1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Wei makun geen vaute ...
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 05 juni 2005 12:48 AM

... we gooien ze in dit topic !

Gooi hier alle spel- en taalfouten neer !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 05 juni 2005 01:11 AM
  [ # 1 ]

idd..Very Happy
en avataar…
is ook avatar Wink

en aan de spelfouten begin ik niet (d’s en t’s…) Rolling Eyes

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 05 juni 2005 01:12 AM
  [ # 2 ]
Tom Duckpower schreef:

en aan de spelfouten begin ik niet (d’s en t’s…) Rolling Eyes

zijn dat geen grammaticale fouten?

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 05 juni 2005 01:13 AM
  [ # 3 ]

mijn fouten worden ook meteen afgestraft, maar je hebt gelijk Surprisedops:

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 05 juni 2005 01:18 AM
  [ # 4 ]

Het is gewoon fout, en ik zit af en toe ook wel eens met d’s, t’s en dt’s te klooien. Meestal typ ik ‘ik wordt’ maar het is ‘ik word’. Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 05 juni 2005 04:11 AM
  [ # 5 ]

Mmmmmm, ik ben al een tijdje bezig de meest verschrikkelijke spelfouten uit de onderwerpenlijst te halen.
Ik kan mij daar frezulik aan storen.
Bezine, carboreteur, brrrr…..

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 05 juni 2005 04:22 AM
  [ # 6 ]

modum Wink

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 246

Gepost: 05 juni 2005 10:06 AM
  [ # 7 ]

Mijn broer is de enigste die groter is als mij…

Er zijn een aantal mensen omgekomen bij dat ongeluk (dit doet eigenlijk heel Nederland fout)...

Het meest ergelijke is dat sommige mensen HUN EIGEN NAAM niet met een hoofdletter laten beginnen!!! En dan heb ik het nog niet eens over het begin van een zin.

O ja, leestekens zorgen er voor dat een stukje tekst wat beter leesbaar wordt…. (zie dit als tip van de dag)

Wat ik hier ook veel tegen kom: versnellings bak, bestuurders stoel, achter band, tank station enz…. Een doodnormaal zelfstandig naamwoord dat los van elkaar wordt geschreven! Schande!  Wink

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 246

Gepost: 05 juni 2005 10:24 AM
  [ # 8 ]

Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).

Ik tel er hier al zeven… hehehehehehe….......  Laughing

6x vergeten van een hoofdletter. Na “maak” komt geen komma maar een punt. Een nieuwe zin is dan geboren!  Very Happy

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 05 juni 2005 01:39 PM
  [ # 9 ]
Weefje schreef:

Verder denk ik dat ik niet veel taalfouten maak, tenzij ik in het ‘Deutz’ moet typen (om over chileens, frans, spaans, italiaans, turks, chinees en nog een hele waslijst aan talen maar te zwijgen).

6x vergeten van een hoofdletter. Na “maak” komt geen komma maar een punt. Een nieuwe zin is dan geboren!  Very Happy

Mmmmm…en “Deutz” is volgens jou wel correct? Wink
Tenzij LE het vrachtwagenmerk bedoelt, maar dan had het moeten zijn “tenzij ik in een Deutz moet typen”.  Laughing  Laughing

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 05 juni 2005 01:49 PM
  [ # 10 ]

je bedoeld natuurlijk tiepen of is het toch typen ? welk type deutz hebben we het eigelijk over ?

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 05 juni 2005 01:59 PM
  [ # 11 ]
Weefje schreef:

Opassen, de taalmeesster is wakkur Wink

Profiel  

hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 567

- CX ambulance
Gepost: 05 juni 2005 02:01 PM
  [ # 12 ]
Weefje schreef:

Mijn broer is de enigste die groter is als mij…

Er zijn een aantal mensen omgekomen bij dat ongeluk (dit doet eigenlijk heel Nederland fout)...

Het meest ergelijke is dat sommige mensen HUN EIGEN NAAM niet met een hoofdletter laten beginnen!!! En dan heb ik het nog niet eens over het begin van een zin.

O ja, leestekens zorgen er voor dat een stukje tekst wat beter leesbaar wordt…. (zie dit als tip van de dag)

Wat ik hier ook veel tegen kom: versnellings bak, bestuurders stoel, achter band, tank station enz…. Een doodnormaal zelfstandig naamwoord dat los van elkaar wordt geschreven! Schande!  Wink

oeps, dat doe ik ook altijd…

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  

hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 567

- CX ambulance
Gepost: 05 juni 2005 02:02 PM
  [ # 13 ]

waar ik me vaak aan stoor is

“de auto van me broer”...

flauwe turbotaal…

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 05 juni 2005 02:19 PM
  [ # 14 ]

ff een tip voor iedereen die met de d en dt zitten: vervang het woord door het woord loop of loopt. Zo kan je heel makkelijk zien of er een t aan het eind komt of niet.

Dus: “Ik word er helemaal ziek zien van” wordt “Ik loop er helemaal ziek van” dus geen t!

Dit trucje kan je overal toepassen dus heel handig!

Profiel  

Gepost: 05 juni 2005 02:19 PM
  [ # 15 ]
erik wijngaarden schreef:

je bedoeld natuurlijk tiepen of is het toch typen ? welk type deutz hebben we het eigelijk over ?

eigenlijk…. Wink

Profiel  

1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook