4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

Hegru Veldhoven: 130 euro voor vervangen Octopus
hans 2
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 15 mei 2005 11:16 PM
  [ # 46 ]

super bedrijf hoor heb er twee bx en en een cx en eenxm gekochtkan iedereen aanraden om daar zijn auto te kopen of repareren nooit geen problemen gehad enne george weet veelen is zeker niet flauw ok eenaanrader voor de man die niet te veel wil betalen!!!!!!!!!!1

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 15 mei 2005 11:45 PM
  [ # 47 ]

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er erg tevreden over ben. Alleen zou een iets uitgebreidere rekening (in plaats van “octopus vervangen 130 euro”) fijn zijn, en zijn ze niet zo heel goed in communiceren… een website zou bijvoorbeeld al veel kunnen doen.

Overigens ging ‘t me er niet zozeer om dat ‘t goedkoop gebeurde, meer dat ‘t goed gebeurde. Ik had met liefde en plezier 250 euro afgerekend Smile

Profiel  

breakie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104

Gepost: 16 mei 2005 12:08 AM
  [ # 48 ]
Harm schreef:

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er erg tevreden over ben. Alleen zou een iets uitgebreidere rekening (in plaats van “octopus vervangen 130 euro”) fijn zijn, en zijn ze niet zo heel goed in communiceren… een website zou bijvoorbeeld al veel kunnen doen.

Overigens ging ‘t me er niet zozeer om dat ‘t goedkoop gebeurde, meer dat ‘t goed gebeurde. Ik had met liefde en plezier 250 euro afgerekend Smile

Een uitgebreide rekening zal denk ik niet mogelijk zijn want ze putten uit een grote voorraad gebruikte onderdelen van jonge en oudere Citroens van zowat ieder type en op kilometer vastgelegd maar natuurlijk worden er ook nieuwe onderdelen gebruikt.
Daardoor kan de prijs laag gehouden worden en omdat ze kunnen beschikken over Theo een van de beste Citroen monteurs van Nederland die ieder onderdeel blindelings weet te vinden en te vervangen van elk type Citroen.
Daarom is het interresant om hier je Citroen in onderhoud te geven.
Heb er al heel veel van gehoord en niets dan goeds ook wat garantie op reparatie betreft.
Dus een echte aanrader voor goedkoper autorijden.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 16 mei 2005 12:23 AM
  [ # 49 ]

zouden ze er dan een tweedehands octopus op hebben gezet? dat vind ik dan weer niks

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 16 mei 2005 12:38 AM
  [ # 50 ]
Harm schreef:

zouden ze er dan een tweedehands octopus op hebben gezet? dat vind ik dan weer niks

Lijkt mij erg sterk. Een octopus kost maar zo’n 45 a 50 euro nieuw, dus dan komt er zo’n 80 euro arbeidsloon bij.
Deze gasten vragen ook ‘slechts’ 90 euro om een draagarmlager te vervangen.
Houdt alle kosten zo laag mogelijk, dus geen uitgebreide rekening (kost meer aan administratiekosten) en website (kost ook geld) en het uurloon kan lager.

Profiel  

hans2
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13

Gepost: 16 mei 2005 12:45 AM
  [ # 51 ]
hans 2 schreef:

super bedrijf hoor heb er twee bx en en een cx en eenxm gekochtkan iedereen aanraden om daar zijn auto te kopen of repareren nooit geen problemen gehad enne george weet veelen is zeker niet flauw ok eenaanrader voor de man die niet te veel wil betalen!!!!!!!!!!1

theo is naar mijn weten de man van het plaatwerken en inderdaad de moeilijkere problemen echt vakmannetje waar er inderdaad niet veel van rond lopen het is een bedrijf waar je gewoon moet komen voor reparaties en voor een goede tweedehands auto men zegt waar het op staat men redeneert simpel hoe meer overhead er is op een bedrijf hoe hoger de rekening als je bij de dealer komt krijg je netjes een bak koffie enz enz al die fratsen betaal je als klant dus eenrecht toe rechtaan bedrijf in de positieve zin geen fratsen dat is de hegru

Profiel  

breakie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 16 mei 2005 12:47 AM
  [ # 52 ]
Harm schreef:

Ik zeg niet dat het zo is,maar als hij nu lang meegaat dan vindt je portemonee het weer tof dat je het bij hun hebt laten maken.
Dus daar zou ik me maar niet druk over maken mijn vriend komt er al jaren met zijn BX en lacht iedereen uit.
Ze voeren ook APK keuringen uit dus het moet goed spul zijn.
Ik heb trouwens zelf gezien wat niet deugt wordt meteen onklaar gemaakt en bij het oud ijzer gegooit.
Het is een bedrijf dat al jaren goed aangeschreven staat hier in Eindhoven en omgeving dus voor je volgende reparatie ga er gerust naar toe.

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7307

- SM 2.7 carb
Gepost: 16 mei 2005 01:39 AM
  [ # 53 ]
Eric Vertogen schreef:
Harm schreef:

Lijkt mij erg sterk. Een octopus kost maar zo’n 45 a 50 euro nieuw, dus dan komt er zo’n 80 euro arbeidsloon bij.
Deze gasten vragen ook ‘slechts’ 90 euro om een draagarmlager te vervangen.
Houdt alle kosten zo laag mogelijk, dus geen uitgebreide rekening (kost meer aan administratiekosten) en website (kost ook geld) en het uurloon kan lager.

kun je mij dan vertellen waar je voor €50,- een nieuwe octopus kan kopen Confused:
een dealer vertelde mij dat deze €83,- ex moest kosten. een niet dealer leverde hem mij voor €82,-  Confused
ben benieuwd naar jouw antwoord ........................

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 16 mei 2005 01:54 AM
  [ # 54 ]

Bij iddstechnique.nl

274230 Octopus BX   96030258   N43406           € 58,63

Das inc btw overigens, dus ex kom je wel op die 45/50

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

breakie
> 100 berichten
RankRank

Gepost: 16 mei 2005 02:04 AM
  [ # 55 ]
hans2 schreef:
hans 2 schreef:

theo is naar mijn weten de man van het plaatwerken en inderdaad de moeilijkere problemen echt vakmannetje waar er inderdaad niet veel van rond lopen het is een bedrijf waar je gewoon moet komen voor reparaties en voor een goede tweedehands auto men zegt waar het op staat men redeneert simpel hoe meer overhead er is op een bedrijf hoe hoger de rekening als je bij de dealer komt krijg je netjes een bak koffie enz enz al die fratsen betaal je als klant dus eenrecht toe rechtaan bedrijf in de positieve zin geen fratsen dat is de hegru

Nu die Theo bedoel ik niet,maar ze kunnen een beroep doen op ene Theo die ze bv bij Citroen Nederland maar wat graag zouden willen hebben.
Gelukkig blijft hij bij het bedrijf in Brabant waar ik nu een beroep op doe als het nodig is.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 16 mei 2005 03:51 AM
  [ # 56 ]
Harm schreef:

Heb je ooit een tweedehands octopus in je handen gehad, en weet je wel hoeveel werk je moet uitvoeren om tot dat punt te komen?
Ik denk dat de volledige auto-demontage die je nodig hebt om een octopus er heel uit te krijgen (zo ie uberhaupt nog heel is) je een groot veelvoud kost (10 ofzo) van de aanschaf van een nieuwe.
Ga er maar gewoon vanuit dat ze een nieuwe hebben gepakt en niet die behoorlijke marge hanteren die veel dealers rekenen.

Het idee van die marge is natuurlijk dat ze een goed geoutilleerde werkplaats in stand kunnen houden ook al draait die een deel leegloop. Maar het lijkt me toch wel een beetje tever doorgeslagen.

Bedrijfswagenonderdelen kosten maar een fractie van die van personenautos- gek he?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 18 mei 2005 11:05 AM
  [ # 57 ]

nou het lijkt nog steeds lekvrij, wonderbaarlijk Smile
Gisteren maar eens gebeld wat het vervangen van een koppeling kost bij Hegru, de mijne gaat nogal zwaar… 450 euro. Da’s toch wel de moeite…

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 21 mei 2005 03:12 AM
  [ # 58 ]

450 euroën…tis wel een bom duiten,maar voor het vervangen van een koppeling lijkt dit me wel mee te vallen.

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 21 mei 2005 03:13 AM
  [ # 59 ]

sja ach, is veel geld, maar een normale prijs.. maarja hier is ‘t wel de moeite om ‘t gewoon zelf te doen

Profiel  

Jeroen28
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

- Xsara Break
Gepost: 21 mei 2005 03:43 AM
  [ # 60 ]

maandag 30 mei staat mijn karretje bij hegru voor octopus en lhm vervangen.. ben benieuwd of ik straks idd de buurt niet meer onder druppel Smile

xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx

Profiel  

4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook