McDean schreef:even 4 simpele tekeningen
Boven is 3 deurs
onder is 5 deurs
Links is met rolbar
recht is zonderplaatje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=G3R4YPOTde 5 deurs zonder rolbar vind ik persoonlijk het mooist
Als je alle 4 deuren open doet als cabrio..ben ik benieuwd of het allemaal heel blijft. Moet veel verstevigd worden in dat geval ..
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:Ik zou voor de 3deurs gaan, klap stoelen van een ZX erin, en dan kan je de deuren dichtlassen voor de stevigheid en kan je toch achterin zitten…
die klap stoelen zijn die verplicht?? instappen kan ook wel zonder die klapdingen
En bij problemen met APK haal je toch gewoon achterbank eruit dan hoeft het lijkt me ook niet…
correct me if iam wrong
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Al zet je er leer/alcantara kuipstoelen erin, zolang ze maar goed vast zitten is het OK, maar als je de achterdueren dicht last is het wel zo makkelijk als je voor in kan stappen zoals bij een 3deurs auto…
@Ijs, ,inderdaad, ,die B pilaar zit gepuntlasd meen ik, ,dus zo heel erg stevig is die niet meer als je hem boven doorslijpt…
achterdeur gaat dus wel open maar niet meer dicht
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mm Bx 3 deurs ziet er wel kaal uit aan de achterkant
Deur kan je toch wel laten zitten?
Zolang je hem maar van binnen dichtlast…
Of je die naad aan de buitenkant dicht plamuurt moet je natuurlijk zelf weten….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:Deur kan je toch wel laten zitten?
Zolang je hem maar van binnen dichtlast…Of je die naad aan de buitenkant dicht plamuurt moet je natuurlijk zelf weten….
true maar als de deur niet werkt is wegwerken mooier
McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Deur kan je toch wel laten zitten?
Zolang je hem maar van binnen dichtlast…Of je die naad aan de buitenkant dicht plamuurt moet je natuurlijk zelf weten….
....maar wel kaal…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Deur kan je toch wel laten zitten?
....maar wel kaal…
Tribaltje..
Ijs schreef:hel1 schreef:McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Deur kan je toch wel laten zitten?
....maar wel kaal…
Tribaltje..
uitbouwen die handel, en een hoop spoilers en zo er op, en misschien dan toch maar vier deuren, en wacht eens…. een dak en een vijfde deur, da’s pas mooi! en dan helemaal strak maar wel met een goede motor er in!
ha, heb ik!
Ijs schreef:hel1 schreef:McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Deur kan je toch wel laten zitten?
....maar wel kaal…
Tribaltje..
Kun je naar mijn mening nog altijd beter er een luchthapper o.i.d. erin maken…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hel1 schreef:Ijs schreef:hel1 schreef:McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Deur kan je toch wel laten zitten?
....maar wel kaal…
Tribaltje..
uitbouwen die handel, en een hoop spoilers en zo er op, en misschien dan toch maar vier deuren, en wacht eens…. een dak en een vijfde deur, da’s pas mooi! en dan helemaal strak maar wel met een goede motor er in!
ha, heb ik!
Goeie actie Heleen, haha
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb al veel uitgedacht alleen nog wat info nodig eigenlijk van de RDW waar op gelet moet worden bijv.
McDean schreef:ik heb al veel uitgedacht alleen nog wat info nodig eigenlijk van de RDW waar op gelet moet worden bijv.
kwestie van een mailtje sturen….
McDean schreef:ik heb al veel uitgedacht alleen nog wat info nodig eigenlijk van de RDW waar op gelet moet worden bijv.
denk je echt een goedkeuring op een bx cabrio te krijgen als ik jou was zou ik vast nog een paar baantjes zoeken
citroenc2 schreef:
denk je echt een goedkeuring op een bx cabrio te krijgen als ik jou was zou ik vast nog een paar baantjes zoeken
Waarom niet, als het met een Visa en een DS kan, en zelfs met een fiat panda kan waarom met een BX dan niet?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI