... we gooien ze in dit topic !
Gooi hier alle spel- en taalfouten neer !
Schijt aan originaliteit.
idd..
en avataar…
is ook avatar
en aan de spelfouten begin ik niet (d’s en t’s…)
Tom Duckpower schreef:en aan de spelfouten begin ik niet (d’s en t’s…)
zijn dat geen grammaticale fouten?
mijn fouten worden ook meteen afgestraft, maar je hebt gelijk ops:
Het is gewoon fout, en ik zit af en toe ook wel eens met d’s, t’s en dt’s te klooien. Meestal typ ik ‘ik wordt’ maar het is ‘ik word’. Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).
Schijt aan originaliteit.
Mmmmmm, ik ben al een tijdje bezig de meest verschrikkelijke spelfouten uit de onderwerpenlijst te halen.
Ik kan mij daar frezulik aan storen.
Bezine, carboreteur, brrrr…..
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
modum
Mijn broer is de enigste die groter is als mij…
Er zijn een aantal mensen omgekomen bij dat ongeluk (dit doet eigenlijk heel Nederland fout)...
Het meest ergelijke is dat sommige mensen HUN EIGEN NAAM niet met een hoofdletter laten beginnen!!! En dan heb ik het nog niet eens over het begin van een zin.
O ja, leestekens zorgen er voor dat een stukje tekst wat beter leesbaar wordt…. (zie dit als tip van de dag)
Wat ik hier ook veel tegen kom: versnellings bak, bestuurders stoel, achter band, tank station enz…. Een doodnormaal zelfstandig naamwoord dat los van elkaar wordt geschreven! Schande!
Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).
Ik tel er hier al zeven… hehehehehehe….......
6x vergeten van een hoofdletter. Na “maak” komt geen komma maar een punt. Een nieuwe zin is dan geboren!
Weefje schreef:Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).
6x vergeten van een hoofdletter. Na “maak” komt geen komma maar een punt. Een nieuwe zin is dan geboren!
Mmmmm…en “Deutz” is volgens jou wel correct?
Tenzij LE het vrachtwagenmerk bedoelt, maar dan had het moeten zijn “tenzij ik in een Deutz moet typen”.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
je bedoeld natuurlijk tiepen of is het toch typen ? welk type deutz hebben we het eigelijk over ?
Weefje schreef:Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).
Opassen, de taalmeesster is wakkur
Weefje schreef:Mijn broer is de enigste die groter is als mij…
Er zijn een aantal mensen omgekomen bij dat ongeluk (dit doet eigenlijk heel Nederland fout)...
Het meest ergelijke is dat sommige mensen HUN EIGEN NAAM niet met een hoofdletter laten beginnen!!! En dan heb ik het nog niet eens over het begin van een zin.O ja, leestekens zorgen er voor dat een stukje tekst wat beter leesbaar wordt…. (zie dit als tip van de dag)
Wat ik hier ook veel tegen kom: versnellings bak, bestuurders stoel, achter band, tank station enz…. Een doodnormaal zelfstandig naamwoord dat los van elkaar wordt geschreven! Schande!
oeps, dat doe ik ook altijd…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
waar ik me vaak aan stoor is
“de auto van me broer”...
flauwe turbotaal…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
ff een tip voor iedereen die met de d en dt zitten: vervang het woord door het woord loop of loopt. Zo kan je heel makkelijk zien of er een t aan het eind komt of niet.
Dus: “Ik word er helemaal ziek zien van” wordt “Ik loop er helemaal ziek van” dus geen t!
Dit trucje kan je overal toepassen dus heel handig!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
erik wijngaarden schreef:je bedoeld natuurlijk tiepen of is het toch typen ? welk type deutz hebben we het eigelijk over ?
eigenlijk….