ik heb ‘m denk ik een klein jaar geleden (!) al bij de dealer besteld, toen moest ie zo’n 55 euro gaan kosten. Nog steeds een flink bedrag maar gezien de hoge kwaliteit van de laatste Norev modellen z’n geld wel waard denk ik zo…
j@n schreef:ik heb ‘m denk ik een klein jaar geleden (!) al bij de dealer besteld, toen moest ie zo’n 55 euro gaan kosten. Nog steeds een flink bedrag maar gezien de hoge kwaliteit van de laatste Norev modellen z’n geld wel waard denk ik zo…
heb je hem ook binnen dan of moet de dealer hem nog leveren
hij is al te koop vanaf 36 euro maar hij is nog niet leverbaar bij die zaak waarschijnelijk eind van de maand
nee, ik heb nog niets gehoord van de dealer.. het 1 op 43 model en het 3 inch model heb ik al enige tijd in de kast staan, maar het 1 op 18 model laat nog op zich wachten. Misschien dat Norev ‘m na de Autosalon in Parijs gaat uitleveren?!?
j@n schreef:nee, ik heb nog niets gehoord van de dealer.. het 1 op 43 model en het 3 inch model heb ik al enige tijd in de kast staan, maar het 1 op 18 model laat nog op zich wachten. Misschien dat Norev ‘m na de Autosalon in Parijs gaat uitleveren?!?
wat ik begreep was eind september maar ben bang dat hij weer wordt uitgesteld
bij CItroen Emerpark in Breda staat ook een C6 1 op 18… geen idee wat ie kost en of de dealer ze al verkoopt
helaas is dat de eenigste C6 daar op het moment.
PjotrBlom schreef:bij CItroen Emerpark in Breda staat ook een C6 1 op 18… geen idee wat ie kost en of de dealer ze al verkoopt
dat zijn dealer autos als het goed is heb elke grote dealer zo 1 op 18 staan zijn ook nog de voorproductie geweest dus niet zo mooi
citroenc2 schreef:PjotrBlom schreef:bij CItroen Emerpark in Breda staat ook een C6 1 op 18… geen idee wat ie kost en of de dealer ze al verkoopt
dat zijn dealer autos als het goed is heb elke grote dealer zo 1 op 18 staan zijn ook nog de voorproductie geweest dus niet zo mooi
Vind degene die bij ons staat er goed uitzien
We hebben ook een C4 Triomphe 1:18 :smart
die c4 triomphe is ook wel leuk zie je ook niet vaak alleen jammer dat ie zo duur is
vind 100 euro toch iets te veel voor die wagen
dat hoeft ie ook niet te kosten hoor.. heb er enige tijd geleden in china een gekocht (via ebay), totale kosten incl. verzending 60 euro. Dat was dan wel in combinatie met een Xsara Picasso en een ZX berline.
De foto’s staan in het topic C-triomphe van dit forum…
(voor de goede orde, alledrie de modellen waren dus 60 euro per stuk, nog altijd goedkoper dan de 75 euro die meestal als prijs wordt gehanteerd voor de Xsara Picasso in 118)
zie trouwens net op de site van citroen duitsland de C6 in 1 op 18 gewoon in hun webshop staan, voor 49,95. Je kunt ‘m alleen niet bestellen via de website, je moet naar de dealer toe gaan….
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Op zich zijn die dealermodellen meestal wel interessant. Ze frommelen er een ander doosje omheen wat ze over 25 jaar toch weer iets begerenswaardiger maakt. Zo ging dat toch ook met de Xantia’s van Burago en wat al niet meer…
dat klopt wel meestal gaan die iets meer in prijs omhoog
in duitseland kan je hem bestellen bij de dealer net zoals in ned en belgie maar waarneer ze leveren is nog niet bekend
op e-bay biedt een fransman ‘m aan met als leveringsdatum 7-9… dus misschien dat ie binnenkort in de vitrinekast kan staan naast al z’n broertjes (XM, Xantia, DS, SM, C-Triomphe, Traction etc.)
Ik heb hem ! Ik heb hem ! Sinds zondag heb ik een C6 op 1/18 in de vitrinekast staan !
Blauw mauritius, interieur beige “wadibis”. Alle deuren, kofferklep en motorkap gaan open, zelfs de opbergvakken in de deuren kunnen geopend worden !
Prachtig afgewerkt, met mooie materialen en met binnenin en in de koffer vilt dat het tapijt moet voorstellen, gewoon een magnifiek 1/18 model…
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)