Dat betekend dus dat ik rijksambtenaar ben. En je mag mij dus niet beledigen.
Test
Thijsvandebles schreef:Dat betekend dus dat ik rijksambtenaar ben.
En je mag mij dus niet beledigen.
Alleen als je in Functie bent
mssl schreef:Bram schreef:Thijsvandebles schreef:Dat betekend dus dat ik rijksambtenaar ben.
Daarom heeft hij straks ook een BX in dienst van de staat….altijd lief zijn voor Thijs
hij mag wel uitkijken anders heeft hij een rechtzaak aan zijn broek wegens het gebruik van van logo enz van de staat
citroenc2 schreef:mssl schreef:Bram schreef:Thijsvandebles schreef:Dat betekend dus dat ik rijksambtenaar ben.
Daarom heeft hij straks ook een BX in dienst van de staat….altijd lief zijn voor Thijs
hij mag wel uitkijken anders heeft hij een rechtzaak aan zijn broek wegens het gebruik van van logo enz van de staat
Ha ha, nou de FRAM bestaat al even niet meer. En bij dat, eerder had ik Connexxion logo’s op mijn BX, en het enigste wat de hoogste baas deed was lachen…
Maar dat klopt, enkel in functie is mij beledigen verboden. Maar ik geloof niet meer dat we zo heilig zijn dat daar een bekeuring voor uitgeschreven kan worden.
Zowiezo vind ik dat je niemand mag beledigen!
Test
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Thijsvandebles schreef:
Zitten Niels van de Water en Marty Werkman daar niet? Zo ja, die ken ik dus.
Niels ken ik niet, Marty volgens mij wel, al is het voor mij wel alweer jaren geleden. De stalling Boskoop is inmiddels opgeheven, de lijnen en het personeel is verdeeld over de stallingen Alphen a/d Rijn en Zoetermeer.
Misschien ken je Marius van Zanten ook wel? Die heeft ook in Boskoop gezeten, maar ik kwam er pas geleden bij toeval achter dat hij nu in Drenthe zit (handig als je op het hoofdkantoor zit (nou ja, binnenkort ZAT). Ik meen gelezen te hebben dat je daar ook nog wel eens invalt?
Wat de CAO opmerkingen betreft, misschien dat er hier gedacht wordt aan de CAO van de collega’s op de touringcar. Die vallen inderdaad onder een niet zo gunstige CAO, ondanks dat ze toch een vrij pittige opleiding hebben genoten om op die tourbus te mogen rijden (diploma tourwagenchauffeur). Die mensen doen het dan ook echt omdat ze het werk leuk vinden, niet vanwege het dikke salaris.
winnetou schreef:Thijsvandebles schreef:
Zitten Niels van de Water en Marty Werkman daar niet? Zo ja, die ken ik dus.
Niels ken ik niet, Marty volgens mij wel, al is het voor mij wel alweer jaren geleden. De stalling Boskoop is inmiddels opgeheven, de lijnen en het personeel is verdeeld over de stallingen Alphen a/d Rijn en Zoetermeer.
Misschien ken je Marius van Zanten ook wel? Die heeft ook in Boskoop gezeten, maar ik kwam er pas geleden bij toeval achter dat hij nu in Drenthe zit (handig als je op het hoofdkantoor zit (nou ja, binnenkort ZAT). Ik meen gelezen te hebben dat je daar ook nog wel eens invalt?
Wat de CAO opmerkingen betreft, misschien dat er hier gedacht wordt aan de CAO van de collega’s op de touringcar. Die vallen inderdaad onder een niet zo gunstige CAO, ondanks dat ze toch een vrij pittige opleiding hebben genoten om op die tourbus te mogen rijden (diploma tourwagenchauffeur). Die mensen doen het dan ook echt omdat ze het werk leuk vinden, niet vanwege het dikke salaris.
Marty zat voorheen in Boskoop, ik ben begin dit jaar nog 2 keer naar Boskoop geweest om voor het laatst busfoto’s te maken daar.
Niels zit in Alphen geloof ik net als Marty.
Marius van Zanten ken ik inderdaat. Die is van Boskoop naar Coevorden verhuist, en rijdt, net als ik, vanuit de stalling Zwolle.
Hij wil trouwens naar de stalling Emmen geloof ik.
Ja ik denk dat menigeen inderdaat in de war zijn met tourchauffeurs.
Ik heb ook op de touringcar gezeten, en wat je daar bruto krijgt, krijg je in het OV netto. Plus de rest.
Maar ik vond het juist leuk om lijndienst ondersteuning te rijden, dus ben dat maar gaan doen bij de grootste aanbieder van NL, Connexxion.
Test
Re: Zijn er ook Vrachtwagen en Buschauffeurs hier?
mulcoa schreef:Thijsvandebles schreef:Benieuwd of er ook bestuurders van het grote matrieel hier aanwezig zijn.
Ikzelf heb B D met cvv-b, ben buschauffeur op de lijndienst, heb hiervoor op de touringcar gezeten…Nou ik heb wel es met zo’n ding gestuurd
Wat voor *ding*....Bus, vrachtwagen ?
Heb je ook BCDE ? (of BC, BD….en wat voor mogelijkheden je tegenwoordig allemaal hebt)
Re: Zijn er ook Vrachtwagen en Buschauffeurs hier?
Bram schreef:mulcoa schreef:Thijsvandebles schreef:Benieuwd of er ook bestuurders van het grote matrieel hier aanwezig zijn.
Ikzelf heb B D met cvv-b, ben buschauffeur op de lijndienst, heb hiervoor op de touringcar gezeten…Nou ik heb wel es met zo’n ding gestuurd
Wat voor *ding*....Bus, vrachtwagen ?
Heb je ook BCDE ? (of BC, BD….en wat voor mogelijkheden je tegenwoordig allemaal hebt)
A
B
C1
C2
D1
D2
EB
EC
ED
Pfff, nou, doe mij maar Aap noot mies…
Test