3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

zetels BX ?
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 19 april 2005 02:45 AM
  [ # 31 ]

Datzelfde interieur had ik ook in mijn progress.

Profiel  

Gepost: 19 april 2005 08:56 PM
  [ # 32 ]
SAMBXSPORT schreef:

Stoelen op de foto zijn van een BX SPORT of eerste type GTI, te herkennen aan het blauwe stof en de grijze middenband met chevronnetjes.

Luister naar de wijze raad van Sam, het is een interieur zoals orgineel geleverd in de SPORT en de eerste Types GTI…....

mvg
Ruben
Met een 16v interieur in nieuwstaat:d

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

Gepost: 19 april 2005 10:18 PM
  [ # 33 ]

Het is in iedergeval geen interieur zoals in de BX sport zit van een goede kennis van mij en dat is een zogezegd visgraat interieur zoals in de serie 1 CX GTiT met de 2 verschillende stoffen.
In de serie 2 CX GTiT is de visgraat ook gebruikt maar dan zonder de 2é effen stof.

En dit interieur heeft het visgraatmotief niet maar meer een schuin zwart/grijs gestreept motief met een zwarte effen boord langs de zijkant.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  

Gepost: 19 april 2005 10:43 PM
  [ # 34 ]
trxke schreef:

Het is in iedergeval geen interieur zoals in de BX sport zit van een goede kennis van mij en dat is een zogezegd visgraat interieur zoals in de serie 1 CX GTiT met de 2 verschillende stoffen.
In de serie 2 CX GTiT is de visgraat ook gebruikt maar dan zonder de 2é effen stof.

En dit interieur heeft het visgraatmotief niet maar meer een schuin zwart/grijs gestreept motief met een zwarte effen boord langs de zijkant.

Hallo landgenoot,

Foute, je hebt gelijk.
Het SPORT interieur is inderdaad het de chevron bekleding op de zittingen en blauwe lendensteunen.
Het is raar dat een GTI interieur van het latere type zou ik zeggen (aan het motief te zien) toch nog blauwe lendensteunen heeft…

mvg
Ruben

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 19 april 2005 10:47 PM
  [ # 35 ]

Vergeten jullie de luxere diesels niet?

Dezelfde stoelen zaten in m’n TZD en nu ook in m’n TZD Turbo (ze hebben rondere lendensteunen en bovenbeensteunen) dan de 16v uitvoering

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 19 april 2005 10:59 PM
  [ # 36 ]
martijn78 schreef:

Vergeten jullie de luxere diesels niet?

Dezelfde stoelen zaten in m’n TZD en nu ook in m’n TZD Turbo (ze hebben rondere lendensteunen en bovenbeensteunen) dan de 16v uitvoering

Exact Exclamation

Profiel  

martijn78
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 154

Gepost: 19 april 2005 11:06 PM
  [ # 37 ]

Puh! Beetje de diesels hier in de achtergrond drukken!!

Gasoline rules!!! Cool

Profiel  

Gepost: 20 april 2005 01:00 AM
  [ # 38 ]

Ja inderdaad ze zouden even goed uit een luxe diesel kunnen komen Smile
Heeft er eigenlijk niemand hier origineel zo’n zetels in zijn BX ?

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 20 april 2005 01:11 AM
  [ # 39 ]
gti_styling84 schreef:

Ik was op inet aan het surfen kom ik ineens dit interieur tegen… wel apart Very Happy

dit vind ik mooi ! Shocked  echt cique !’

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 20 april 2005 04:57 PM
  [ # 40 ]

Mooi kleurtje, heel apart!  Cool

trxke schreef:

Ja inderdaad ze zouden even goed uit een luxe diesel kunnen komen Smile
Heeft er eigenlijk niemand hier origineel zo’n zetels in zijn BX ?

Ja toch? Een hoop latere BX-en zijn standaard met de GTI stoelen uitgerust. In mijn turbodiesel zaten grijze GTI stoelen, in de bekleding zaten dan dunne diagonale zwarte streepjes. Die zitten nu in de BX 14 TE van mijn zusje!  Cool
Ik heb het interieur van mijn oude GTI uit “87 overgezet, en dat is dus het bekende visgraat interieur. Deze bekleding is gebruikt bij de GTI type 2, de eerste TRD turbo’s (ook type 2) en de BX sport. Tevens is deze bekleding ook gebruikt bij de 19 GT (type 1), maar dan zonder de blauwe zijstukken op normale stoelen, dus niet de kuipstoelen.
De GTI 16V had geen visgraatmotief, maar diagonale strepen, maar wel met dezelfde kleurstelling.
Dat visgraatmotief heb ik verder nooit gezien bij type 3 BX-en, behalve die van mij dan (maar dat is dus niet origineel).
Wel zijn er dus een aantal bekledingsvarianten gebruikt bij type 3, zoals bovengenoemde grijze bekleding, de volledig zwarte bekleding die in de Chic was gemonteerd, en de versies met de zwarte zijwangen en zwart/ wit/ evt. andere kleuren geschakeerde middenbanen die in de Progress, de Routiere, diverse TZx modellen en de GTI 8v zijn gemonteerd.
Kortom, een heleboel mogelijkheden dus bij type 3, waar dit bij type 2 nog vrij beperkt was.

Overigens is het GTI-visgraat interieur ook nog gemonteerd in actiemodel Palmares, wat ook nog type 2 is.

Zo volledig genoeg?  Laughing

Bram schreef:

Kun je nagaan…..ik ben 1.88 lang en weeg zo’n 61 kg. Cool

Dat is o.a. een reden dat ik al jaren zweer bij dit type stoelen (en natuurlijk de auto die er omheen gebouwd is) Smile

61 kg bij 1,88 m?  Shocked  En ik dacht dat ik een lichtgewicht ben (68 kg bij 1,86 m).... Ik denk overigens dat de standaardstoelen voor zwaardere mensen nog minder lekker zit dan voor ons lichtgewichten. Die zakken nog veel verder weg in die zachte kussens.

Profiel  

turbodiesel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45

Gepost: 20 april 2005 07:07 PM
  [ # 41 ]
Bram schreef:

Bram” date=“1252147597”]
Kun je nagaan…..ik ben 1.88 lang en weeg zo’n 61 kg. Cool

Dat is o.a. een reden dat ik al jaren zweer bij dit type stoelen (en natuurlijk de auto die er omheen gebouwd is) Smile

61 kg bij 1,88 m?  Shocked  En ik dacht dat ik een lichtgewicht ben (68 kg bij 1,86 m).... Ik denk overigens dat de standaardstoelen voor zwaardere mensen nog minder lekker zit dan voor ons lichtgewichten. Die zakken nog veel verder weg in die zachte kussens.

dat kan ik beamen Surprisedops: 1.87 94kg :224
ik heb de standaard stoelen van mijn tzd,maar daar moet nodig aan gesleuteld worden.Ik had in mijn vorige cannes dezelfde stoelen,die zaten echter stukken beter.

trots bezitter van een xantia2.0i sx
voorheen 1 x BX 14 TGE 2 x BX CANNES,BX TZD turbo

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook