hmmms achterklep….kan ej natuurlijk wel maken..waar een wil is is een weg…
Men neme de oude schanieren….en gasveren…achterdeel van de klep.
je maakt zelf van dun plaatwerk een achterklep die mooi tussen de dan afgezaagde achterdeuren en deel achterbak valt.
als je dan achterste deel van je originele klep nog bet schroef je deze er aan vast….desnoods laagje kit vanwege plastic…leuke spoiler eropver heen en het is weer 1 geheel
nog een voordeel is dat je meteen je slot en alles hebt
Citroen rolls better then a Rolls!!
Simpele Ziel schreef:tsja het punt is dat je niet aan de klep kan lassen omdat die van kunstof is..
Ohnee ? Zolang het een thermoplast is, is kunststof te lassen hoor ! Lassen is het aan elkaar verbinden van materialen door ze aan elkaar te smelten. Als die kunststof wil smelten, kan je het lassen. Het werkt alleen niet met een lasapparaat voor metaal ...
Oplossing: lijmen !
Schijt aan originaliteit.
trouwens zin klopte niet helemaal maar was hoofdwaarschijnlijk wel duidelijk….en jah tot de achterdeuren natuurlijk…..want tot te voorstoelen is wel erg grote klep..mag je bijna wel 2 extra gasveren doen :p
Was even ter idee
Simpele Ziel schreef:tsja het punt is dat je niet aan de klep kan lassen omdat die van kunstof is..
Je kan ook een klep van een Dommage gaan zoeken :schater :hunk :neenee
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Je kunt ook een Dommage cabriolet maken. :schater :schater :hunk
jah wat niet kan…maar dommage..wat moet ik me daarbij voorstellen?
foto?
en jah van motorkap kan je ook leuke achterklep maken…
is meteen leuke vorm en gelijk strak
ik dacht dat het ging om een bepaald type cabrio maar was een verdwaalde BX met dergelijke stalen achterklep.
Maar zo te horen komt er zeker een postief vervolg op dit BX Cabrio project.
Foto’s en verslag zullen we tegen de tijd van de zomer hier wel terug vinden, echt super
BX = Beach X-factor No roof
Dommage heeft nooit bestaan gewoon een grap, ben er zelf ook ingetrapt..het zou een 1.1 zijn zonder HP met stalen achterbak
Jah leek me ook al sterk verhaal alhoewel er wel BXen zijn geleverd met ijzeren motorkappen
maja we gaan off topic..zijn er alweer nieuwe ideeén en of tekeningen.
ben benieuwd
dit is dan wel kleine versie maar wat betreft kleur en lijnen van de auto misschien goed voorbeeld voor de BX cabrio:
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
by the way…
ik denk ze komen nu met allemaal mooi gephotoshopte bx`en maar heb er nog geen 1 gezien .
ben zelf ook wel aan de slag gegaan maar het lijkt niet zo mooi je ziet geen stoelen nix.. dus een beetje nep maja
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Komt nog wel, ik ben alleen een beetje door mijn creativieteit heen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Mijn broertje heeft zich al even uitgeleefd op een BX Sport.
Het mooie weer komt aan!! Dus hier felgroene creatie
:kruisje
Plaatje doet het bij mij niet…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993