ik moet wel komen,.................
ik heb immers toegezegd
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Morgenmiddag is het weer droog hier in het noorden en de rest van de week ziet er ook goed uit, en onze paarden moeten toch wat te vreten hebben deze winter.
Groet G
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ds23man schreef:Morgenmiddag is het weer droog hier in het noorden en de rest van de week ziet er ook goed uit, en onze paarden moeten toch wat te vreten hebben deze winter.
Groet G
deze winter
man ik ben blij dat het nu eindelijk zomer is
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Regeren is vooruit zien!
:schater
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ds23man schreef:Regeren is vooruit zien!
:schater
Leef vandaag, morgen is er weer een dag....
of
Droom van morgen en leef vandaag....
Lees ook ” Waarom slechte mensen regeren ”
Citaat;
Uit onderzoeken komt steevast naar voren dat mensen politici (samen met journalisten, advocaten e.d.) als uiterst onbetrouwbaar zien. Zijn politici van nature werkelijk onbetrouwbaarder of slechter dan andere mensen of is dit slechts een hardnekkig vooroordeel, borrelpraat zogezegd? Hans-Hermann Hoppe denkt dat het werkelijk zo is: het ambt vereist het.
Maar goed, ik kan het me wel voorstellen hoor! En ik bedoel het zeker niet persoonlijk. Jammer dat je er niet bij bent en werkse morgen!
2,75 euri voor een pakje hooi, en ik heb er 650 nodig, zie ik graag vooruit en laat het pluk de dag maar even voor wat het is.
Veel plezier morgen allemaal, had er graag bij geweest morgen, zeker om mijn nieuwe Nikon D100 uit te testen.
Groet G
:photo
Hi.
Morgen kom ik wat later.
Heb dienst tot 2 uur s’middags en ben om kwart over twee aanwezig.
Erwt, ik heb met Ellie afgesproken dat ik de kph bij jouw kan afhalen.
Zie je morgen.
Trouwens, hoogstwaarschijnlijk komt mijn buurman ook langs.
Ook Citroën gek. (heeft een 2cv6, een C3 en een C4).
Klaas.
ik kan helaas niet komen er is wat tussen gekomen de volgende keer ben k er weer bij
Sleutelmeeting was al weer voorbij! Hier de foto’s:
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Ja….ik was al vroeg bij Halbe de Meer…..en daar vandaan was het 20 min rijden…dus kwam ik toch ook maar even langs
In de XM van Serge zag ik zowel Serge onder de motorkap sleutelen en Sohail binnenin (kachel).
Gezellig wel…en die Sohail begint zo ongeveer de Cit.Forum-monteur te worden…..moeten we HEEL zuinig op zijn, op die man.
Helaas, gemist…
Te druk geweest met eerst wakker worden (pas laat in de middag) en daarna eens rondgekeken voor een nieuw stuurhuis. Is in bestelling, en nog veel beter, ik mag zelf aan mijn dame sleutelen zodra er ruimte is
Dus ik wacht maar op de volgende keer
Hoop dat de forummers die geweest zijn een leuke dag hebben gehad!
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bij deze wil ik iedereen die het innitiatief hebben genomen en het mogelijk hebben gemaakt, bedanken.
Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar, dit is de perfecte manier om op een goedkope en gezellige manier je auto te onderhouden.
Zelf heb ik vandaag een trekhaak onder mijn GS geplaatst. Edje, nog bedankt voor je hulp!
En niet te vergeten Alcyone , bedankt voor de trekhaak! Super!!!
Tot de volgende sleutelmeet!!!
Zo, dat was een erg leuk dagje! Hoop geleerd. O.a. dat er onderop het brandstoffilterhuis een inbusbout zit en dat je niet moet proberen dat huis los te draaien met een oliefiltertang, want dan knijp je er een gat in en dan moet je Sohail lief aankijken om samen in zijn Xant een nieuw filterhuis te halen in Groningen. Als dank heeft ie dan ook nog ff m’n kachel/ventilatiesysteem gefixt en meegeholpen met olieverversen en een nieuw oliefilter (mijn 1ste keer). De metalige ‘klong’ bleek verholpen door het aanspannen van de dynamoriem (en niet zoals ik in eerste instantie dacht, door het vervangen van de dynamo ivm kapotte lagers (iemand nog belang bij een dynamo voor een XM!?).
Als dank heb ik Sohail getrakteerd op een goede maaltijd. Waar gewerkt wordt moet ook gegeten worden!
Bedankt voor de fijne dag allemaal en tot de volgende (sleutel)bijeenkomst!
Animal triste post coitum
Wat is er allemaal geklust???
Serge schreef:Zo, dat was een erg leuk dagje! Hoop geleerd. O.a. dat er onderop het brandstoffilterhuis een inbusbout zit
onderop het brandstoffilterhuis een inbusbout zit weer wat geleerd
maar bovenal inderdaad een geslaagde dag. kregen ook nog een rondleiding op de zolder(compleet met commentaar van iedere “auto”
die daar stond )
duidelijk een voorkeur voor citroen en jaguar. deze voorkeur kan ik volledig in meegaan
al met al een lekkere klets en sleuteldag welke naar mijn idee zeker voor herhaling vatbaar is