Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Hoi Erik en anderen,
Als het jullie leuk lijkt kan de meeting plaatsvinden in het weekend van 30 sept-2okt en dan gewoon bij/tijdens het CCR Haventreffen te Rozenburg. Dit is een schitterende lokatie (bij Rotterdam) met aan weerszijde water en een heuse stormvloedkeerring. Je zit tegenover Hoek van Holland en de Maasvlakte aan de andere kant.
Dus ben je het Citroëns bekijken zat kun je overgaan op bootjes kijken Wink
Het voordeel hiervan is dat er dan niets meer geregeld hoeft te worden en dat er al een hoop Citroëns zijn. Er is daar verder een grote feestent, een (snack)bar en toiletten. De mensen kunnen kiezen of ze dan een dag of drie dagen blijven. In het laatste geval kost het kamperen dan wel 8 euro per auto (dus niet pp). Dit is inkl. 2 dagen gratis ontbijt en koffie en thee. Dagbezoek is gratis. Op zaterdag avond is er een loterij in de tent. Verder is er geen programma behalve dat je hier en daar wat onderdeltjes/modelletjes kan kopen.
Sleutelen is daar niet echt de bedoeling omdat het aangewezen natuurgebied is.
Ik hoor wel of dit iets is danwel of jullie hier oren naar hebben...Wink
Oja...kijk voor foto's om een indruk te krijgen op http://www.citroenclubrijnmond.tk bij CCR Haventreffen.
dit gaan we dus doen. deponeer in dit topic je aanmeldingen en dergelijke.
Ik kom wel, maar ik kom maar 1 dag.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik ben erbij, waar moet ik m’n 8 euro naar overmaken. Ik heb nog geen idee of ik overnacht (kamperen is evil), maar voor 8 euro ga ik me daar ook maar niet druk om maken.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ik ben erbij, waar moet ik m’n 8 euro naar overmaken. Ik heb nog geen idee of ik overnacht (kamperen is evil), maar voor 8 euro ga ik me daar ook maar niet druk om maken.
je moet toch alleen 8 euro betalen als je komt kamperen ..
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja, maar misschien wil ik wel ontbijten ...
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ik kom niet…...ik ga alleen naar meetings van dit forum.
- ID/DS D-Super
het is een meeting van dit forum…...
alleen doen we het in combinatie met ccr treffen
Ik vond het in Boculo bere-gezellig…..dat waren dus allemaal forummers van hier…heb niet zo’n behoefte aan meetings, samen met andere clubs….sorry Erik ops:
Bram schreef:Ik vond het in Boculo bere-gezellig…..dat waren dus allemaal forummers van hier…heb niet zo’n behoefte aan meetings met andere clubs….sorry Erik ops:
:44 why dat dan ? de mensen van dit forum zijn er toch ook…. of hoor ik daar : wat de boer niet kent vreetie niet
Ik kom waarschijnlijk wel en dikke kans dat ik dan ook een nachtje blijf hangen.
Animal triste post coitum
Hé eindelijk wat dichterbij huis!
Count me in!
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
De meeting is op een unieke lokatie.(Noordzeeweg te Rotterdam) Het terrein bevindt zich tussen de Maasvlakte en Hoek van Holland. Aan weerzijden gescheiden door water dus.
Zoals gezegd is de meeting gratis bij dagbezoek.
Mensen die eerder willen komen en langer willen blijven zijn uiteraard van harte welkom. Kamperen kost dan wel 10 euro. (per auto, niet p.p.) Maar dit is wel inkl. 2 dagen gratis ontbijt en gratis koffie en thee tijdens het evenement. Dit geld hoeft overigens niet te worden overgemaakt en men hoeft niet voor- in te schrijven. Dit kan bij aankomst geregeld worden.
Er is gedurende het weekend gratis koffie en thee, ook voor dagbezoekers. (Wel zelf een mok of beker meenemen).
Gratis ja, gratis. Maar natuurlijk wordt een vrijwillige bijdrage in de koffiepot natuurlijk altijd gewaardeerd
Op het terrein zijn toiletten en er is een grote tent met (snack)bar. Ook is hier o.a. frisdrank e.d. te koop.
Op zaterdag avond is er voor de liefhebbers nog een loterij.
Meer info: http://www.citroenclubrijnmond.tk
of
http://members.lycos.nl/citroen400/photoalbum.html
Lijkt ons leuk om even te komen snuffelen en foto’s nemen!
- ID/DS D-Super
ik kom natuurlijk zelf ook he..
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Toch wel met Citroën dit keer…
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
misschien ist wel een idee voor de mensen die het toch een beetje appart willen houden dat we wel een soort apparte citroen-forum hoek maken.
te herkennen aan het logo bijvoorbeeld?