2 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Hoe verkracht ik een DS…...
ewwie
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227

Gepost: 12 juni 2005 05:09 PM
  [ # 16 ]

Ik vind em eigenlijk wel mooi   Razz

We gaan voor de goede sfeer op dit forum!

Profiel  

Cat
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 106

- C1 Selection 5drs
- ID/DS D Super met 5 versnellingen *VERKOCHT*
Gepost: 12 juni 2005 09:28 PM
  [ # 17 ]

Da’s een verwaarloosde DS.  Die is dus niet verkracht. Dat verkrachte monster heeft teveel aandacht gekregen en deze helaas te weinig….

Profiel  

ernst
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 74

Gepost: 12 juni 2005 09:40 PM
  [ # 18 ]

Ach, niet meer verkracht dan een zogenaamd volledig originele DS die echter uit volledig nieuwe onderdelen is opgebouwd.

Thank you for driving my wife

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 12 juni 2005 09:56 PM
  [ # 19 ]
ernst schreef:

Ach, niet meer verkracht dan een zogenaamd volledig originele DS die echter uit volledig nieuwe onderdelen is opgebouwd.

Want???
Een auto met nieuwe originele of gelijkende onderdelen noem ik een gerestaureerde, dan wel opgeknapte auto. Zolang het qua vorm niet afwijkt van het origineel.
Een eend met een nieuws chassis, gerestaureerde en gegalvaniseerde koets en dito spatborden/motorkap in originele kleur gespoten enz… Dat zou ik een gerestaureerde wagen noemen.

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 12 juni 2005 10:01 PM
  [ # 20 ]

Surprisedops:  Is dit ding bij “De grote Beurt"geweest?

De dader moeten ze aan zijn ballen in een hele hoge boom ophangen.

Groet G

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 591

- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Gepost: 12 juni 2005 10:24 PM
  [ # 21 ]

Vind het allemaal wel meevallen. Dat niet iedereen dezelfde standaard naleeft is toch juist goed ? Als deze beste man/vrouw erg veel plezier heeft met zijn/haar creatie is het toch goed ? Zo te zien worden kosten noch moeite gespaard om deze DS op de weg te houden. Er zijn genoeg DS’en die in handen van “liefhebbers” in een veel slechtere staat verkeren.

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 13 juni 2005 01:28 AM
  [ # 22 ]

Mooi man! Very Happy

Profiel  

ID66
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 742

Gepost: 16 juni 2005 01:45 AM
  [ # 23 ]

ik kwam deze DSuper5 nog tegen:

link1

Valt aan de buitenkant nog wel mee? Twotone lak, lichtmetalen velgen, verbrede voorschermen, racespiegels, booskijkers, een stroomlijnrandje voor de ruitenwissers, uitlaat warme lucht op de motorkap en een subtiel zwart grilletje voor in de motorkap met de letters “DS”.

En moet je eens lezen en zien wat er verder mee gebeurd is:

link2

Een half CX-interieur, houten dashboard, 23ie motor met versnellingsbak uit een SM, variabele stuurbekrachtiging uit een SM, elektrische ramen voor, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, elektrisch te openen benzineklep en kofferklep.

link3

En achter: Ford achterlichten, verwijderde reflectors, verwijderde en kofferklepgreepje, andere bevestiging kentekenplaat en uitlaatsierstukken.

link4

Mooi of niet mooi?

On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!

XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 16 juni 2005 02:12 AM
  [ # 24 ]

Ik vind dat met liefde gecustomized (goed frans woord Wink)

Beter dan die DS die op het Noordereiland bij mn werk staat geparkeerd, waar de lampglazen uitgetrapt zijn en waar flink over de motorkap heen gestampt is…  Confused 
Alhoewel er ook motorrijders zijn die op een “ratbike” rondrijden, bestaat dat ook bij auto’s?

Wat ik me ook weer voor kan stellen dat je geen centen of tijd hebt om je DS te herstellen (ik rij tenslotte ook al een jaar met een deuk in mn XM rond… Surprisedops: ) Dus als je dan aan de gang gaat, waarom niet meteen naar je eigen (wan-  Twisted Evil ) smaak?!  Very Happy

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 juni 2005 02:25 AM
  [ # 25 ]
ID66 schreef:

Mooi of niet mooi?

Nee, niet mooi. Maar dat is slechts mijn subjectieve mening…

Maar ik heb absoluut respect voor het werk wat er in zit! Dat ziet er zeer goed uit.

Ook heeft deze dame nog behoorlijk wat extra luxe en power gekregen waarbij er slechts originele Citroën onderdelen zijn gebruikt, dat kan ik ook zeker waarderen.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 16 juni 2005 03:07 AM
  [ # 26 ]

Idderdaad, veelal Citroën onderdelen dus dat zit wel snor.

De mistlampen voor vindik wel wat hebben en de hele achterzijde,  de rest? Confused

Overigens XM U Wink Bij auto’s heet het Rat-rod en het zijn alleen Hot-rod’s

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

ernst
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 juni 2005 06:18 AM
  [ # 27 ]
patje74 schreef:
ernst schreef:

Want???
Een auto met nieuwe originele of gelijkende onderdelen noem ik een gerestaureerde, dan wel opgeknapte auto. Zolang het qua vorm niet afwijkt van het origineel.
Een eend met een nieuws chassis, gerestaureerde en gegalvaniseerde koets en dito spatborden/motorkap in originele kleur gespoten enz… Dat zou ik een gerestaureerde wagen noemen.

.....of een replica.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 16 juni 2005 06:49 AM
  [ # 28 ]
ernst schreef:
Patje74 schreef:

Een auto met nieuwe originele of gelijkende onderdelen noem ik een gerestaureerde, dan wel opgeknapte auto.

.....of een replica.

De Dikke Van Dale schreef:

re·pli·ca (de ~, ~‘s, ~‘s, ~‘s, ~‘s)
1 kopie van een kunstwerk
2 afgietsel
3 [muz.] herhaling door een andere stem
4 gebruiksvoorwerp met een oude vorm, vervaardigd m.b.v. moderne technieken

Nee…. vooral de puntjes 1 en 4 komen niet echt overeen met mijn voorbeeld.

In spreek niet van een kopie en zeker niet van een oude auto met moderne techniek. Een opnieuw opgebouwde auto is niets meer en niets minder dan een opnieuw opgebouwde auto. Onder een replica versta ik meer iets in de trend van een kever met Porsche uiterlijk of zo, of een “Ferrari” gemaakt van een MR2.

Profiel  

ernst
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 juni 2005 07:20 AM
  [ # 29 ]
patje74 schreef:
ernst schreef:
Patje74 schreef:

Een auto met nieuwe originele of gelijkende onderdelen noem ik een gerestaureerde, dan wel opgeknapte auto.

.....of een replica.

De Dikke Van Dale schreef:

re·pli·ca (de ~, ~‘s, ~‘s, ~‘s, ~‘s)
1 kopie van een kunstwerk
2 afgietsel
3 [muz.] herhaling door een andere stem
4 gebruiksvoorwerp met een oude vorm, vervaardigd m.b.v. moderne technieken

Nee…. vooral de puntjes 1 en 4 komen niet echt overeen met mijn voorbeeld.

In spreek niet van een kopie en zeker niet van een oude auto met moderne techniek. Een opnieuw opgebouwde auto is niets meer en niets minder dan een opnieuw opgebouwde auto. Onder een replica versta ik meer iets in de trend van een kever met Porsche uiterlijk of zo, of een “Ferrari” gemaakt van een MR2.

Als je met alleen maar een oud chassisnummer een volledige auto met nieuwe onderdelen opbouwd spreek ik van een replica. Of dit nou een Kever is die op een Porche lijkt of een DS die op een DS lijkt.

Profiel  

BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373

Gepost: 16 juni 2005 11:20 AM
  [ # 30 ]
ernst schreef:

Als je met alleen maar een oud chassisnummer een volledige auto met nieuwe onderdelen opbouwd spreek ik van een replica. Of dit nou een Kever is die op een Porche lijkt of een DS die op een DS lijkt.

Nee, dit is geen replica!! Dit is pure verkrachting!! Maar goed, over smaak valt niet te twisten…. als de eigenaar er maar blij mee is!!

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  

2 van de 6
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook