11 van de 17
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

citromobile 2005
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 07 mei 2005 12:01 AM
  [ # 151 ]

doe je wel voorzichtig met de ruitenwisser van mijn cx Very Happy

Profiel  

yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 859

- CX 2400 GTI
Gepost: 07 mei 2005 12:52 AM
  [ # 152 ]
eviltwin schreef:

Ik zie dus, net nadat ik me voorgenomen had de Sm mee te nemen, dat het morgen gaat hagelen…nu is het nog prachtig weer…duimen jullie voor me?

En of ik voor je duim, en voor mezelf ook! Ik ga met de CX en heb ook geen behoefte aan een golfbal dak!

Ik ben al wel vijf keer geweest maar nog nooit op zaterdag…Hoe vroeg begint die mooiste file van Nederland? eenehh…dat verzamelpunt , is dat er nou of niet? De bus? De BX club stand?  vvvich vvann??

Profiel  

yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 859

- CX 2400 GTI
Gepost: 07 mei 2005 12:55 AM
  [ # 153 ]
yke schreef:
eviltwin schreef:

Ik zie dus, net nadat ik me voorgenomen had de Sm mee te nemen, dat het morgen gaat hagelen…nu is het nog prachtig weer…duimen jullie voor me?

En of ik voor je duim, en voor mezelf ook! Ik ga met de CX en heb ook geen behoefte aan een golfbal dak!

Ik ben al wel vijf keer geweest maar nog nooit op zaterdag…Hoe vroeg begint die mooiste file van Nederland? eenehh…dat verzamelpunt , is dat er nou of niet? De bus? De BX club stand?  vvvich vvann??

Ohja, signalement van mijn auto: er zit een nieuwe achterklep op met een prachtig CX 25ALLAS IE typeplaatje, maar de motor is gewoon een 2 liter Surprisedops: moet ik nog even verwisselen (liever de motor natuurlijk)

Profiel  

XsaraVTRRR
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 117

Gepost: 07 mei 2005 02:10 AM
  [ # 154 ]

Hoi Jaco,

Ik heb begrepen dat er zeker 3 Xsara’s staan te schitteren morgen op de parkeerplaats vd Veemarkthallen !!!  :photo
Misschien treffen we elkaar nog wel !

Groetjes,
Pieter

jaco schreef:

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de Citromobile, op zaterdag. Ik ben al jaren citrofiel, maar begin nu pas een beetje thuis te raken in ‘het wereldje’. Misschien ook wel omdat er pas sinds een half jaar een Citroën voor de deur staat.

Ik wordt helemaal opgewonden als ik die foto zie van de file naar de Veemarkthallen, maar tegelijkertijd voel ik me nogal ongemakkelijk als ik al die mooie Citroëns zie en wij komen ‘slechts’ met een Xsara. Maar ach, eens komt de dag dat ik mijn eigen Citroën koop (de Xsara is van mijn vriendin) en dat wordt natuurlijk wel een echte.

C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 07 mei 2005 02:20 AM
  [ # 155 ]

Ik zit even in dubio waar ik morgen (7/5) m’n XTR tussen zal zetten;

> bij de eenden (zo’n beetje dezelfde daklijn Wink )
> bij de Mehari’s (hoezo SUV ?)
> bij de C2’s (het jongere zusje)
> naast een oude TA (halve eeuw ontwerpgeschiedenis…)

moeilijke keuzes Surprisedops:

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

XsaraVTRRR
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 117

Gepost: 07 mei 2005 02:27 AM
  [ # 156 ]

Naast een Xsara VTR ???  Idea  :photo

XTR schreef:

Ik zit even in dubio waar ik morgen (7/5) m’n XTR tussen zal zetten;

> bij de eenden (zo’n beetje dezelfde daklijn Wink )
> bij de Mehari’s (hoezo SUV ?)
> bij de C2’s (het jongere zusje)
> naast een oude TA (halve eeuw ontwerpgeschiedenis…)

moeilijke keuzes Surprisedops:

C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 07 mei 2005 02:56 AM
  [ # 157 ]

‘t zal even zoeken zijn tussen als die BX, CX en DS-freaks, maar wie weet Wink

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 07 mei 2005 03:27 AM
  [ # 158 ]

Re: Identificatie andere Forumleden?

ernst23 schreef:

Misschien een idee om een bord oid achter je raam te plakken met je naam/bijnaam erop zoals sommigenm in Borculo hadden met je 06-nummer erop. Kun je mekaar bellen om af te spreken als je ff wil kleppen.

Iemand een ontwerp?

ik vind dit eigenlijk wel een strak idee Exclamation  Rolling Eyes

Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6133

Gepost: 07 mei 2005 10:51 AM
  [ # 159 ]
XsaraVTRRR schreef:

Hoi Jaco,

Ik heb begrepen dat er zeker 3 Xsara’s staan te schitteren morgen op de parkeerplaats vd Veemarkthallen !!!  :photo
Misschien treffen we elkaar nog wel !

Groetjes,
Pieter

Zo, toch al zeker drie!!! Nog 25 jaar en we zijn in de meerderheid en iedereen die dan een nieuwe Citroën heeft, voelt zich enorm nietig tussen al die mooie, bijzondere Xsara’s   :schater

Nou, misschien tot zometeen. Wij rijden in een 1.6 coupe, kleur Blue Grand Pavois (Superman-blauw metallic) en we zullen er zo rond tienen zijn.

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 07 mei 2005 12:02 PM
  [ # 160 ]

lol Laughing

“kleur Blue Grand Pavois (Superman-blauw metallic)”

ik kende alleen de term Smurf-blauw metallic, maar dat is al een tijdje niet meer op Cit’s te krijgen. (Blue Regatta?...)

Afijn, ik heb besloten om maar te gaan dus tot zo op Citromobile!

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6491

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 07 mei 2005 12:48 PM
  [ # 161 ]

Ik ga vandaag maar de CX blijft thuis onder de hoes. Helaas. Ik heb haar niet gisteren uitgebreid gewassen om nu binnen 2 kilometer weer tot boven aan toe onder de drek te zitten… Voor mij een plekje op het anonieme buitenstaandersparkeerterrein dus…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
Totaal aantal Berichten: 6133

Gepost: 07 mei 2005 05:06 PM
  [ # 162 ]

@eviltwin:

Superman-blauw klinkt natuurlijk een stuk beter dan smurf-blauw. Smurf-blauw vind ik meer een benaming voor zo’n klein koreaantje ofzo.  Very Happy

Ik ben net terug van de Citromobile. Het was erg de moeite waard, maar ik ben wel blij dat ik vroeg ben gegaan, want tegen een uur of 12 werd het zo druk dat je met geen mogelijkheid nog fatsoenlijk toegang tot de stands had. Wel jammer dat ik niemand van het forum tegen het lijf ben gelopen, maar wat wil je ook als je niemand kent en zelf ook niet herkenbaar bent. Wellicht volgend jaar beter.

Maar wat een heerlijke ervaring zeg, al die prachtige Citroëns bij elkaar. Eerst in de file en daarna ook op het parkeerterrein. Je voelt je meteen thuis, ik heb me nog nooit ergens waar het zo druk was zo op mijn gemak gevoeld.

Volgend jaar ga ik zeker weer en hopelijk heb ik dan ook eindelijk zelf mijn rijbewijs (wordt toch wel eens tijd op m’n 33e) en dan kom ik natuurlijk met m’n BX of misschien wordt het toch wel een CX Confused

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
Totaal aantal Berichten: 6491

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 07 mei 2005 07:36 PM
  [ # 163 ]

Toch maar met de CX geweest, zo erg als vanochtend vroeg was het uiteindelijk niet gesteld met het weer. Wel jammer dat het toch bleef regenen, je gaat toch wat minder uitgebreid het parkeerterrein over… Verder weer erg geslaagd, al word ik nog steeds erg nerveus van al die rommelbakken met ondefinieerbare onderdelen, maar dat komt wellicht nog goed als ik zelf ooit iets dergelijks nodig heb… Ben zelf vooralsnog toch meer van het soort dat komt voor die ene sticker of dat boek of miniatuurtje…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135

Gepost: 07 mei 2005 09:40 PM
  [ # 164 ]

Ben er vanochtend ook geweest.

Aangezien het mijn eerste keer was, wist niet zeker wat ik ervan moest verwachten. Op een aantal punten vond ik het leuk, op een aantal punten was het niet aan mij besteed. Het is met name een mooie lokatie als je nog onderdelen zoekt die moeilijk te verkrijgen zijn.

Zelf vond ik de parkeerplaats het hoogtepunt van de Citromobile. Prachtige wagens van bezoekers gezien. Op een gegeven moment werd het een overkill )  Helaas kreeg ik op een gegeven moment zo’n bak water op mijn hoofd dat ik maar doorweekt naar huis ben gereden..  Verwarming lekker hoog, Airco aan.. Alles is nog goed gekomen )

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7316

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 mei 2005 09:59 PM
  [ # 165 ]

ben er vandaag ook geweest….......... Very Happy
was een geslaagde dag al was het slechte weer zeker een domper op het geheel….....wat me wel opviel was het hogere aantal cx-stand ivm met voorgaande jaren…helaas ging dat tenkoste van het aantal id/ds stands naar mijn mening…..
wel weer een aantal bekenden gesproken (zelfs meer dan ik had verwacht) haast allemaal met : waar ken ik die ook al weer van Surprisedops:
kon het bx-sportief clubje niet vinden maar met het slechte weer buiten was het ook meer iets in de trand van…....ieder voor zich.
niet veel aparte modellen gezien….afgezien van o.a de airdream Cool
Gelukkig werden de flyers van het forum flink uigedeeld wat het aantal forum leden zeker tengoede zal komen..
al met al een geslaagde dag Very Happy

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

11 van de 17
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook