5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

Sleutelen op 04-06 ? (voorheen Zeeland Zie blz 7.)
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 02 mei 2005 11:12 AM
  [ # 61 ]

moet je er ook technisch voor zijn dat ben ik namelijk niet Surprisedops:

maar ik zou het wel eens leuk vinden om is mee te kijken en andere bxén te bekijken.

Confused:

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 mei 2005 11:38 AM
  [ # 62 ]
Sep schreef:

moet je er ook technisch voor zijn dat ben ik namelijk niet Surprisedops:

maar ik zou het wel eens leuk vinden om is mee te kijken en andere bxén te bekijken.

Confused:

Iedereen is welkom om te komen kijken, praten en/of assisteren ter lering & vermaak Wink

Datum staat voorlopig op 04-06-2005, maar is nog flexibel als iemand die dag niet kan en toch graag erbij wil zijn. Hou er echter rekening mee dat hoe dichter we 04-05-05 naderen, des te vaster word de datum, het word erg lastig om een week van te voren de datum om te gooien.

De items zullen de kleine dingen zijn die in een dagje gedaan kunnen worden, een kachelradiateur waarbij het hele dash eruit moet lijkt me een beetje teveel van het goede. Hou er namelijk rekening mee dat je auto aan het eind van de dag ook weer weg moet kunnen rijden en niet dat de boel nog open ligt en het is al donker.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 02 mei 2005 12:10 PM
  [ # 63 ]

ach een carb afstellen ofso ken altijd.
en een rondje kleppen stellen (TU ) is ook geen probleem.

voordeel en gein zou juist zijn, als er een lid is met een frequent voorkomend mankement.

hij doet er zn voordeel mee dat het voor noppes herstelt word (ex de onderdelen natuurlijk) en de rest ziet hoe ze het zelf kunnen herstellen .

dus lijkt het me slim om ff vooraf te weten wat er gerepareert word.

greets van wupke. Wink

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 mei 2005 01:26 PM
  [ # 64 ]
kreazyV8wuppo schreef:

ach een carb afstellen ofso ken altijd.
en een rondje kleppen stellen (TU ) is ook geen probleem.

voordeel en gein zou juist zijn, als er een lid is met een frequent voorkomend mankement.

hij doet er zn voordeel mee dat het voor noppes herstelt word (ex de onderdelen natuurlijk) en de rest ziet hoe ze het zelf kunnen herstellen .

dus lijkt het me slim om ff vooraf te weten wat er gerepareert word.

greets van wupke. Wink

Goed idee, carb afstellen of kleppen stellen lijkt mij ook interessant om te zien.

Een frequent probleem is de dashlampjes, iemand met ervaring geeft advies of doet het voor en de rest aapt het na Razz

Wat lokatie betreft, lijkt het me handig om dit in de buurt van een grote automaterialen zaak te doen, kun je makkelijk onderdelen halen. Zelf de benodigde onderdelen meenemen is ook handig, maar voor het geval je misgrijpt is een winkel in de buurt wel zo handig.

Is er iemand al bezig met een lokatie? een open terrein/ind. terrein om te sleutelen lijkt me wel wat. Een rustige plek waar we niet snel last van de politie zullen krijgen.

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 02 mei 2005 01:33 PM
  [ # 65 ]
ZX1.4i schreef:

...Een frequent probleem is de dashlampjes, iemand met ervaring geeft advies of doet het voor en de rest aapt het na Razz

Dashlampjes? Eitje!!  Mr. Green

Heb trouwens net ff in de agenda gekeken: 4 juni kan ik denk ik wel, alleen kom ik dan mogelijk met de motor of het openbaar vervoer, want mijn lieve echtgenote gaat dat weekend met haar moeder op pad en heeft dan hoogstwaarschijnlijk onze BX mee. Tsja, ‘t is ook haar auto..  Rolling Eyes

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 01:35 PM
  [ # 66 ]

ik dacht dat dat al rond was, ik zal wel ff informere bij een maat van me.
die heb een garage ,mischien kennik een dealtje make..
maar dan motte jullie wel verhuizen naar een stekkie tusse Oss en Eindhoven, langs de A50.

greets van wupke:nooit te beroerd om zn jatte te laten wapperen. Laughing

Profiel  

Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 02 mei 2005 01:42 PM
  [ # 67 ]

bij mij is er maar 1 dash lampje kapot Smile
ík heb volgens mij maar 1 echt probleem /—\ Surprisedops:

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 02 mei 2005 02:04 PM
  [ # 68 ]
kreazyV8wuppo schreef:

....maar dan motte jullie wel verhuizen naar een stekkie tusse Oss en Eindhoven, langs de A50.
...

Oef!  Shocked  Da’s al een stuk verder weg van Leiden…...  Was Roosendaal dan geen optie meer?  Confused

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 02:09 PM
  [ # 69 ]

ti’s ook maar ff een voorstel, want zo te leze is roosendaal nog nie vastgelegt..
afijn ik hoor het wel….
mij maakt het niet uut… ik rijd op gas,, dus die km meer of minder is nie zo duur. Wink

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 02 mei 2005 02:14 PM
  [ # 70 ]

Nou, ‘t is meer voor als ik op de motor moet komen. Die ouwe Kawasaki van mij zuipt als Andre Hazes in zijn beste dagen….  Rolling Eyes  Laughing

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 mei 2005 04:15 PM
  [ # 71 ]
kreazyV8wuppo schreef:

maar dan motte jullie wel verhuizen naar een stekkie tusse Oss en Eindhoven, langs de A50.

Lijkt me ook een goed idee, Zeeland staat ook nog niet echt vast, volgens mij was er al een verzoek gedaan de topic naam te veranderen in sleutelmeeting ofzoiets?

Zolang het in het midden/zuiden van het land blijft vindt ik het prima.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 08:45 PM
  [ # 72 ]
winnetou schreef:

Nou, ‘t is meer voor als ik op de motor moet komen. Die ouwe Kawasaki van mij zuipt als Andre Hazes in zijn beste dagen….  Rolling Eyes  Laughing

kan je nie liften met een ander lid?
je kachelt ff van jou hut naar zijn Tee Pee, en stapt een een stukkie fransblik, alwaar je enkele euri afstaat om in de brandstofkosten te delen?

scheeld jou een zuiprit op je Kawa,, en je heb er gezelligheid voor terug?

greets van wupke:nooit te beroerd om iedeetjes te delen. Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 02 mei 2005 08:46 PM
  [ # 73 ]
ZX1.4i schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

Lijkt me ook een goed idee, Zeeland staat ook nog niet echt vast, volgens mij was er al een verzoek gedaan de topic naam te veranderen in sleutelmeeting ofzoiets?

Zolang het in het midden/zuiden van het land blijft vindt ik het prima.

alvorens ik dat doe, (vragen) zou ik het wel prettiger vinden als er ff meer leden zich bereid verklaren met de lokatie tussen Eindhoven en Oss,,, langs de A50.
greets van wupke Wink

Profiel  

Charlie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 49

- GS/GSA 1130 Break
- C3 1.4 Différence
Gepost: 02 mei 2005 10:44 PM
  [ # 74 ]

4 juni is m’n vrije weekend, dus ik kom. :photo

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 04 mei 2005 02:20 AM
  [ # 75 ]
kreazyV8wuppo schreef:

Ik vind ‘t prima!!! Ik denk dat ik ook aan de Dashlampjes van mijn TZI ga beginnen. ‘t is niet moeilijk maar, ik vind ‘t zo’n rotwerk!!! Een belangrijk thema lijkt mij: “Gezelligheid en kennismaking!”...

Horen we ‘t hier nog? (Of de locatie geregeld is, ik zou er vanuit gaan dat de datum 04-06 vaststaat!!)

Profiel  

5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook