TCT geschikt voor G3?
johanv900
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 08-04-2005

Gepost: 24 mei 2005 10:15 PM

Hallo iedereen,

Wie weet of een TCT uit 1999 geschikt is om een g3 installatie in te laten zetten? Zo ja, heppie ook een goed adres?

Groetje,

Michel

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 24 mei 2005 10:22 PM
  [ # 1 ]

Volgens mij is alleen de 2.0i 16v goedgekeurd voor LPG G3 van de XM’s.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 24 mei 2005 10:25 PM
  [ # 2 ]

de turboCT in ieder geval niet wat ik weet. ik dacht ook alleen de 2.0i 16v en de 2.0i 8v

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 24 mei 2005 10:30 PM
  [ # 3 ]

De “oude” 2.0i 8v kan ik iig ook uitsluiten (da’s de 122pk variant), mogelijk is er later een nieuwere 2.0i 8v gekomen die het wel kon.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 24 mei 2005 10:59 PM
  [ # 4 ]

ohja G3, maar die ouwe 2.0i kon toch wel op LPG Confused:

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 25 mei 2005 12:09 AM
  [ # 5 ]

Ja hoor, die 2.0i 8v motor op LPG ging prima. Denk dat een TCT ook goed op LPG kan als tenminste de installatie in staat is om ook de onsteking te vervroegen als je op LPG rijdt anders gaat het berooerd… Op zich is de combo turbo/lpg heel mooi, want lpg heeft een hoger RON getal. En ik heb een V6 op LPG gehad dat ging ook echt uitstekend.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook