Ik denk dat er niet zo heel veel aan de ontlastklep kapot kan zijn, tenzij je natuurlijk de aansluting eraf beukt De solenoid valve is het pompje dat het vacuum regelt, denk eerder dat daar het probleem zit.
Overigens mijn slangen rond de ontlastklep zijn verhard en de eindes waren poreus, daardoor werkte die kleppen ook niet even goed en had met regelmaat last van een oplichtend ABS lampje.
ja, waar zit die solenoid klep dan, is dat niet hetzelfde wat ik bedoel dan
dit is wat ik bedoel: vanaf de 2 potjes gaan 2 slangetjes naar een t-splitsing waar ze samen 1 slangetje worden aan het einde van dat slangetje zit een “ding” zitten 3 pijpjes op en stekkeraansluiting
edit: dit is de solenoidvalve
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
In m’n startpost staat een pic. Het ding wat het meest in het beeld zit(met de gele cirkels is de ontlastklep. Daarachter zit de solenoid valve, deels omcirckeld in het rood.
ik kan die foto niet op mijn werk zien kan je hem naar me emailen
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
In je profiel heb je geen mail adres staan.
ik kan eindelijk de foto zien, nu weet ik wat de ontlast klep is en de solenoidvalve
maar heb vandaag een middagje vrij genomen en het bij mij alles nagekeken, de solenoidklep trok gewoon vacuum dus toen de potjes nagekeken en eene was lek dus daarom ging de andere ook niet omhoog
dus opgelost
maar heb wel de prijs nagevraagd voor die solenoid valve 69.35 euro incl bestelnummer 036338
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
heb gelijk mijn berichten aangepast anders klopt het hele topic niet meer
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......