gewoon doen harm !!! en dan je gti lekker koesteren ook ik ga binnenkort naar een bx 14 op zoek voor vrouwtje
Moet jij zeggen, verrader Ik zag je sport wel op marktplaats staan, met de verkeerde kleur morettes die niet meer in je bezit zijn
Harm schreef:gewoon doen harm !!! en dan je gti lekker koesteren ook ik ga binnenkort naar een bx 14 op zoek voor vrouwtje
Moet jij zeggen, verrader Ik zag je sport wel op marktplaats staan, met de verkeerde kleur morettes die niet meer in je bezit zijn
en bedankt he ze is trouwens verkocht maar er komt dus een bx 14 voor vrouwtje weer
Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Harm schreef:Intussen heb ik ook op AutoWeek een topic gemaakt…
echt iedereen daar vindt dat ik het moet doen! Terwijl hier, op het bx-forum, er toch mensen zijn die tegen hebben gestemd. Valt me tegen
heb per ongeluk verkeerd gestemd ops: ops: had het blijkbaar verkeerd gelezen had dus nee moeten zijn ! geen slecht idee !
Roy
Groet Roy
Het zij je vergeven Jammer van de Sport hoor, maarja je hebt ‘m vast niet voor niks verkocht.
Harm schreef:Het zij je vergeven
gelukkig maar
Roy
Groet Roy
xm'metje schreef:Harm schreef:gewoon doen harm !!! en dan je gti lekker koesteren ook ik ga binnenkort naar een bx 14 op zoek voor vrouwtje
en bedankt he ze is trouwens verkocht maar er komt dus een bx 14 voor vrouwtje weer
Roy
He gefeliciteerd Roy!! Dat heb je snel gedaan! Meeste Sports staan wel wat langer te koop, maar ja die van jou is dan ook wel erg mooi !!
Je hebt haar toch niet aan Erik Wijngaarden verkocht he?? Die zij op het onderwerp “BX Sport gezocht”: hmmmm, BX 14 inruil bespreekbaar… Die jongen heeft er al zo veel! Het is niet eerlijk!!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Zeg hee stelletje kletstantes, we hadden ‘t over “mijn” BX Deauville he
Maarre Roy, denk je niet dat ‘t handiger zou zijn om een nickname te kiezen die niet model-afhankelijk is? Met jouw autokoopgedrag is dat misschien verstandiger
Harm schreef:Zeg hee stelletje kletstantes, we hadden ‘t over “mijn” BX Deauville he
Maarre Roy, denk je niet dat ‘t handiger zou zijn om een nickname te kiezen die niet model-afhankelijk is? Met jouw autokoopgedrag is dat misschien verstandiger
nee is makkelijker zo
He gefeliciteerd Roy!! Dat heb je snel gedaan! Meeste Sports staan wel wat langer te koop, maar ja die van jou is dan ook wel erg mooi !!
die van mij stond ook al even te koop hoor heb haar verkocht aan iemand uit amsterdam
sorry voor het off topic nu weer naar de deuville
Roy
Groet Roy
hoezo gefeliciteerd dat de Sport verkocht is? gecondoleerd zul je bedoelen
Maarre.. als ik nou een Deauville koop, MOET ik natuurlijk een keer naar Deauville in Frankrijk om foto’s te maken, dat snappen jullie wel.
Edit: Plaatjes van een witte Deauville uit 1993 erbij:
Nette car…
Nette car…
Jawel, maar dat is ‘m niet… de foto is van gewoon een witte Deauville die op marktplaats staat, van de “mijne” heb ik geen foto’s….
Ga je hem nou nemen?? Doe nou maar!! 1 BX is niks en met 2 BXen zit je niet te niksen…
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Eerst ga ik eens kijken of het ding echt wel verkocht gaat worden… maar de kans dat ik ‘t dan ook gewoon doe is vrij groot, ik zie mezelf er al helemaal in rijden.. lekker geen luxe, een 1.4, fietsbandjes met verweerde velgen, ramen openslingeren…. heerlijk toch
Maar… kan iemand mij vertellen wat zo’n ding waard is? een BX 14 deauville uit 1993 met 108.000 km op de teller, dealeronderhouden en (naar ik dacht) van de eerste eigenaar. Ga ervan uit dat ie van binnen en van buiten als nieuw is.
Ik dacht zelf aan 500 tot 600 euro?
Harm schreef:Eerst ga ik eens kijken of het ding echt wel verkocht gaat worden… maar de kans dat ik ‘t dan ook gewoon doe is vrij groot, ik zie mezelf er al helemaal in rijden.. lekker geen luxe, een 1.4, fietsbandjes met verweerde velgen, ramen openslingeren…. heerlijk toch
Maar… kan iemand mij vertellen wat zo’n ding waard is? een BX 14 deauville uit 1993 met 108.000 km op de teller, dealeronderhouden en (naar ik dacht) van de eerste eigenaar. Ga ervan uit dat ie van binnen en van buiten als nieuw is.Ik dacht zelf aan 500 tot 600 euro?
Goeie prijs klasse, alstie helemaal standaard is, kan je er 600 tot 750 voor vangen, gezien de km stand