mijn eend stond altijd droog maar mijn bx heeft een keer gezwommen…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik ben al verschillende keren in wijngaarden geweest
Bram, Tongeren is best een heel leuk stadje eigenlijk. Ben er laatst geweest en het is zeker de moeite waard.
Harm schreef:Nouja zeg, niemand die ooit zo’n expeditie heeft ondernomen? Wouter, ben jij nooit met de Leader naar Leader geweest, met de GT naar GT of met de Digit naar Digit?
Hehe, was er maar een dorpje dat Leader heette, dan kon ik er eens heen. Met de GT heb ik vorig jaar een Tour de France gereden (+/- 6.000 km in 2 maanden), maar heb nooit een dorpje gezien dat GT heette….
Wat mij betreft krijgt Harm de prijs voor de origineelste topicnamen-verzinnen
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Eigenlijk een beetje off-topic maar goed!
Mijn vorige wagen was een Nissan Sunny!
Maar zo Sunny was ie eigenlijk helemaal niet!
Het was een grijskenteken bak met dichte ruiten aan de zijkant.
Het was meer donker dan Sunny in de laadruimte!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Re: Met de Deauville naar Deauville en met de Cannes naar Ca
mpostma schreef:Harm schreef:Zoals jullie weten is er een kans dat ik binnenkort een BX Deauville voor erbij heb. Nu ik mij misschien ga begeven in de bx-genoemd-naar-plaatsnaam-scene, vroeg ik mij af:
zijn er mensen die met hun Deauville naar Deauville, met de Cannes naar Cannes, in de Toulouse naar Toulouse, de Biarritz naar Biarritz zijn geweest en daar foto’s hebben genomen?Voor zo ver ik weet is er geen plaats die Progress of GTi heet, dus het is nieuw voor me… maar als ik die Deauville koop, MOET ik gewoon ermee naar Deauville rijden!
Ik ben wel eens in Cannes geweest, maar dat was op een Yamaha. Wel met een Cannes in Marseille geweest
Ik ben ook wel eens in Deauville geweest: met een BX 14 E.
Ter aanvulling:
Deauville
Cannes
Toulouse
Biarritzen nog wat zwitserse plaatsen:
Montreuz,
Chamonix.
Gr,
Marten
Chamonix ligt in Frankrijk, wel vlakbij de Zwitserse grens.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
Ik ga wel eens met de TZD Toeren Zonder Doel…
jajaja een hoop geouwehoer, maar het komt er dus op neer dat nog niemand met zo’n deauville naar deauville is gereden, in de Cannes naar Cannes, enz?
Tss en het ligt zo voor de hand! Deauville is tenslotte maar 5,5 uur rijden
Zijn er hier wel veel mensen met een Deauville of een Cannes dan!?
Zijn er hier wel veel mensen met een Deauville of een Cannes dan!?
Niks mee te maken Marc heeft een (ex-) Cannes, maar Cannes is even een stukje verder weg dan Deauville….
Maar je hebt wel gelijk, de meesten hier rijden 16v, GTi, Chic, TZD, TZI, Progress, Leader, enz.
Maar toch ga ik naar Deauville als ik er een heb, iemand moet de eerste zijn!
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Tsja, ik had vroeger best met mijn Ford Capri naar Capri gewild, maar die dingen zuipen zo…. Misschien dat een bedevaart naar de geboorteplaats van Rudolf Diesel nu een aardig alternatief is? Heb alleen geen idee waar die man is geboren (ja, okee, Duitsland, maar wie weet er een plaatsnaam?).
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Harm schreef:Zijn er hier wel veel mensen met een Deauville of een Cannes dan!?
Niks mee te maken Marc heeft een (ex-) Cannes, maar Cannes is even een stukje verder weg dan Deauville….
Maar je hebt wel gelijk, de meesten hier rijden 16v, GTi, Chic, TZD, TZI, Progress, Leader, enz.
Maar toch ga ik naar Deauville als ik er een heb, iemand moet de eerste zijn!
ik ben met mijn deauville in cannes geweest maar ik denk inderdaad dat je de eerste bent met een deauville naar deauville
ik ben met mijn deauville in cannes geweest
hm… ook leuk, maar cannes is een standaard-bestemming…. Deauville is veel minder bekend. Toch maar eens de CitroExpert van een tijd geleden opzoeken met een artikel over Deauville… volgens mij is ‘t helemaal geen leuke plaats
Deaville geen leuke plaats ? Als je wat gaat zoeken vind ik dat wel meevallen Ik vind de plaats mooi genoeg om foto’s van me bxje bij te maken
Leuk Marc, maar dan hebben we een Cannes die in Deauville is geweest en een Deauville die in Cannes is geweest….
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
mmm deauville ziet er veel belovend uit krijg al zin in vakantie