Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ach gewoon autobahn volgen en op de borden letten vroegah had je ook geen navigatie (in de tijd van BX )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
zal wel even kijken voor een adres anders kom jij toch naar utrecht bij citroenbxsport en citroenc2
Ik zorg dat ik om 10.00uur bij de benzinepomp bij Utrecht ben.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
me 2
SHELL MAATVELD
A20 / E25 NZ
2913 LB NIEUWERKERK AD IJSSEL
Telefoon: (0180) 31 87 90
Dus 10 uur bij Shell Maatveld langs A20/ E25, I’ll be there
Nee, volgens mij is het half elf bij die shell maatveld in nieuwerkerk (dicht bij rotterdam), of tien uur bij een tankstation bij de meern….
Xsara_Coupe
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Xsara_Coupe schreef:Nee, volgens mij is het half elf bij die shell maatveld in nieuwerkerk (dicht bij rotterdam), of tien uur bij een tankstation bij de meern….
Xsara_Coupe
pcies
10 uur shell A12 bij de meern
Lastig he Die Shell bij Utrecht is erg makkelijk te vinden hoor! Herkenbaar aan een geel/ rood dak en een grote schelp! Je rijdt voorbij Utrecht, voorbij afslag De Meern en dan na ongeveer 2 km zit ie aan je rechterhand! Kan niet missen!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
hoe laat spreken wij af en waar
citroenc2 schreef:hoe laat spreken wij af en waar
Zullen wij om 9:45 uur bij mij op de hoek afspreken? (Kan jij bijvoorbeeld naast de tennisbaan wachten op mij!) Ik wil ook wel richting jou rijden. Zeg het maar!
Edit by Lelijke Eend: even smilies uitgezet
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
ben om 945 bij jou kom met de xantia denk ik
Oke! Jammer dat je de Xant neemt, maar moet ik andere keer even je CX bekijken!
Waarom heb je mn smillies uitgezet Lelijke Eend? En had ik die gebruikt dan?
Omdat er niet 9:45 uur stond, maar 9 uur
Schijt aan originaliteit.
de cx staat dan geschortst gaat volgende week gebeuren maar kan wel even kijken bij de cx dan spreken we toch om 9 uur af