wie weet wanner de nieuwe c4 break en de c4 piccasso (als ie zo gaat heten) komen?? of is dat al een keer gevraagt??
de picasso gaat nog een poos duren (Ik dacht in 2006 of later) en gaat naar mijn verwachtingen niet onder de C4 vlag voort. Persoonlijk schat ik dat het de C7 wordt.
Over c4 break is volgens mij nog niets bekend ook niet of hij wel komt. Volgens mij is de Xsara break nog steeds in de verkoop.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 27926
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
picasso is net gerestyled dus dat gaat nog wel paar jaar duren.
break is nog niets zeker van, maar ik kan me niet anders voorstellen dat die er gewoon komt. (kan best nog 2 jaar duren das bij citroen wel vaker zo met de break.)
voorlopig is de Xsara break nog gewoon leverbaar.
als ik op citroen.nl voor de lol een xsara break samenstel dan kan ik maar uit 2 versies kiezen een benzine en diesel eerst waren dat er veel meer dus ik vermoed dat de op volger de C4 Break er wel snel gaat komen…
- CX 25 GTi Turbo 2
PjotrBlom schreef:als ik op citroen.nl voor de lol een xsara break samenstel dan kan ik maar uit 2 versies kiezen een benzine en diesel eerst waren dat er veel meer dus ik vermoed dat de op volger de C4 Break er wel snel gaat komen…
daarom zeg ik ook KAN
voordat de XM break er was heeft ook lang geduurt bijvoorbeeld
zelf denk ik ook dat het niet al te lang gaat duren, maar toch nog wel even. aangezien er nu echt nog helemaal niets over bekend is meestal lekt er wel iets uit hier en daar.
Ben wel benieuwd!! Bij de meeste modellen van Citroen is de Break zeker net zo mooi als de Berline, naar mijn mening!!! Nou is de C4 (berline&coupe;) natuurlijk gewoon een prachtbak!! Ben benieuwd of ze dit niveau ook in de break kunnen krijgen.
- CX 25 GTi Turbo 2
bij de nieuwere modellen zijn de breaks zeker mooie auto’s
C5/Xsara break zien er goed uit
bij de oudere vind ik het zelf soms wel wat minder
DS/CX break die zie ik liever in berline
Break duurt nog wel een tijdje denk ik…ik zie Citroën er zelfs nog wel wel voor aan om even geen break te leveren in dit segment…en ach…de Xantia is in 03-93 geintroduceert en de Bix Break is nog zelfs in 03-94 geleverd
Ik denk dat de picasso zelfstandig wordt, net als bij Ren-o met de Scenic, een c7 lijkt me sterk omdat ik ervan uitga dat het onderstel van de picasso niet groter wordt dan dat van de c6…
c1/c2/c3/c4/c5/c6/c8, zoals je ziet worden de onderstellen steeds groter…
voor de c7 zou ik eerder een c6 coupé verwachten of een sportwagen zoals de activa..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik heb begrepen dat de Xsara Break niet opgevolgd gaat worden in de vorm van een C4 Break.
Wel komt er in 2006 een nieuwe Picasso; eerst als 5-zitter, later ook als 7-zitter.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
- CX 25 GTi Turbo 2
Simpele Ziel schreef:Break duurt nog wel een tijdje denk ik…ik zie Citroën er zelfs nog wel wel voor aan om even geen break te leveren in dit segment…en ach…de Xantia is in 03-93 geintroduceert en de Bix Break is nog zelfs in 03-94 geleverd
Ik denk dat de picasso zelfstandig wordt, net als bij Ren-o met de Scenic, een c7 lijkt me sterk omdat ik ervan uitga dat het onderstel van de picasso niet groter wordt dan dat van de c6…
c1/c2/c3/c4/c5/c6/c8, zoals je ziet worden de onderstellen steeds groter…
voor de c7 zou ik eerder een c6 coupé verwachten of een sportwagen zoals de activa..
C7 moet dan gewoon die Air dream worden als opvolger van de SM
XTR schreef:ik heb begrepen dat de Xsara Break niet opgevolgd gaat worden in de vorm van een C4 Break.
Wel komt er in 2006 een nieuwe Picasso; eerst als 5-zitter, later ook als 7-zitter.
Ik denk dat Citroën zo stom nog niet is.. ze zeggen dat ze geen break gaan maken…ik geloof er niets van…stel je eens voor: geen BX breaks, geen Xantia breaks, geen xsara breaks, geen c5 breaks….Nederland zou haast leeg zijn
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik denk dat de C4 break er wel komt, lijkt me wel zo verstandig eerlijk gezegt.
De C4/Xsara Picasso komt in 2006 idd als 5 en 7 zitter
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
XTR schreef:ik heb begrepen dat de Xsara Break niet opgevolgd gaat worden in de vorm van een C4 Break.
Zoiets had ik ook begrepen. Een wat simpelere versie en een meer mpv achtige uitvoering.
Maar het lijkt me een verkeerde move van Citroën als ze geen break uitbrengen in dit segment….
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
ik denk ook dat Citroen er goed aan zou hebben gedaan toch een break van de C4 te ontwikkelen.
het model leent zich er wel voor
kijk anders eens wat de concurrentie allemaal levert op basis van 1 platform:
Golf V 3-drs
Golf V 5-drs
Golf Plus
Golf Variant (komt in 2005/2006)
Touran
Caddy Combi
Caddy personenuitvoering
Jetta (opvolger Bora, komt eind 2005)
Golf Cabrio (komt 2006)
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
op google heb ik een foto gevonden hoe (mischien) de c4 piccasso er uit komt te zien
wie heeft er meer informatie??
hmm in de citroexpert stonden ook scoops van de picasso en de c5 welke heel erg lelijk waren. Ik hoop nog steeds dat ze de c-airlounge in productie nemen als de picasso maar dit is ook wel een mooie!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/