Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Vandaag was de dag dat we getekend hebben bij notaris Postma te leeuwarden om de acte van de oprichting van de stichting te bekrachtigen.
on 14.00H kwam het verse bestuur bijeen op de parkeerplaats.
de bus van de voorzitter in wording ingeklemd tussen 2 gti’s van het juiste merk.
na een gezellige intro met de notaris waar de foto van de traction van de notaris natuurlijk niet aan ontbrak werd er overgegaan tot het officiele gedeelte.
de acte voorgelezen en ondertekend door de diverse comparanten
t.w. erik wijngaarden als voorzitter
gert timmerman als secretaris
en evert jan duindam als penningmeester.
al met al was het eigenlijk toch wel weer snel geregeld en er werd besloten tot een eerste vergadering in een plaatselijk koffie huis.
de notulen van de vergadering moeten nog even uitgewerkt worden door de nog onwennige secretaris, maar een aantal actie punten voor de nabijetoekomst zijn :
lid worden van citroen contact, een link krijgen op de site van citroen NL, en het volmaken van de banners. er staan er nu een aantal in maar de bedoeling is om 20 adverteerders te werven in de bannerroulatie.
Re: Stichting citroen-forum.nl een feit !
erik wijngaarden schreef:Vandaag was de dag dat we getekend hebben bij notaris Postma te leeuwarden om de acte van de oprichting van de stichting te bekrachtigen.
on 14.00H kwam het verse bestuur bijeen op de parkeerplaats.
de bus van de voorzitter in wording ingeklemd tussen 2 gti’s van het juiste merk.
na een gezellige intro met de notaris waar de foto van de traction van de notaris natuurlijk niet aan ontbrak werd er overgegaan tot het officiele gedeelte.
de acte voorgelezen en ondertekend door de diverse comparanten
t.w. erik wijngaarden als voorzitter
gert timmerman als secretaris
en evert jan duindam als penningmeester.
al met al was het eigenlijk toch wel weer snel geregeld en er werd besloten tot een eerste vergadering in een plaatselijk koffie huis.
de notulen van de vergadering moeten nog even uitgewerkt worden door de nog onwennige secretaris, maar een aantal actie punten voor de nabijetoekomst zijn :
lid worden van citroen contact, een link krijgen op de site van citroen NL, en het volmaken van de banners. er staan er nu een aantal in maar de bedoeling is om 20 adverteerders te werven in de bannerroulatie.
Leuk een aardig allemaal…..maar die PDF doet het niet, hij linkt vrijwel meteen door naar dit forum.
Even zag ik de naam Postma voorbij komen en dan komt het forum weer tervoorschijn.
Overigens…....vind je het wel zo netjes dat dit is gedaan zonder daar eerst VOORAF de leden van dit forum over te raadplegen….of heb ik soms iets gemist of zo ?
Ik kan me voorstellen dat als je nog geen medestanders hebt en iets geheel nieuws begint (zoals bijvoorbeeld een nieuwe Politieke partij)....dat je dan een paar z.g. *Comparanten* zoekt om een Interim-bestuur te formeren en daarmee naar een notaris te gaan…..maar je hebt op dit forum al meer dan 1600 leden…..had het niet fatsoenlijker geweest als je dit idee eerst hier had ge-oppert…..met de vraag of evt kandidaten zich daarvoor zouden willen aanmelden ??
Dit komt bij net zo over…..als die EU-grondwet van De Balken-bende, welke getracht werd ons door strot te duwen .....godzijdank is die door het Referendum afgeblazen.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik zal de pdf even aanpassen zodat hij het wel weer doet.
en ja je hebt blijkbaar iets gemist. dit was al een tijdje bekend en zeker na de mailing die ik een tijdje terug heb gedaan waar dit alles ook in stond.
verder hoef ik niet de leden van het forum te raadplegen vind ik want voor het forum op zich veranderd er helemaal niets namelijk. behalve dat we nu weer wat extra leuke dingen kunnen doen omdat we lid kunnen worden van citroen contact. denk aan een bezoek aan het conservatoire.
verder heb ik dit forum opgericht en run ik het met behulp van de moderators en diverse anderen. maar de grote lijnen zet ik al een hele tijd uit met erwt en sans dus dit waren de aangewezen mannen voor het bestuur.
verder pretendeer ik niet democratisch te zijn en hou ik ook geen referendums om uit te vinden wat ik zelf wil. de link met het door de strot drukken en het in een rechtspersoon gieten van dit forum ontgaat me een beetje.
erik wijngaarden schreef:ik zal de pdf even aanpassen zodat hij het wel weer doet.
en ja je hebt blijkbaar iets gemist. dit was al een tijdje bekend en zeker na de mailing die ik een tijdje terug heb gedaan waar dit alles ook in stond.
verder hoef ik niet de leden van het forum te raadplegen vind ik want voor het forum op zich veranderd er helemaal niets namelijk. behalve dat we nu weer wat extra leuke dingen kunnen doen omdat we lid kunnen worden van citroen contact. denk aan een bezoek aan het conservatoire.verder heb ik dit forum opgericht en run ik het met behulp van de moderators en diverse anderen. maar de grote lijnen zet ik al een hele tijd uit met erwt en sans dus dit waren de aangewezen mannen voor het bestuur.
verder pretendeer ik niet democratisch te zijn en hou ik ook geen referendums om uit te vinden wat ik zelf wil. de link met het door de strot drukken en het in een rechtspersoon gieten van dit forum ontgaat me een beetje.
Lijkt het je niet verstandiger om die persoonlijke gegevens (vooral adressen e.d.) in die akte met XXXX weg te halen ?
Nu staat jullie hele hebbe en houwen op Internet.
Ik zal later op de rest reageren…..moet nu even weg.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Van harte! Gisteren ben ik nog bij Notaris Postma langs gereden en toen stond zijn Traction al voor zijn deur te pronken.
Even dacht ik dat jullie er toen al waren, maar het was dus vandaag.
Verder ben ik het er volledig mee eens dat zo’n stap zonder raadpleging van de leden kan gebeuren. Het kan er immers alleen maar leuker op worden!
Een club als deze, welke behoorlijke proporties aanneemt kan een goede organisatie gebruiken. Helemaal als het professionele vormen begint aan te nemen. (en dat is mijnsinziens zeker het geval)
Jongens, succes! Op naar Citromobile 2006!
Gefeliciteerd. En zoals het hoort bij een stichting ....... een heel goed doel.
Die link op http://www.citroen.nl moet er nu toch echt van komen. Zou Anouk nu eindelijk tevreden zijn?
En die notaris verdient z’n geld toch wel makkelijk. Een bijna lege voorpagina voor misschien wel bijna 100 €. Daar had makkelijk een foto of 2 van die TA op gekund.
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Zelf had ik het ook leuker gevonden als er een select gezelschap zou zijn geselecteerd met wie het forum geleidt word. Maargoed, het is Erik zijn beslissing en ik ga er wel mee accoord..nogmaals, gefeliciteerd
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ZX-Cruiser schreef:LOL de notaris heeft ook een Troen, bespeur ik hier een snufje partijdigheid ?
Klopt helemaal. De notaris is ook citroen gek!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Van harte erik, erwt en SP!!!!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Zo ik ben eindelijk ook weer terug. Het was een leuke middag, en we hebben dan eindelijk officieel gestalte, hopelijk wil citroen Nederland ons nu ook aardig gaan vinden .
No een adviesje, mocht iemand ooit denken om leuk een stukje achter de voorzitter aan te rijden, houd er dan rekening mee dat ie van doortuffen houdt, en als je hem af en toe voor de grap wilt inhalen, dat daar dan echt een gti t2 voor nodig is. Ik heb binnen Nederland nog nooit zoveel keer zoveel te hard gereden op een dag.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
*Kuch* voorbeeldfunctie *kuch*
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
He, we zijn vergeten koffie te drinken bij Patje…. excuus… ik ben het straal vergeten en de rest geloof ik ook…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
sans-pareil schreef:Zo ik ben eindelijk ook weer terug. Het was een leuke middag, en we hebben dan eindelijk officieel gestalte, hopelijk wil citroen Nederland ons nu ook aardig gaan vinden .
No een adviesje, mocht iemand ooit denken om leuk een stukje achter de voorzitter aan te rijden, houd er dan rekening mee dat ie van doortuffen houdt, en als je hem af en toe voor de grap wilt inhalen, dat daar dan echt een gti t2 voor nodig is. Ik heb binnen Nederland nog nooit zoveel keer zoveel te hard gereden op een dag.
Ja, idd dat heb ik ook gemerkt nadat we uit Borculo reden….
Hopelijk stonden er niet teveel flitsers… :photo
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
sans-pareil schreef:He, we zijn vergeten koffie te drinken bij Patje…. excuus… ik ben het straal vergeten en de rest geloof ik ook…
kom de volgende keer maar naar mij
Hopelijk geen nee, anders wordt het in het beste geval een uitermate dure grap, zo’n stichting oprichten…
@Bram
De statuten van een stichting zijn gewoon opvraagbaar bij de KvK, dus onze adressen zijn zowiezo te vinden voor eenieder die dat wilt. Bovendien is een van de functies van de stichting de boel doorzichtiger maken, dus ik vind het ook helemaal niet erg als mensen weten waar ik woon hoor . Ik ben er niet zo vaak maar als ik er wel ben mag je ook gerust aanbellen voor een kop senseo.
Oei, daar houd ik je aan…dat ik eens ‘s nachts langskom voor een bakkie met en koekje erbij
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI