16 van de 23
« Eerste  < Vorige 14 15 16 17 18 Volgende >  Laatste »
   
Citroen C4 Picasso
www.jvdb.tk
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 176
Geregistreerd: 10-03-2005

Gepost: 26 september 2006 06:18 PM
  [ # 226 ]

het is jammer dat citroen de 2.0 niet met een normale handbak levert..
Schilt toch een aantal klanten

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 26 september 2006 08:15 PM
  [ # 227 ]
eviltwin schreef:
www.jvdb.tk schreef:

wat houd die electronische 6 bak in???
en dus als ik het goed begrijp kun je geen gewone handgeschakelde krijgen op de 2.0?  Mad

Sep schreef:

ik merk dat bij de gewone c4 het grote gemis is dat de auto zo’n lage instap heeft. de klanten kring van citroen zijn over het algemeen toch wat oudere mensen

een lage instap duidt op een lage zitpositie en zijn genoeg rijders die dat wel kunnen waarderen. Als ik zo hoog wil zitten als in een Picasso dan ga ik wel in een busje, vrachtauto, op de bok van een postkoets of op een barkruk zitten Wink

De C4 moest nu juist voor wat verjonging zorgen.

daar moest die voor zorgen net als de c2, wat is het resultaat c3 verkoopt nog steeds veel en veel beter (hogere zit) en tja soms zijn de aantallen ook wel eens fijn, dan een laag zittende auto. niet voor niets dat steeds meer merken met hoger zittende modellen komen en dan geen vrachtwagen of zoiets dergelijks Rolling Eyes

nou goed mijn ervaring als vekoper is dat ongeveer 75% van de mensen die instappen in een c4 berline zijn hoofd stoot aan de lage daklijn en de c4 meteen al geen optie is en dat ik ook voor jonge mensen niet fijn en die zijn vaak nog langer ook Wink

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 26 september 2006 08:41 PM
  [ # 228 ]

Een van de auto’s met de allerslechtste instap die ik ken is de vulva s60, toch zie ik er niet minder om rijden Rolling Eyes dit geld trouwens ook voor een van de toppers in dat segment: de aldi 4. Dit terwijl de C5 wel een makkelijke instap heeft, maar daarom niet méér gewaardeerd wordt.

Sep schreef:

nou goed mijn ervaring als vekoper is dat ongeveer 75% van de mensen die instappen in een c4 berline zijn hoofd stoot aan de lage daklijn en de c4 meteen al geen optie is en dat ik ook voor jonge mensen niet fijn en die zijn vaak nog langer ook Wink

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27944
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 september 2006 10:17 PM
  [ # 229 ]
Sep schreef:

nou goed mijn ervaring als vekoper is dat ongeveer 75% van de mensen die instappen in een c4 berline zijn hoofd stoot aan de lage daklijn en de c4 meteen al geen optie is en dat ik ook voor jonge mensen niet fijn en die zijn vaak nog langer ook Wink

ik heb pas een dag een C4 (Coupé) te leen gehad, maar niets van de instap gemerkt Confused
ik heb ook een keer in een berline een proefrit gemaakt en toen ook niets gemerkt. maar dan gebruik je een auto tcoh anders als voor dagelijks gebruik.

het instappen in een HP geveerde Citroën die helemaal is ingezakt is een stuk lastiger Wink (niet dat ik er last van heb, ik vind dat juist wel leuk Smile)

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 27 september 2006 12:27 AM
  [ # 230 ]

ik rij zelf ook in de c4 coupe daar is het een stuk minder, ik hoop dat de nieuwe picasso in ieder geval weer eens een top10 model wordt voor citroen,  Smile

mijn ervaring met de 16hdi eb6v is zeer aangenaam verrast, rijdt heel goed en het voordeel is dat het een 6 bak is.

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 27 september 2006 02:11 AM
  [ # 231 ]
arjan_verkade schreef:

[(..)het instappen in een HP geveerde Citroën die helemaal is ingezakt is een stuk lastiger Wink (niet dat ik er last van heb, ik vind dat juist wel leuk Smile)

HP-Citroens van na 1994 zakken niet meer in Rolling Eyes

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 27 september 2006 02:14 AM
  [ # 232 ]

nee, die slibben langzaam dicht qua HP

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27944
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 september 2006 08:58 PM
  [ # 233 ]
eviltwin schreef:
arjan_verkade schreef:

[(..)het instappen in een HP geveerde Citroën die helemaal is ingezakt is een stuk lastiger Wink (niet dat ik er last van heb, ik vind dat juist wel leuk Smile)

HP-Citroens van na 1994 zakken niet meer in Rolling Eyes

dat weet ik, heb had het ook over de oude modellen.

overigens liep ik pas langs een 2de hands dealer, en daar stond een C5 break met kontje op de grond.. stond iets van 60.000 km op de teller.
voorkant stond nog wel netjes omhoog.

dus het kan wel Razz

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 27 september 2006 10:49 PM
  [ # 234 ]

waarschijnlijk stond die er al lang en vond het is tijd om op de grond te gaan zitten Cool

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 28 september 2006 01:18 PM
  [ # 235 ]
arjan_verkade schreef:
eviltwin schreef:
arjan_verkade schreef:

[(..)het instappen in een HP geveerde Citroën die helemaal is ingezakt is een stuk lastiger Wink (niet dat ik er last van heb, ik vind dat juist wel leuk Smile)

HP-Citroens van na 1994 zakken niet meer in Rolling Eyes

dat weet ik, heb had het ook over de oude modellen.

overigens liep ik pas langs een 2de hands dealer, en daar stond een C5 break met kontje op de grond.. stond iets van 60.000 km op de teller.
voorkant stond nog wel netjes omhoog.

dus het kan wel Razz

Een C5 break kan je aan de achterkant omlaag zetten met een knop in de kofferbak. Kan met die pneumatiek van de Picasso ook vast wel.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 28 september 2006 08:47 PM
  [ # 236 ]
eviltwin schreef:

Kan met die pneumatiek van de Picasso ook vast wel.

Ja,

Waarzou dat OFF knopje voor zijn?

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 28 september 2006 09:28 PM
  [ # 237 ]

EuroNcap: ***** Sterren

 

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 29 september 2006 01:52 PM
  [ # 238 ]

Re: Prijzen

Dehaene schreef:

Heb er nu wel niet op gelet of je de exclusive versie ook met 1.6Hdi kan krijgen;

Yup,de 1.6hdi 110pk FAP Exclusive is wel degelijk beschikbaar voor 28.050 euro incl.btw 21% (slik)

Als u eens wist…

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 29 september 2006 11:00 PM
  [ # 239 ]

Re: Prijzen

Métisse schreef:
Dehaene schreef:

Heb er nu wel niet op gelet of je de exclusive versie ook met 1.6Hdi kan krijgen;

Yup,de 1.6hdi 110pk FAP Exclusive is wel degelijk beschikbaar voor 28.050 euro incl.btw 21% (slik)

met die belachelijk lage belgische prijzen kan je toch gelijk voor de 2.0HDi138 gaan Cool

in Nederland Consumenten-prijs incl. BTW/BPM :
[list]1.6 HDiF 110 Ambiance EB6V EUR 33.300,00 geen exclusief leverbaar
2.0 HDiF 138 Exclusive EB6V EUR 39.100,00[/list:u]

http://citroen.campaigns.nl/c4/picasso/C4_picasso_prijzen.pdf

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 30 september 2006 01:16 PM
  [ # 240 ]

2.0HDI Exclusive FAP en in EGMV 6 versnell. : 30.200 euro incl btw21%
Ook de optielijst is immens..je kan dus met een resem opties aan een prijs van om en bij de 40.000 euro komen…voor een Picassootje Surprisedops:

Als u eens wist…

Profiel  
 
 
16 van de 23
« Eerste  < Vorige 14 15 16 17 18 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook