Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Over die herkenbaarheid…Een van onze leden heeft volgens mij een button apparaat. Ik zal vragen of ie dat mee kan nemen naar de meeting als er animo voor is. Als tzt een ieder er dan een CitFo logootje met je nickname eronder uitprint kan ter plaatse een button gemaakt worden. (of misschien kan een creatieve geest een A4 velletje maken met meerdere logo’s in de grote van een button) Voordeel hij gaat meerdere meetings mee en je kunt hem de volgende keer gewoon weer op Ik heb geen ID wat het kost een button te maken. Maar dat zal wel tegen kostprijs zijn denk ik….
Ugh!
Zonder-Weerga schrijven wijze woorden.
Mij ook komen. Misschien ook blijven zon-onder.
Mij niet slapen in tipi. Tuftuf groot genoeg.
Mij maken tekeningen met licht. :photo
How!
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Bram moeten we maar ontvoeren en Robb stampen we in een 1/87 Eend
Schijt aan originaliteit.
zou ik Bram kunnen verleiden door te zeggen dat ‘ie in het (rook)spoor van mijn TZD Turbo mag rijden??
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
lijkt me echt lachuh de meeting
zal der ook zeker zijn zelfs blijven pitten achterbank plat
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik heb gehoord dat er het weekend van 30 sept eenhele mooie bx tzd turbo te koop staat ergens iin de buurt van de maasvlakt.. /einde bram loklmodus/
Als we die reno van je nou eens voor Bram z’n BX knopen en die zo naar de meeting sleuren. Ik denk dat bram dan echt wel mee komt
Komt die reno ook eens van pas
mag een skottelbraai wel? daar kun je namelijk heeeeeerlijk op bbq en en grillen
als je het verband niet snapt moet je geen verpleegster worden
de neefies schreef:mag een skottelbraai wel? daar kun je namelijk heeeeeerlijk op bbq en en grillen
Een wat : :
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Een soort kruising tussen een wok en een bakplaat op een pootje. Wordt gestookt op gas.
Hee wat leuk een meeting hier in Rotterdam , uiteraard kom ik ook, maar ik slaap gewoon in mijn eigen bed thuis.
ZX1.4i schreef:Hee wat leuk een meeting hier in Rotterdam , uiteraard kom ik ook, maar ik slaap gewoon in mijn eigen bed thuis.
same as me is maar 10/15 min rijden
gti_styling84 schreef:ZX1.4i schreef:Hee wat leuk een meeting hier in Rotterdam , uiteraard kom ik ook, maar ik slaap gewoon in mijn eigen bed thuis.
same as me is maar 10/15 min rijden
Dan is de lol er toch af
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik ben zeker van de partij!
Waarschijnlijk hangt er dan een paradiso (caravan) achter m’n BX. Ding is slechts 35 jaar oud
WYD schreef:Waarschijnlijk hangt er dan een paradiso (caravan) achter m’n BX.
Ding is slechts 35 jaar oud
Ah….nog zo eentje met eikenhouten kastjes zeker ?
Ik heb zo’n 15 jaar geleden nog een Kip-Cavalier gehad uit 1971…...dat kreng woog ruim 1000 kg LEEG
Er was een Peugeot 504 met 2.3 L diesel voor nodig om dat ding te trekken.
Weegt die Paradiso ook zo zwaar ?
Sorry fftopic