Ik heb een aantal maanden een hele mooie zwarte C4 berline.
Supertrots, kanjer van een auto!
Mijn eerste Citroen
Maar nu met die warmte gaat mijn binnenspiegel hangen….....
Zijn er meer collega C4 rijders die dat hebben??
Heb je een dimmende binnenspiegel (en regensensor)?
Ik heb deze beide en de spiegel gaat niet hangen (in Coupé).
Misschien is de constructie anders?
C4 Coupé HDI 110 Pack1
yep ik heb hetzelfde aan de hand. Als het warm buiten is (+30 graden) dan gaat mijn dimmende binnenspiegel hangen. Ik kan hem terugzetten maar zolang het warm is in de wagen gaat hij terug hangen, tot mijn airco de temperatuur terug heeft omlaag gebracht.
Ik ga dit aangeven aan mijn dealer en hopelijk doen meerdere mensen met hetzelfde probleem dit, zodat ze hier rekening mee kunnen houden. En misschien een terugroepactie hiervoor opstarten.
Citroen C4
Het gaat inderdaad om een dimmende binnenspiegl + regensensor
Gerard
Het zou kunnen zijn dat het probleem in latere C4’s opgelost is.. ik heb de mijne nu net een week en ik heb nog geen hangende spiegel gehad…
C4 Coupé HDI 110 Pack1
naar het schijnt zou dit probleem alleen bij de coupe voorkomen, dat is wat ze mij verteld hebben. Heb jij toevallig ook een coupe??
Citroen C4

Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Beetje offtopic, maarre… willen de C4 eigenaars nog even foto’s posten?
voor fotos kan je best deze thread eens doornemen
http//citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=162388
Citroen C4

Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Tsunami schreef:voor fotos kan je best deze thread eens doornemen
Ja precies, maar daar zie ik maar 1 foto
Flapdrol schreef:Tsunami schreef:voor fotos kan je best deze thread eens doornemen
Ja precies, maar daar zie ik maar 1 foto
op pagina 2 staat dit:
Tsunami schreef:Ik heb ook fotokes van mijn C4 online gezet…
gewoon de link volgen http://users.pandora.be/Lucifer_/c4/
groeten,
Tsu
veel kijkplezier
Jan Nijsen schreef:Wij hebben de C4 Berline met regensensor sinds april 2004.
Nu het de laatste dagen behoorlijk warm is gebeurt bij ons het zelfde met de spiegel.(zakt naaar beneden)
Morgen zal ik contact opnemen met mijn dealer.
He, C4 van april 2004?
Moet een vergissing zijn.
Ik heb een berline met regensensor van januari 2005 en heb tot op heden geen klacht over een los hangende binnenspiegel.

Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
De mijne hangt ook! ops:
En voor de volledigheid. Ik rij een C4 1.6 berline met dimmende spiegel incl regensensor.
Overigens blijft ie na bijstellen wel goed staan.
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
Ik had al een tijdje het gevoel dat de speiegel zakte maar nu lijkt het dus vaker voor te komen. Toch eens met de dealer overleggen.
Het is maar een klein beetje en idd ook bij een coupe met dimmende spiegel en regensensor.
C4 coupé 1.6 VTR+
het enige wat ze hier in de garage tegen moeten doen is de spiegel afhalen iets op die bol plakken, terugsteken en klaar is kees.
I have been told ?
Citroen C4
Heb hetzelfde probleem. Berline regensensor en dimmend. Boven de 30 graden zakt de spiegel. Met airco aan is het over. Probleem is bekend heeft te maken met het materiaal. Komt volgens de dealer een modificatie voor.
Mijn vrouw haar auto heeft er ook last van. Het is een Coupé VTR+ met regensensor en gekocht op 17 juni 2005. Dealer gebeld en werd zonder enig probleem een nieuwe spiegel besteld. Aankomende dinsdag wordt deze gemonteerd.
Groet Erwin