Koelsysteem!
Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 186

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 18 mei 2005 09:08 PM

Had vandaag weer een probleem met de auto….. Ik was vlak bij me werk en zag ineens dikke witte rookpluimen achter de auto

Ik in me pauze ff gekeken wat er kon zijn….
Ik kwam erachter dat er een slang kapot was die onderdeel is van het koelsysteem! En dan de slang die net voor de verwarming zit, maar nog wel onder de motorkap.. deze is gebroken!!

Nu ff mijn vraag!! Wie weet of dit 1 geheel is.. Dus dat ding waar 2 slangen aan hangen die dus door het verwaringssysteem loopt.. Want tot zover ik kon zien zitten de slanger er niet los op.. Als ik dat onderdeel dus nieuw wil halen, zitten de slangen er dan meteen aan vast???

Ik heb het nu ff als een timmerman opgelost.. Loopt dus niet meer langs de verwarming alleen nog door de motor… Heb de nu overbodige slangen dicht gestopt, met in de 1e een beitel en de andere een dopsleutel
Ziet er niet uit.. maar hij koelt wel weer!!

Profiel  

harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 444

Gepost: 25 mei 2005 07:37 PM
  [ # 1 ]

ja, is 1 geheel, en zo kan je gewoon blijven rijden in de zomer geen probleem alleen met keuring moet je verwarming het doeni.v.m condens, dus als het regent heb je een probleem

bij mij was ie koppeling op die slang ook lek, nieuw zijn die echt duur( dacht zo 150 euro), heb bij bart ebben toen een 2ehandsje gehaald voor iets van 30 euro met verzending mweet het niet zeker, en hij doet het nog steeds goed, dus ikzou zeggen bel ebbeb even op, binnen een paar dagen binnen Razz

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  

Thrillseekah
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 186

- Xsara 1.9 TD Prestige Break
Gepost: 25 mei 2005 09:15 PM
  [ # 2 ]

ZX-Cruiser heeft er 1 voor me.. moet alleen nog tijd hebben om dat ding op te halen…

iig bedankt voor je reactie Laughing

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook