Als ik mij het goed herinner heeft hier al een tijdje geleden wat over gestaan in de Citroexpert.
Overigens recent geleden nog in Oost Duitsland geweest maar het aantal Trabantjes was op 1 hand te tellen. (het aantal CXen ook overigens).
Reken maar dat de partijtop goed voor zichzelf zorgde.. dat is het mooie van een communistische dictatuur. Iedereen is gelijkwaardig, alleen mensenn vann de partijtop zijn net iets gelijkwaardiger, dan het normale proletariaat (wat wel weer een hoop gelijkheid schept onder het proletariaat).
Gr,
Marten
mpostma schreef:Reken maar dat de partijtop goed voor zichzelf zorgde.. dat is het mooie van een communistische dictatuur.
Iedereen is gelijkwaardig, alleen mensenn vann de partijtop zijn net iets gelijkwaardiger, dan het normale proletariaat
(wat wel weer een hoop gelijkheid schept onder het proletariaat).Gr,
Marten
Mooi, Marten.
Reken maar dat ie hem kneep toen de muur viel in 89.
Julie vragen om foto’s.
Ik heb een hele tijd gelden (toen hij net aanwas gekomen in NL) foto’s gemaakt.
de foto’s staan op mijn site. onder FOTO’S.
(en als we weer gaan beginne van dit is spam enzo..dan haal ik ze er gewoon vanaf. want het is altijd het zelfde als je je website op het forum neerzet. GEHE, dat is er ook uit:P)
Speed is Nothing Whitout Control!
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
donssie schreef:Julie vragen om foto’s.
Ik heb een hele tijd gelden (toen hij net aanwas gekomen in NL) foto’s gemaakt.
de foto’s staan op mijn site. onder FOTO’S.
(en als we weer gaan beginne van dit is spam enzo..dan haal ik ze er gewoon vanaf. want het is altijd het zelfde als je je website op het forum neerzet. GEHE, dat is er ook uit:P)
mooie :photo
zelfs wissers op de koplampen, dat heb ik nog niet vaak gezien op een CX
(eigenlijk nog nooit gezien)