vortex schreef:ben er mee bezig geweest, maar de hoek is idd niet goed. het staat dus niet.
ik ga opzoek naar een andere foto op internet, en dan zal ik de shop hier neerzetten
probeer eens een foto van de gti 8v van metro die op de hompage van bxsportief.com staat…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
misschien werkt het beter met dit plaatje:
Eigenlijk doet het er niet echt meer toe, want speel niet meer met de gedachten om deze velgen te kopen. Heb inmiddels hele andere ideeen. Maar toch ben ik nog wel benieuwd hoe zoiets staat.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Ik heb even snel wat voor je in elkaar gezet, ze zijn niet wit maar vind dit persoonlijk dan ook mooier
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Heren fotosjoepers, jullie zijn zo goed (en ik kan er nog geen barst van), dus heb ik het volgende verzoek: Ik vraag me af hoe de Resolfen velgen (van de C4 in 17 inch) onder een C2 VTS staan. Misschien koop ik ze dan wel… Zouden jullie je kunsten ‘ns willen botvieren. Ik heb van m’n eigen gele C2 VTS geen plaat van de zijkant, vandaar dat ik een VTS’je van het net heb geplukt, plus de Resolfen velgen. Bij voorbaat dank heren fotosjoepers…
De c2
De velgen (denk de C4 maar even weg…)
kijk eens aan
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Thanks! en wow, heftig! :cheer4 De scherpe lijnen van de Resolfenvelg passen veel beter bij het ‘hoekige’ ontwerp van een C2 dan de ‘standaard’ Suzuka-exemplaren!
Aloa Photoshoppers!
Hier mijn Citroën ZX Volcane Concept Tractor:
Greetz Guido!
Xantia Break 1.8 16v LPG - 220Dkm
Peugeot Partner 1.8D combo - 230Dkm
Xsara 1.4i ‘98 - 110Dkm - Leer upgraded - ST-HP-55 - Sold
ZX 1.4i Allure ‘95 - 111Dkm - El. pakket upgraded - JZ-GG-88 - Sold
AX 1.1i TGE ‘92 - 114Dkm - DL-NL-85 - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 205Dkm - ZX-66-DG - RIP
ZX 1.9i Volcane ‘91 - 20xDkm - DF-NF-94 - RIP
Ploegen in stijl
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ben op het moment langzaam aan bezig om een Berlingo ph1 wat van uiterlijk te veranderen, echter bij gebrek aan goede foto’s van een ph1 zal het voorlopig een zijaanzicht blijven…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
uuuuuh oke
ik las dit topic ff en zag de c2 voorbij gaan met grotere velgjes. Ik heb me altijd al afgevraagd waarom de lijnen van de ramen niet op elkaar aansluiten. Dus ik ff aan het fotoshoppen. Jullie kunnen nu zien waarom zie niet aan elkaar aansluiten.
De laatste is helemaal erg. Lijkt net alsof er zomaar iets achter is geplakt .. niet echt een eenheid!
Origineel:
Fotosoepen:
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Dit is zeker interessant ja…maar goed dat ze zo eigezinnig zijn geweest
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ben op het moment langzaam aan bezig om een Berlingo ph1 wat van uiterlijk te veranderen, echter bij gebrek aan goede foto’s van een ph1 zal het voorlopig een zijaanzicht blijven…
En bij gebrek aan goed fotomateriaal staat dat project in de koelkast…wel iets nieuws dat ik zo even upload…
EDIT: Bij deze dus….
Ex BX 16v, Ex AX GTI
heb hier op het forum een setje coyote velgen van de C2/C3 te koop zien staan, nou ik helemaal onbekend ben met foto soepen is mijn vraag of iemand hier een rode bx sport met deze velgen voor mij zou willen soepen ,hoe dit dan uiteindelijk gaat lijken ben benieuwd!
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
pfoe, een rode bx sport zoeken op foto…
ik ga kijken of ik iets kan vinden..
Ex BX 16v, Ex AX GTI