Het wisselt nu enorm. Ik heb het idee dat het wel ligt aan wie er gepost heeft en wat voor afbeeldingen er weergegeven moeten worden ofzo.
Ik heb mijn onderschrift nu aangepast maar dat maakt geen verschil.
Trouwens op mijn forum heeft iedereen zo’n onderschrift zoals ik heb. En we hebben hier nooit last van. Enige wat soms problemen oplevert is de zoekfunctie van ongeveer 300mb van de 503.58 MB
Caroline81 schreef:Het wisselt nu enorm. Ik heb het idee dat het wel ligt aan wie er gepost heeft en wat voor afbeeldingen er weergegeven moeten worden ofzo.
Ik heb mijn onderschrift nu aangepast maar dat maakt geen verschil.Trouwens op mijn forum heeft iedereen zo’n onderschrift zoals ik heb. En we hebben hier nooit last van. Enige wat soms problemen oplevert is de zoekfunctie van ongeveer 300mb van de 503.58 MB
Ik had vandaag enkele topics die supertraag openden. Bijv. het humortopic kostte minuten om te openen. Da’s niet grappig meer :s
Ander topics gingen op hetzelfde moment wel normaal. Nu ging het humortopic wel weer heel snel. Je ziet wel dat topics met veel plaatjes soms traag openen. Maar waar nu precies het probleem zou zitten? Geen flauw idee.
sans-pareil schreef:Goed, de colocator heeft in elk geval een beschadigde kabel ontdekt en vervangen. Hopelijk loopt het nu wat soepeler.
Alleen lokale avatars zou helpen, maar het heeft alleen zin als we ook geen externe links in de signatures toestaan.
Hoe dan ook…eerst moeten de paginas laden en dan de fotos/plaatjes..
Dat zou een hoop schelen
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik zou bij wijze van test iedereen zijn avatar eens een paar dagen kunnen uitzetten…
Al is het een uur..dan zie je het meteen…
bij mij gaat het nu ook redelijk goed. Zit op een tragere computer op school en de snelheid is nu niet anders dan mijn eigen forum.
Afgelopen dagen ben ik via verschillende p.c.‘s hier op ‘t forum geweest. Verschillende keren merkte ik dat bepaalde topic’s idd erg traag of soms helemaal niet opende. Vandaag gaat het echter weer prima op de trage computer hier op m’n werk. :thumbsup Keep up the good work
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
ik mag niet meer klagen van renz en dat kan ik nu ook niet want ik kan eindelijk weer eens normaal ronddolen op ‘t forum
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Hij gaat nu weer behoorlijk snel ja…...nieuw gasmuntje erin gedaan zeker ?
idd, het gaat weer lekker..!
Hopen dat het zo blijft..
ligt het aan mij of…
Ja
d8 ik al..
zo nu en dan gaat het even traag…:S
routerverbinding is goed…
Raar
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ben bang dat het google-analytics is…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Hmmm, ik had het vandaag ook. Maar XCNL bleek ook niet vooruit te branden net als een paar andere sites.
Misschien iets bij @home?