meer krantenknipsels:
More cream leather than a porn baron’s sitting room
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
M&M schreef:Is deze al voorbij gekomen ??? ops:
http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/binaire-bestanden/06061nb_anwbnl-357118.pdf
nee nog niet, maar nu wel
bedankt
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Hoera!!! Autokampioen verkiest de C6 boven een Audi A6, als is het een nipte overwinning.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
cxfanatic schreef:Hoera!!! Autokampioen verkiest de C6 boven een Audi A6, als is het een nipte overwinning.
En da’s heel bijzonder, want als er een bedrijf is dat alles wat Duits is goed vindt, dan is het de Autokampioen wel. Ik vond het zelfs een heel eerlijke review. Ik herkende de nadelen (verwerking richels) ook in onze XM en voorgaande Xantia’s.
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)
Ik heb het nog niet gelezen, maar de foto’s zijn zeker 3/4 jaar oud, de Aldi heeft trouwens ook een RS kenteken, de C6 is er een van de franse persintroductie in Reims vorig jaar oktober oid. Dat wil dus zeggen dat die C6 er nog eentje van de voorserie was.
Konden ze nu nog niet aan een echte komen.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 8160
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
M&M schreef:Is deze al voorbij gekomen ??? ops:
http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/binaire-bestanden/06061nb_anwbnl-357118.pdf
Dank voor je link!
Ik heb de AK eind vorig jaar opgezegd, dus handig dat je dit nu even plaatst.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Konden ze nu nog niet aan een echte komen.
Zo lang Citroën het uitleveren aan importeurs maar tegenhoudt zal dat nog niet zo makkelijk zijn.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
cxfanatic, de C6 die op de foto in Autokampioen staat moet jou toch bekend voorkomen, je hebt er afgelopen zondag nog even in gereden
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
M&M schreef:Is deze al voorbij gekomen ??? ops:
http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/binaire-bestanden/06061nb_anwbnl-357118.pdf
ik had hem net ook al gevonden.
mooie test
cxfanatic schreef:Konden ze nu nog niet aan een echte komen.
Zo lang Citroën het uitleveren aan importeurs maar tegenhoudt zal dat nog niet zo makkelijk zijn.
De dealer hier heeft er anders 4 staan. Iedereen kan zo een afspraak maken voor een proefrit, dus waarom AK niet
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Autobild test online
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=11627
C6 v S-type v C300M v p607
(Diesels)
de c300 wint door zijn grootte en prijs, voor de 607 (prijs) en de C6. (486 v 471 v 462/600)
Maar het zitten diverse beoordelingsfoutjes in, zo krijgt de C6 voor zijn perfecte remmen slechts 22 op 30 punten en wordt de besturing van de peug hoger ingeschat (12/20 v 10/20 ) Voor de ruime veiligheid krijgt de C6 slechts weinig extra waardering (30/30 v 26/30 )
Gratis onderhoud voor de C300 wordt extreem hoog gewaardeerd (20/20!) maar vergeten wordt dat dit na vier jaar makkelijk terug te verdienen is omdat de c300 een onderhoudsinterval heeft van 20dkm (v 30dkm, C6 )
De C6 is volgens de norm onzuiniger, maar haalt uiteindelijk met iets minder vermogen wel dezelfde top als de c300, dat moet zich vertalen in een lager verbruik bij hogere snelheden, maar dat is niet getest.
Tenslotte wordt kost de hoge nieuwprijs de C6 wel punten (64/80 v 73/80) maar wordt de hogere uitrusting niet gewaardeerd (22/30 v 23/30 )
Alles bij elkaar weer een typisch duitse test; achter een wirwar aan ‘objective’ cijfers verschuilt zich een subjectieve waardering voor de ‘duitse’ chrysler boven de franse concurrent.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
De C6 in de nieuwe Autovisie morgen…tegenover de S-type.
Ze zijn dol op de C6 bij AV…best een leuk artikel en realistisch verwoord. De S-type komt er ook niet bekaaid vanaf.
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 12-05-2006
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Gisteren die AV maar eens gekocht, en ik moet zeggen een erg goede test. Niet alleen omdat de C6 er ook als winnaar uitkomt, maar temeer omdat men de test in het juiste perspectief weet te plaatsen.
Men gaat op zoek naar de meest comfortabele auto, en niet een vergelijk met de “duitse"auto’s die vaak sneller zijn en waarmee je wellicht harder de hoek om kunt. Ik denk, iets wat een citroen-rijder over het algemeen minder interesseert.
Een Citroën koop je om in alle rust en comfort urenlang te kunnen zoeven, om vervolgens zonder rugpijn weer uit stappen. we willen toch helemaal niet weten dat de wegen vaak zo slecht zijn…...
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?
Totaal aantal Berichten: 8160
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Scant iemand de test nog? Of is er anderszins een link naar die test te maken?
Dank alvast.
Patrick
en anders zelf kopen natuurlijk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!