Shit, marten, was jij dat op de bokken?
Ik stonderbij en keek ernaar… ops:
Op het moment dat we uitstapte (we waren erg laat pas daar, tegen half 2 ofzo) werd de xant gelijk op de foto gezet.
Ik heb ook ruim 60 flyertjes onder de wissers gelegd, ik heb me een beetje gricht op de zeldzamere en jongere type’s Visa/c15/xantia/xm/Xsara maar ook saxo’s en zx’en hebben een velletje van mij gekregen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Shit, marten, was jij dat op de bokken?
Ik stonderbij en keek ernaar… ops:
Op het moment dat we uitstapte (we waren erg laat pas daar, tegen half 2 ofzo) werd de xant gelijk op de foto gezet.
Ik heb ook ruim 60 flyertjes onder de wissers gelegd, ik heb me een beetje gricht op de zeldzamere en jongere type’s Visa/c15/xantia/xm/Xsara maar ook saxo’s en zx’en hebben een velletje van mij gekregen
Geen probleem hoor. Even bolletjes laten oppompen bij Chyparse. Harstikke makkelijk om dat gelijk of CM te laten doen.
De voorbollen stonden nog op 26 bar (moet zijn 55 bar)
De accu bol op 21 bar (moet zijn 62 bar)
De achterbollen stonden op 21 bar (moet zijn 40 bar).
Ze zijn allemaal weer mooi op druk gebracht en hoewel het nog niet echt heel erg merkbaar was dat ze minder werden, is het toch wel weer duidelijk te merken dat vooral de veerweg weer een stuk langer is. Héérlijk.
Verder een tof CM weekend gehad. De BX Cabrio was geweldig en de sfeer was goed. Jammer van het bij tijd en wijle ontzettend slechte weer. Ik stond met een aantal BX clubleden op de camping in de buurt… supergezellig.
Gr,
Marten
Ik ben ook nog even bij Marten en Duncan aan het kijken geweest, die de bolletjes eraf aan ‘t halen waren. 9 euro om er een te laten vullen is niet duur!! Bij mijn BX zijn ze gevuld toen ik ‘m heb gekocht (vorige week..) dus dat was niet echt nodig.. Heb nog wel een kannetje LHM meegenomen bij Chyparse…
(wat is dat krap onder die kap zeg, bij de D12… Maar wel leuk dat de intercooler er niet meer bovenop ligt, zo zie je nog eens wat!!!)
De beurs vond ik inderdaad wel rommelig maar, wel gezellig en er lagen best leuke spullen tussen!! Vooral het parkeerterrein was een genot!! Zoveel Citroens zie je niet vaak bij elkaar! En ik heb nu de SM ook eens in levende lijve gezien, wat een gave wagen zeg!!
Kortom: Volgend jaar weer!!!!!
Groeten,
Serge.
Hehe ik ben eindelijk weer terug, na een slopende reis in de eend
Wat een lol onderweg!! (top van 115 km/h met 2 personen, op de heenreis 90km/h met 3 personen)
De beurs was erg leuk, ik heb gelukkig niet zo heel veel gekocht.
Ik vond het niet echt druk vergeleken met andere jaren, maar ik vond het best wel makkelijk, die rust binnen. Veel leuke auto’s gezien, veel lol gehad,
kortom: Geslaagde dag!
Ps: heeft iemand nog een blauwe eend met witte deuren op de foto gezet? )
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ben Zaterdag geweest, en heb ongetwijfelt een hoop forum-leden gezien, maar niet herkend! Ik ken namelijk geen enkel forumlid, (behalve Hugo dan).Niet een idee voor volgend jaar om allemaal een anjer in ons linker knoopsgat te dragen ofzo? Maar dan in iets andere form? Ik las in CitroExpert over gele stickers met je forum-naam, en je echte naam! Lijkt me niet heel erg moelijk om te organiseren.
Test
Wat een lol onderweg!! (top van 115 km/h met 2 personen, op de heenreis 90km/h met 3 personen)
en die ene persoon dan??? laten lopen???
ook wij waren vandaag van de partij en hebben weer volop genoten, ook wij waren van mening dat het vooraf gaande jaren veel drukker was als nu.. maar ja dat laat de pret niet bederven !
ook heb ik wat onderdeeltjes bij elkaar kunnen sprokkelen waaronder ook eindelijk chrome spiegels alleen bij de bijrijderskant helaas een verkeerde voetstuk meegenomen dus kan ik het ding nog steeds niet monteren…
verder volop genoten van al het moois binnen en buiten !!!
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Simpele Ziel schreef:
Ik heb ook ruim 60 flyertjes onder de wissers gelegd, ik heb me een beetje gericht op de zeldzamere en jongere type’s Visa/c15/xantia/xm/Xsara maar ook saxo’s en zx’en hebben een velletje van mij gekregen
Flyer gevonden! dus ik meteen op zoek naar het forum
was er ook vandaag, idd is de bx nog beetje ondergeschoven kindje.Marten was idd bezig, dat zie je meteen aan de turbo d12 badge Leuke auto’s gezien, dure broodjes gekocht. De parkeerplaats maakte de show gelukkig compleet.
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
xm'metje schreef:Wat een lol onderweg!! (top van 115 km/h met 2 personen, op de heenreis 90km/h met 3 personen)
en die ene persoon dan??? laten lopen???
ook wij waren vandaag van de partij en hebben weer volop genoten, ook wij waren van mening dat het vooraf gaande jaren veel drukker was als nu.. maar ja dat laat de pret niet bederven !
ook heb ik wat onderdeeltjes bij elkaar kunnen sprokkelen waaronder ook eindelijk chrome spiegels alleen bij de bijrijderskant helaas een verkeerde voetstuk meegenomen dus kan ik het ding nog steeds niet monteren…
verder volop genoten van al het moois binnen en buiten !!!
Groet Roy
:cevr
Het was zaterdag naar mijn idee duidelijk drukker dan zondag.
Gr,
Marten
Richard schreef:
wij zijn door die Lincoln Limo ingehaald tijdens de BOBtocht, toevallig geen vanillevlagele eend met zwarte spatborden op de prent gezet…
de enige eend die aan die beschrijving voldoet is de Uitleend LY74BP
maar heb je wel eens geprobeerd een foto te maken terwijl de auto 140 gaat, het raam maar een klein stukje open kan waardoor je niet door de zoeker kan kijken en dus maar een beetje moet gokken, het heeft geregend en er dus veel “spray” in de lucht zit…..? het was ook mijn eerste keer
kzallus kijken of ik van de week wat foto’s op photobucket kan parkeren….
kben nu een btje moe van twee dagen door mijn camera turen
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Ik ben er zaterdag geweest en vond het ondanks het slechte weer erg geslaagd. Het was de 7e keer dat ik er was (de eerste 4 keer met het openbaar vervoer gekomen omdat ik nog geen rijbewijs had, de laatste 3 keer met de BX).
Wat me opviel:
* erg weinig BX-spul te koop, op een tweedehands teruggedraaid Digit-dashboard na.
* het extreem hoge aantal SM’s wat blijven dat toch schitterende auto’s
* XM V6 Break met 2 kapotte achterruiten (weet nu echt niemand hoe dat zo gekomen is?)
* het hoge aantal oude CX’en uit 1974 en 1975.
Ik heb niks gekocht, maar heb me wel erg vermaakt.
Ook vond ik het leuk om een aantal Forummers tegen te komen en wat bij te kletsen.
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij, dan hopelijk weer 2 dagen
De foto’s staan binnenkort online, hier alvast een voorproefje
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Ik ben er zaterdag geweest en vond het ondanks het slechte weer erg geslaagd. Het was de 7e keer dat ik er was (de eerste 4 keer met het openbaar vervoer gekomen omdat ik nog geen rijbewijs had, de laatste 3 keer met de BX).
Wat me opviel:
* erg weinig BX-spul te koop, op een tweedehands teruggedraaid Digit-dashboard na.
* het extreem hoge aantal SM’s wat blijven dat toch schitterende auto’s
* XM V6 Break met 2 kapotte achterruiten (weet nu echt niemand hoe dat zo gekomen is?)
* het hoge aantal oude CX’en uit 1974 en 1975.Ik heb niks gekocht, maar heb me wel erg vermaakt.
Ook vond ik het leuk om een aantal Forummers tegen te komen en wat bij te kletsen.Volgend jaar ben ik er zeker weer bij, dan hopelijk weer 2 dagen
ik vroeg het in mijn post ook al van de XM v6 met kapotte ruiten.
in eerste instanstie dag ik dat er iemand met rijden met en lang metaal voorwerp niet had uitgekeken en er dwars door heen was gegaan, maar dat kan niet kloppen want aan beide kanten lag het glas binnen
dus moet vanaf 2 kanten zijn gebeurt…
nou ja ik snap er niets van.
Er was inderdaad maar weinig BX spul, ik zocht bijvoorbeeld gele verstralers/mistlampen maar de originele kon ik nergens vinden. Wat me ook opviel ( en dan moet ik mezelf op de borst kloppen ) was dat van de BX 16v’s die ik gezien heb de mijne er toch wel erg netjes/origineel uitzag. Er was een nog een groene 16v met vouwwagen van een BX clublid die er nog mooier uitzag ( en die had airco verdorie! ). Maar een zilveren met kapotte bumper en onder de algen zag er niet uit en een zwarte die erbij stond had ook allemaal frutsels eraan
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
arjan_verkade schreef:
Auzz ik heb jou auto niet gezien (ik was er pas na 2 uur)
wel was XsaraVTRRR zo vriendelijk even zijn gele Xsara Coupé naast die van mij te zetten
erg leuk, ik heb hem ook nog even gesproken
Kan klopen, ik was er tot 12:30.. Ik liep tot te genieten op het parkeerterrein en werd daar zo door en door nat dat ik maar naar huis ben gegaan haha.
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
Ik was er zaterdag en het was weer top. Alleen was het zonde dat het zo regende. Hierdoor niet over het gehele parkeerterrein gelopen want het was door de regen niet leuk meer om dat te doen. Hierdoor ook eerder weggegaan dan normaal (nu rond 14:00 uur normaal zeker een uur later). Ik kon niet echt zeggen dat het minder druk was dan de voorgaande jaren. Je merkte wel dat het later (zo rond 12 uur) drukker werd en daardoor moeilijker werd om bij de verschillende stands te kijken. Het was ook verstandig om eerst een ronde te lopen en prijzen te vergelijken (ik keek dan voor modelauto’s en boeken), want de prijzen verschillende soms nogal behoorlijk Verder viel mij het aantal sm’s ook op. Alleen maar mooi om zo’n geweldige auto zo vaak te zien
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Het was ook verstandig om eerst een ronde te lopen en prijzen te vergelijken (ik keek dan voor modelauto’s en boeken), want de prijzen verschillende soms nogal behoorlijk
Zeg dat wel. Mij viel in dat opzicht m.n. op wat er gevraagd werd voor een SM miniatuur van GTS (in originele verpakking)... De prijzen varieerden van 44,50 tot 75 euro… Uiteindelijk heb ik em maar helemaal niet gekocht…
Nou… ik moet hoe dan ook nog even wachten tot ik weer thuis ben om je site uberhaupt te bekijken. Volgens de internetfilter hier op mijn werk bevat jouw website “sexually explicit material”... Zeker veel SM-foto’s erop…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”