Amun….
ops: ehh amen
en zo is het en niet anders
ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart
http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg
U HEEFT DE 100.00 GEWONNEN
Ach, niet reageren
WEDDEN?
Nee, dan reageer ik niet. Door de hoofdletters weet ik al 100% zeker dat het spam betreft….
Weefje schreef:U HEEFT DE 100.00 GEWONNEN
Ach, niet reageren
WEDDEN?Nee, dan reageer ik niet. Door de hoofdletters weet ik al 100% zeker dat het spam betreft….
GROETJES VAN RENÉ
Als je iedereen op “taalfouten"gaat betuttelen gaat de sfeer naar zijn malle #@$ en dan komt Ewwie er op af!
Niet mee eens. Er mag best wel wat meer op het taalgebruik worden gelet. Als mensen de taal niet 100% machtig zijn, so what!
Moraal van het verhaal: weet je hoe het moet? Doe het dan! Houd het leesbaar! Kan je niet anders, blijf lekker jezelf en schrijf zoals je denkt dat het moet.
(Voor de mierenneukers: “houd” is gebiedende wijs. Dus zonder “t”....)
Zeurpiedt!
Handjes schreef:Bram schreef:Jou voornamen
Het is overigens “jouW voornamen”. Dat is een tip voor jou…
heb je helemaal gelijk in….was gewoon de W vergeten. ops:
V.w.b. Aktie’s of Akties…...ik weet niet hoe oud jij bent,......ben je nog vrij jong, dan kun jij niet weten wat wij in de jaren 50 op school leerden ....toch ?
René van Maren schreef:Dat iz fein!
Can hed toppik dan asjubelief op zlot?
Als je iedereen op “taalfouten"gaat betuttelen gaat de sfeer naar zijn malle #@$ en dan komt Ewwie er op af!
Ik heb (nog) niet het gevoel dat er mensen afgezeikt worden wegens taalfouten. Daarom sluit ik het topic (nog) niet, maar zodra er echt met modder gesmeten wordt ... Ik denk ook niet dat er in dit topic quote’s uit andere topics geplaatst moeten worden.
Zie het maar als een soort taalles.
Waarvan akte
Schijt aan originaliteit.