Nog even over de route ook mogelijk is bij de 2e rotonde na de afslag Leek 1/4 dan rij je richting Tolbert in Tolbert voor de kerk links dan kom je bij een rotonde bij Ford garage Smidts en rijd je de meeste wegwerkzaamheden mis. Vanaf daar kun je een van de bovenstaande posten verder volgen.
Heeft er ook iemand die komt ervaring met vervangen van de distributieriem van een ZX diesel? is bij mijjn auto nl weer nodig.
Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Komend vanuit Friesland over de A7 is het handiger een afslag eerder te nemen. Namelijk die van Boerakker. Je rijdt dan ook zo Leek binnen en komt ook langs de Ford garage. Dan ontloop je echt alle ellende.
Laten we wel eerlijk zijn: Leek is maar een dorpje hoor. Verdwalen daar is een kunst.
Jeroen
IK kom ook met mien deeeeeessssss. Nou ben ik opgegroeid in Leek, maar de molenwieck ken ik niet, is het een nieuw straatje of zo??
Gerhard :brug
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
ik heb er ook veel zin in !! alleen heb ik niks te sleutelen.. nog niet tenminste.. en anders ga ik gewoon genieten van alle mooie troens en ervaring opdoen
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:ik heb er ook veel zin in !! alleen heb ik niks te sleutelen.. nog niet tenminste.. en anders ga ik gewoon genieten van alle mooie troens en ervaring opdoen
Groet Roy
dus “we” kunnen nu eindelijk die CX PALLAS 2400 IE C-MATIC van dichtbij
bekijken .... :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
als jullie niet al het mooie er van af kijken wel
Roy
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:als jullie niet al het mooie er van af kijken wel
Roy
nee joh,....................slecht een “test"ritje alla sebastiaan loeb
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
De 25’e was het geworden hè ?
Zet mij dan maar op de lijst van de *zeker komers*
Ik heb wel weer eens zin in een ritje over de afsluitdijk….dat doe ik 1000x liever dan naar het zeer drukke zuiden.
Of er moet sinds kort op zaterdagen ook een file van 10 km op de afsluitdijk staan.
Weet alleen nog niet met welke Citroen ik kom. ops:
(welke ik dan dus heb)
En ja…de Leurlingslaan staat wel op Oom Tomtom
gelukkig hebben we ‘m niet ingepland op 11 juni ; zou anders een koude meeting worden…........14 graden brrrrr
lijst van “komers” groeit gelukkig nog steeds
zx19d
BX16TGI
xm’metje
citroen23
Serge
Ds23man
patje74
joris
paz
superpetur
edje
Pecora
jenno
blueduck
bram
Misschien
- wyedema
- bartje
- ZX1.4i
Op het laatste moment komen er vaak nog wel een paar bij hoor.
Overigens….ik wil even een kleine slag om de arm houden….het kan zijn dat er iets tussen komt….maar dat laat ik hier dan wel weten
Bram schreef:Overigens….ik wil even een kleine slag om de arm houden….het kan zijn dat er iets tussen komt….maar dat laat ik hier dan wel weten
Ik denk dat voor iedereen wel geld…....
citroen23 schreef:Bram schreef:Overigens….ik wil even een kleine slag om de arm houden….het kan zijn dat er iets tussen komt….maar dat laat ik hier dan wel weten
Ik denk dat voor iedereen wel geld…....
Nee hoor! Madam Piaf dient verzorgd en daar is de 25ste een mooie dag voor!
Animal triste post coitum
Ik kom ook, maar hou ook een slag om de arm voor het geval ik storingsdienst heb, als het goed ik heb ik dat pas de week daarop. Maar je weet maar nooit of iemand ziek ofzo word.
Ben er denk ik niet, jammer want dan mis ik alsnog een meeting en is Sohail recordhouder Ik weet niet wanneer mijn moeder haar verjaardag viert maar ze is dus jarig op de 27e en daarnaast is er nog een goede vriend van me jarig de 29e dus ik weet niet hoe ik uitkom kwa tijd..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ben er denk ik niet, jammer want dan mis ik alsnog een meeting en is Sohail recordhouder
Tenzij ik een storingsdienst in mijn mik geduwd krijg
Ach het levert weer wel extra €€€ op