Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
nee
hahahahaha Jij bent snel! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Het lukt niet..maar okay…mijn avanter is wel gelukt vandaag!!
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Probeer anders elke foto te uploaden via www.imageshack.us, dat werkt uitstekend
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Re: Foto’s van mijn BX eindelijk gelukt?
Zal ik effies helpen?
voila
gewoon gedaan door
http://img.photobucket.com/albums/v672/TinusTussengas/bxGTi2.jpg
te vervangen door
http://www.img.photobucket.com/albums/v672/TinusTussengas/bxGTi2.jpg
anders snapt et forum het niet (er moet dus www bij staan).
Er moet natuurlijk wel nog omheen staan, maar als ik dat er neerzet geeft ie het als plaatje weer, dus dat schiet niet op
) Thanxx
Waarom lukt jou dit wel? wat doe ik toch verkeerd?
cry
Die foto is trouwens gemaakt door Wouter (XBXG) op weg naar de forum meeting.
nu nog eens proberen…
[/img]
TinusTussengas schreef:Thanxx
Waarom lukt jou dit wel? wat doe ik toch verkeerd?
Die foto is trouwens gemaakt door Wouter (XBXG) op weg naar de forum meeting.
nu nog eens proberen…
[/img]
zie uitleg in m’n vorige post.
Zeer mooie auto trouwens, je ziet niet vaak een GTi zonder spoiler, ik vind het best mooi, dat zwart op de achterklep in combinatie met geen spoiler.
YESSSSSSSSS!!! Gelukt! Bedankt voor de uitleg…. oops wat naast het toevoegen van die www ook heeft geholpen is om de BCCode NIET aan te vinken oops
Bedankt ook voor je compliment met betrekking tot mijn BX. Tja die spoiler heb ik zelf moeten verwijderen nadat een paar sukkels het nodig vonden die er half af te slopen. Op zich staat het best wel mooi ja,vind ik ook. Maar de achterklep is bij de bevestigingspunten van de spoiler wel beschadigd. Eigenlijk wil ik dus een andere klep,liefst wel met dat zwart tussen de achterlichten. Die spoiler hoeft voor mij niet zo,maar het hoort er orgineel wel op.
TinusTussengas schreef:YESSSSSSSSS!!! Gelukt! Bedankt voor de uitleg…. ops: wat naast het toevoegen van die www ook heeft geholpen is om de BCCode NIET aan te vinken ops:
Bedankt ook voor je compliment met betrekking tot mijn BX. Tja die spoiler heb ik zelf moeten verwijderen nadat een paar sukkels het nodig vonden die er half af te slopen. Op zich staat het best wel mooi ja,vind ik ook. Maar de achterklep is bij de bevestigingspunten van de spoiler wel beschadigd. Eigenlijk wil ik dus een andere klep,liefst wel met dat zwart tussen de achterlichten. Die spoiler hoeft voor mij niet zo,maar het hoort er orgineel wel op.
Die gaten zijn er natuurlijk wel uit te halen, gewoon een klein stukje plastic ter grootte van de gaten maken en dat erin lijmen (ja, toch handig zo’n kunststof achterklep), beetje schuren, en dan spuiten of aanstippen met lakstift.
XBXG schreef:Probeer anders elke foto te uploaden via www.imageshack.us, dat werkt uitstekend
Ja,die ga ik ook eens proberen. Bedant voor de tip. Trouwens,wat een gave BX leader break type 1 op je avater. Die heb ik nog nooit gezien irl (en volgens mij ook niet op foto’s) Dat lijkt me een mooi verzamelaars object! Ben je er zo een wel eens tegengekomen?
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
mooie BX! :photo
deur63 schreef:TinusTussengas schreef:YESSSSSSSSS!!! Gelukt! Bedankt voor de uitleg…. ops: wat naast het toevoegen van die www ook heeft geholpen is om de BCCode NIET aan te vinken ops:
Die gaten zijn er natuurlijk wel uit te halen, gewoon een klein stukje plastic ter grootte van de gaten maken en dat erin lijmen (ja, toch handig zo’n kunststof achterklep), beetje schuren, en dan spuiten of aanstippen met lakstift.
Momenteel heb ik inderdaad zwarte kunstof dopjes op die gaten gelijmd,zodat die iig dicht zitten. De pest is dat er met geweld aan die spoiler getrokken is en de lak en het plastic er omheem gebarsten is. Moet wel te repareren zijn ja. Ik ga dat eens uitvogelen.
Sep schreef:mooie BX! :photo
THNXX
TinusTussengas schreef:Die foto is trouwens gemaakt door Wouter (XBXG) op weg naar de forum meeting.
Hehe, mag ik ff vangen voor de copyright?
TinusTussengas schreef:Trouwens,wat een gave BX leader break type 1 op je avater. Die heb ik nog nooit gezien irl (en volgens mij ook niet op foto’s) Dat lijkt me een mooi verzamelaars object! Ben je er zo een wel eens tegengekomen?
De BX Leader S Break (1600-motor dus) is slechts geleverd in 500 exemplaren, waarvan ik er slechts 1 ken via een Franse BX site:—> klik!
Er is wel een model van gemaakt trouwens, maar die is fout, omdat dat een type 2 is, terwijl de Leader Break enkel in type 1 is gebouwd:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX