5de of 6de keer . Alleen helaas dit jaar met het openbaar vervoer M’n vader moet helaas dit jaar werken op zaterdag en kon dus niet. En op zondag kon helaas ook niet. Naja hopelijk is het een beetje goed bereikbaar…
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Identificatie andere Forumleden?
Misschien een idee om een bord oid achter je raam te plakken met je naam/bijnaam erop zoals sommigenm in Borculo hadden met je 06-nummer erop. Kun je mekaar bellen om af te spreken als je ff wil kleppen.
Iemand een ontwerp?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Grr, net begonnen met mijn nieuwe baan, en wat denk je? Vrijdag EN Zaterdag werken….. Geen Citromobile dus dit jaar…........
BX Chic, DB-NZ-70, 163.900 km. ORGA 5353.
ZX Reflex, FF-DD-45, 46.680 km. ORGA 5484.
BX Cannes, ZK-94-DY, 140.000 in ruste.
Vertaling Chic: chic, goede smaak, elegantie, piekfijn, tof.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Foto van de Bus???
patje74 schreef:XTR schreef:
Wat een mooie foto!
En om ontopic te blijven, ik ga wel alleen weet ik nog niet welke dag.
@L-E, je kan natuurlijk met ons meerijden, of wil je je 2cv mee hebben voor de 3VO toc….... Oh nee, hehe…
Welke dag heeft je voorkeur?Wat de Reno aangaat, laten we eerlijk zijn, het is wel een van de mooiste bussen in zijn klasse. En de forumvlag siert hem wel. Laten we niet eenkennig zijn, hoeveel leden hebben wel niet een Duitser of Jap voor de deur staan naast hun trouwe Citroën.
Ik heb tijden vanalles gereden naast mijn 2cv, gewoon uit practische overwegingen. Het is overigens op 1 na, allemaal Frans geweest.
Over welke bus hebben jullie het nou? Ik ben nou toch wel erg benieuwd geraakt!!
Geen verkeerd woord trouwens over de oude Master bussen. Mijn vader heeft er ook een en het is een echt ontwerp van Opron, de enige meester! :photo
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
BX-Chique schreef:Vrijdag EN Zaterdag werken….. Geen Citromobile dus dit jaar…........
Ik dacht dat ‘t zaterdag en zondag was??
Re: Identificatie andere Forumleden?
ernst23 schreef:Misschien een idee om een bord oid achter je raam te plakken met je naam/bijnaam erop zoals sommigenm in Borculo hadden met je 06-nummer erop. Kun je mekaar bellen om af te spreken als je ff wil kleppen.
Iemand een ontwerp?
Waarom niet gewoon hetzelfde ontwerp? Was best een leuk ding!!!
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
voge schreef:BX-Chique schreef:Vrijdag EN Zaterdag werken….. Geen Citromobile dus dit jaar…........
Klopt het is zaterdag en zondag
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
voge schreef:BX-Chique schreef:Vrijdag EN Zaterdag werken….. Geen Citromobile dus dit jaar…........
Heb ik het weer eens verkeerd in mijn agenda gezet, pfffff, dan kan ik toch! Joepie!!!
BX Chic, DB-NZ-70, 163.900 km. ORGA 5353.
ZX Reflex, FF-DD-45, 46.680 km. ORGA 5484.
BX Cannes, ZK-94-DY, 140.000 in ruste.
Vertaling Chic: chic, goede smaak, elegantie, piekfijn, tof.
BX-Chique schreef:voge schreef:BX-Chique schreef:Vrijdag EN Zaterdag werken….. Geen Citromobile dus dit jaar…........
Heb ik het weer eens verkeerd in mijn agenda gezet, pfffff, dan kan ik toch! Joepie!!!
:51
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Re: Foto van de Bus???
ernst23 schreef:patje74 schreef:XTR schreef:
Wat de Reno aangaat, laten we eerlijk zijn, het is wel een van de mooiste bussen in zijn klasse. En de forumvlag siert hem wel. Laten we niet eenkennig zijn, hoeveel leden hebben wel niet een Duitser of Jap voor de deur staan naast hun trouwe Citroën.
Ik heb tijden vanalles gereden naast mijn 2cv, gewoon uit practische overwegingen. Het is overigens op 1 na, allemaal Frans geweest.
Over welke bus hebben jullie het nou? Ik ben nou toch wel erg benieuwd geraakt!!
Geen verkeerd woord trouwens over de oude Master bussen. Mijn vader heeft er ook een en het is een echt ontwerp van Opron, de enige meester! :photo
over mijn reno trafic bus dus.. maar wees niet bang ik kom met de bix, want mijn vrouw gaat weekje naar france met de bus.
Dat waren nog eens bussen he, die Masters
Je traffic is wel een erg mooi exemplaar moet ik zeggen. Het is alleen zo jammer dat dezelfde bus wordt geleverd met een N*ss*n of *p*l embleem erop, schande!!!!
Maarre, gaan we niet een beetje erg fftopic :