mpostma schreef:T(h)ijs schreef:Er was inderdaad maar weinig BX spul, ik zocht bijvoorbeeld gele verstralers/mistlampen maar de originele kon ik nergens vinden. Wat me ook opviel ( en dan moet ik mezelf op de borst kloppen ) was dat van de BX 16v’s die ik gezien heb de mijne er toch wel erg netjes/origineel uitzag. Er was een nog een groene 16v met vouwwagen van een BX clublid die er nog mooier uitzag ( en die had airco verdorie! ). Maar een zilveren met kapotte bumper en onder de algen zag er niet uit en een zwarte die erbij stond had ook allemaal frutsels eraan
Had jij een zwarte? Ik zag er zoeen op zondag rijden en die was toch wel ERRUG strak! Die groene is van Richard de Reus. Mooie kar idd. Deze wagen heeft een paar jaar geleden met het thema “Citroen en sportiviteit” op de clubstand gestaan, maar had toen 17 inch 5 spaaksvelgen. Kun je over discusseren: het stond goed en was een behoorlijke eye-catcher maar ik vind de originele 16v velgen ook erg goed staan.
Gr,
Marten
Persoonlijk vond ik deze witte 16V de mooiste van allemaal. Een 16V Mk2 vind ik enkel mooi in wit of donkergrijs. Op internet heb ik wel eens plaatjes gevonden van een witte Mk2 en tot nu toe kende ik alleen de witte rechts gestuurde BX 16V Mk2 van Andrew, maar deze origineel Nederlandse uit 1991 vond ik werkelijk een plaatje
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
*aandacht* ik vond die beige xantia toch ook wel bijzonder*aandacht gehad*
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:*aandacht* ik vond die beige xantia toch ook wel bijzonder*aandacht gehad*
Hmm, die heb ik dan gemist… ops:
Maar uiteraard heb je er een foto van gemaakt, die je binnen een kwartier hier zult posten, zodat we allemaal kunnen genieten van dat wonder op wielen
Ami 8 Club (1970)
nou ja.. het moment dat we uitstapte zijn we gelijk van achteren op de gevoelige digitale plaat vastgelegd..
http://www.pixum.nl/int/img.php?u=ronald_mink&t=2&i3;=!4404945354496153942143866484&ts=12911&np=1
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nou, dat kwartier is nu om (zie forumtijden).
Ik zie nog niks….
Test
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Simpele Ziel schreef:nou ja.. het moment dat we uitstapte zijn we gelijk van achteren op de gevoelige digitale plaat vastgelegd..
Potjandorie, als ik toch eens het geld had, dan stond jullie Xantia al lang bij mij voor de deur Alleen al voor het interieur vind ik ‘m meer dan de moeite waard. Ik heb ooit eens verkondigd dat ik de Xantia maar niks vind, zeker vergeleken met de BX, maar die beige Xantia bewijst gewoon het tegendeel….
Ami 8 Club (1970)
XM V6 Break met 2 kapotte achterruiten (weet nu echt niemand hoe dat zo gekomen is?)
de man heb in utrecht overnacht en er is toen ingebroken
citroenc2 schreef:XM V6 Break met 2 kapotte achterruiten (weet nu echt niemand hoe dat zo gekomen is?)
de man heb in utrecht overnacht en er is toen ingebroken
Welcome in Holland…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
Citromobile zal op zoek moeten gaan naar een nieuwe locatie gezien het onderstaande bericht
VERHUISWAGENS
11-mei-2005
De huur is opgezegd voor de roemruchte Utrechtse automarkt. De grootste occasionmarkt van Europa laat zich echter niet zomaar wegsturen.
De Utrechtse automarkt is een instituut. De eerste werd gehouden in 1930. Toen nog op het Jaarbeursplein, maar sinds 1970 vanaf de Veemarkt. Op het 12 hectare grote complex groeide de automarkt uit tot een miljoenenbedrijf: vandaag de dag kun je er als particulier elke dinsdag (behalve op Tweede Kerstdag of Nieuwjaarsdag) een keuze maken uit 1600 occasions. De jaaromzet bedroeg in 2004 30 miljoen euro. De gemeente Utrecht heeft nu een andere bestemming gevonden voor de Veemarkt: nieuwbouwwoningen. Een andere locatie voor de automarkt is er nog niet. De VWE, bureau voor voertuigdocumentatie en de belangenbehartiger van de Utrechtse automarkt, grijpt de verhuizing aan om extra ruimte te bedingen. In het vervolg wil het wekelijks 2500 auto’s aanbieden. Medio 2006 moet de automarkt onder dak zijn.
www.autovisie.nl
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hmmm. De Rijnhal in Arnhem is lekker dichtbij…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
hahahahaha doe mij maar de frieslandhal (FEC/leeuwarden)
lekker dichtbij
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ahoy, niet zo ver weg..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Expocenter Hengelo
of:
Arke-Stadion Enschede, met hallencomplex rondom Cinestar…
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)