Revi schreef:Een GS moet je nooit weg doen!
GSA is een ander verhaal ... smaken verschillen maar ik hou van glim glim!
Een GSA moet je ook niet wegdoen!! die is ook ondergewaardeerd, en daar bestaan er ook niet veel meer van….
Maar ik moet toegeven dat een GS toch iets ‘meer’ heeft… ops: (terwijl wij toch 2 gsa’s hebben)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Oke ... geef je wel gelijk ... GSA heeft zeker iets! Zag er van het weekend 2 (en nog 2 GS breaks en 2 GS-en) ... foto’s volgen deze week nog op mijn site
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zo! Ik heb slechts 1 GS en 1 GSA gezien sinds ik zelf GS rijd. En dat op een dikke 10.000Km…
Maar inderdaad, een GSA kan ook erg mooi zijn en is zeker zwaar ondergewaardeerd. Daar moet je ook zuinig op zijn.
Ook de GSA was revolutionair in zijn klasse.
Maar zo begin ik ook al te denken over de oude BX-en.
Ik heb vals gespeeld, ik was naar de sleuteldag van de GS(A) Club. Foto’s staan op m’n site!
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Ik kwam op de Citromobile 04 met een GSA-eigenaar aan de praat. Zijn GSA heeft hij met 400 000 km op de klok wer laaten opknappen, en die techniek van een slooper met 80 000 km er ingezet. Dat is liefde!
groet, Johannes