Ik ben op de meeting in ieder geval niet met de BX Tzi 16V, maar heel misschien ben ik er wel met een BX Gti. Morgen ga ik namelijk naar een Gti kijken of het wat is voor dagelijks vervoer.
WYD schreef:Ik ben op de meeting in ieder geval niet met de BX Tzi 16V, maar heel misschien ben ik er wel met een BX Gti. Morgen ga ik namelijk naar een Gti kijken of het wat is voor dagelijks vervoer.
Leuk voor in je MSR signature.. een gti en in het weekend een TZi
Zoals ik al zei, voor bijna 100% aanwezig en waarschijnlijk gaat de XM er weer uit, dus aanwezig met de XM
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik las zomaar terloops de tip: een bord achterop met je naam. Is het niet leuk om als Citroen-forum iets te maken waarop een aantal gegevens staan?
- logo v/h forum
- nickname
- echte naam
en misschien nog iets. Volgens mij is zoiets al eens gemaakt maar ik zou niet weten waar, aangezien dit voor mij de eerste Cit-fo meeting is waar ik naartoe ga!
Voor de lente meet hadden we inderdaad borjes verzonnen.
Ik geloof alleen niet dat het de bedoeling was om ons als citroen-forum zijnde af te gaan schermen van ccr. Staat een beetje vreemd dat we gebruik maken van de meeting van een andere club om vervolgens ons weer van de rest te scheiden…
Maar niemand houd je tegen hoor, ik zal even de bordjes opzoeken en posten voor je
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nee maar je naam kan je eronder zetten… of bedoel jij een naambordje voor op je jas ofzo?
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Dat we ons niet af moeten scheiden snap ik wel hoor, ik ben ook echt niet zo’n hokjesmens! Wel vind ik het leuk om te zien welke auto van een forummer is en welke niet, en welke forummer er bij die auto hoort, toch?
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Simpele Ziel” date=“1252147597”]Voor de lente meet hadden we inderdaad borjes verzonnen.
Ik geloof alleen niet dat het de bedoeling was om ons als citroen-forum zijnde af te gaan schermen van ccr. Staat een beetje vreemd dat we gebruik maken van de meeting van een andere club om vervolgens ons weer van de rest te scheiden…
Maar niemand houd je tegen hoor, ik zal even de bordjes opzoeken en posten voor je
Het Forum is wel uitgenodigd door de organisator van de meeting,zie maar
op bldz.1 het stukje van AZU martijn met dat plattegrondje.
Nou ik kom ook! Om 10 uur bij De Meern sluit ik me aan bij de Colonne!
Naambordje? m’n BX is naambordje… een witte GTi type 2 met morettes, daar is er vast maar een van
Harm schreef:Nou ik kom ook! Om 10 uur bij De Meern sluit ik me aan bij de Colonne!
Ik ook.
renz schreef:Ik ben nog druk op zoek naar een collone waarin ik kan meerijden, iemand een idee??? vanuit Haarlem
Ga je niet met Bram? DAn heb al een colonnne van 2.
Zaterdag rijdend vanuit Zoetermeer met de XM.
Voor ons is het maar een kort stukje dus ik ben bang dat er voor ons geen colonne inzit deze keer..
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik heb nog niet gekeken waar het is maar ik neem aan dat je over de a4/a13 komt?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
renz schreef:Ik ben nog druk op zoek naar een collone waarin ik kan meerijden, iemand een idee??? vanuit Haarlem
Als je over de A5, stukje a4, N11 en dan de a12 op bij bodegraven gaat kan je vanaf daar met ons meerijden zijn we al met 3