Zo, het duurde even voordat ik de foto’s had bewerkt, maar hier zijn ze dan hoor.
Bram kwam vanavond naar Breda toe om zijn Chic-stuurtje op te halen.
Medeforummers Sep en Harm waren er bij om dit heugelijke feit bij te wonen. Dit resulteerde in een gezellige mini-meeting in Breda (en klagende buren, haha)
Hier wat foto’s:
5 BX’jes in de straat, zo erg hebben de buren het tot nu toe nog niet gezien Hehe.
Rechts in beeld staan mijn Digit en Leader en Harms GTI, links staan Seps GTI en Brams TZD Turbo:
De mooie GTI + airco van Sep:
Hier zet Harm windschermpjes op Brams BX:
Hmmm, wat zien we allemaal onder de kap van een GTI met airco—> dubbele fan en 2 radiatoren vlak achter elkaar:
Deze afdekplaat boven de parafanbak had ik nog nooit gezien
Bram doet jeugdherinneringen op in de Digit. Die bedieningssatellietjes zijn toch wel erg leuk hè
Het snelle monster van Bram:
Het oude stuur, zelf bewerkt door Bram om tóch dat handige gat onderin het stuur te hebben. Persoonlijk houd ik vaak het stuur vast in dat gat onderaan het stuur (wat bij een type 1 stuur standaard zit):
Detail:
Aan de achterkant van het Chic-stuurtje was het palletje afgebroken dat de richtingaanwijzers uit doet gaan. Hier is Harm dus bezig om het palletje van Brams oude stuurtje over te zetten. Wat een priegelwerk zeg
Tadaaaa, het resultaat
Toen was het tijd om in het avondzonnetje onze bolides naast elkaar te zetten:
Brams BX is de enige zonder spoiler…
En dat nog wel op de enige BX mét turbo
Al met al was het een gezellige mini-meeting. Zo leer je toch weer eens wat forummers kennen die ik nog niet kende (Sep, die nota bene op 1 km afstand van mij woont ops: )
Groot formaat foto’s geef ik binnen een uur via een link
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX