heb hem ook sinds zaterdag gekocht op de citrorama :whoohoo
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Zijn er al mensen die hem via de Dealer hebben gekocht?
Ik heb nm geinformeerd bij mijn dealer, en deze zegt dat Citroen niet meer aan deze grote schaalmodellen doet… en dat hij ze niet kon krijgen(hij had nog wel ‘n kast met kleintjes)
xm'metje schreef:heb hem ook sinds zaterdag gekocht op de citrorama :whoohoo
wat was de prijs roy mag ook via pb
op CitroRama stonden ze voor 60 euro.
citroenc2 schreef:xm'metje schreef:heb hem ook sinds zaterdag gekocht op de citrorama :whoohoo
wat was de prijs roy mag ook via pb
op CitroRama stonden ze voor 60 euro
klopt 59,95 om precies te zijn
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Om de deuren, de motorkap, de kofferklep, en de bergvakken in de deuren te openen, is er een hulpstukje meegeleverd, maar het is wel even zoeken om het te vinden.
In de bovenste helft van de piepschuimverpakking zit, vlak bij de vermelding “Citroën - C6 - top”, een rechthoekig piepschuimen dekseltje dat met kleefband vastzit. Onder dit dekseltje zit het hulpstukje, met Norev-logo, verborgen.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
Ik heb bericht gehad van toms.nl dat hij nu 53 ipv 36 euro wordt en dat het niet meer lang zal duren dat hij binnen komt.
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
ik heb hem via de dealer besteld, nog niks gehoord ik zal hem zo mailen als ik meer weet laat ik het weten..
Zou het wel balen vinden als ik er nu naast ga grijpen
Sympathique schreef:Ik heb bericht gehad van toms.nl dat hij nu 53 ipv 36 euro wordt en dat het niet meer lang zal duren dat hij binnen komt.
klopt had er al een paar keer naar geraagd en toen zei men elke keer dat dat de prijs is en blijf slechte zaak die tom vind ik
zou er iemand foto;s willen posten??
Sympathique schreef:Ik heb bericht gehad van toms.nl dat hij nu 53 ipv 36 euro wordt en dat het niet meer lang zal duren dat hij binnen komt.
Bij mij idem, ik heb hem geannuleerd. Ik zoek hem wel elders.
Heb nog iets ontdekt : met het bijgeleverde hulpstukje kan je niet alleen de deuren openen en de bergvakken in de deuren openschuiven, je kan er ook de positie van de versnellingspook mee veranderen ! Dit C6-schaalmodel kan dus ook schakelen.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Het moet niet gekker worden
Kan je de auto ook sneller/langzamer vooruit duwen bij een andere versnelling?
Foto’s Foto’s Foto’s !
Heb vanochtend mijn C6je opgehaalt…
Wat een mooi model!!
De DS en de SM zijn al super maar als je dit ernaast zet wat een model!
Had hem eerst via de citroen dealer besteld maar omdat die waarschijnlijk niet meer levert toch maar via een modelautowinkel gehaald voordat ik er geen had
bericht gehad van m’n dealer, citroen levert geen C6 in schaal 1 op 18, balen.. heb er nu dus maar een besteld bij een modelwinkel. Morgen kan ik ‘m ophalen. Ben zeer benieuwd!!