Een 2cv is bijzonder leuk en een Trabant ook wel. Ik had nog een Trabant en wil daar 2 bagagewagentjes van maken voor achter m’n 2cv-schaalmodellen. Ik heb het model uit elkaar geschroefd en de haakse slijper er in gezet. Daarna heb ik de laatste plastic restjes er af gehaald en al het metaal in de thinner gezet. Hier het resuletaat tot nu toe:
Die achterkant is trouwens best zwaar ...
Voor meer foto’s, klik hier .
Edit by mezelf: de kruisjes vervangen door URL’s
Schijt aan originaliteit.
toch vreemd:
De 1:1 trabi is van plastiek, maar de modellen maken ze dan weer van metaal
Respect LE, (net als voor Robb, en de rest van de mensen die modelletjes aanpassen), ik doe het je niet na. Geen geduld voor.
Daarom, toen ik vroeger Revell-auto’s plakte, verfde ik ze nooit, wilde ze liever in elkaar plakken. Bij vliegtuigjes gaat dat verven naderhand nog wel, heeft meestal geen interieur…
Best zonde van die trabi eigenlijk maarre R E S P E C T
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Het moeilijke werk komt nog hoor !
Stom maar tom heeft wel gelijk: stalen velgen, kunstof body= kunstof velgen, stalen body
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tja, ik blijf er bij (had ik al met LE over MSN besproken) dat ik het zonde vind van de (zeer mooie) Trabi zolang ik het eindresultaat niet heb gezien.
Zelf vind ik de Trabant een zeer leuke wagen en heb zelfs op het punt gestaan om er eentje te kopen. Het is een van de weinige auto’s buiten Citroën om, die ik op mijn verlanglijstje heb staan.
Maar ik ben zeer benieuwd!
Als het goed is, wordt de trabent mooier dan mijn andere creaties.
Klik hier naar een pagina met fotootjes
Alles in schaal 1:87.
Potjandorie, zo te zien ook een netjes afgewerkt schaalmodel op zich. Een metaaltje van Revell of Solido? Ziet er leuk uit, ik kwam nooit verder dan het spuiten van mijn bouwdozen, daarna verdween alles in stukken in de kast
Succes, erg leuk.
Groets Sam
Het is een Solido. Bij mijn weten ook de enige fabrikant die Trabbi’s in 1 op 18 maakt.
Ik heb ook een schaalmodel van een Eend. Na een jaar of 5 nog steeds niet af ops: Zelf ontwerpen/bouwen/verzinnen is veel leuker
Update: http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/7 !