mooi, daar hebben we wat aan. ik heb inmiddels ook zelf zo’n proefpakket aangevraagd, en ga ook maar eens testen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Caroline81 schreef:Ik ben sowieso ook aan nieuwe bandjes toe, dus dan moet ik ergens leenwielen vandaan toveren en dan mag mcdean zich helemaal uitleven op mijn velgen
Heb hier nog wel ‘n setje AX leenwielen staan, wel 3gaats (weet niet of de Visa dat ook heeft?).
Visa heeft 3 gaten, maar het is ook belangrijk dat de gaten op de juiste afstand van elkaar staan
Schijt aan originaliteit.
Nouja ‘t is van een citroen AX…weet het verder ook niet.
De standaard stalen velgen 145 70 R13 zo uit m’n hoofd?
Dat zijn de bandenmaten
Is dat de “steekwaarde”?
Voor een AX (3-gaats) is het 3x98MM
Zo te zien wel.
geloof dat AX en visa aardig aan elkaar gelijk waren wat betreft velgen.
En ..weet beetje off topic..maar wat te denken van het andere franse merk renault..die hadden ook vaak 3 gaats velgen onde de kleine renaultjuhs.
Citroen rolls better then a Rolls!!
Bull Frog Bleu schreef:geloof dat AX en visa aardig aan elkaar gelijk waren wat betreft velgen.
En ..weet beetje off topic..maar wat te denken van het andere franse merk renault..die hadden ook vaak 3 gaats velgen onde de kleine renaultjuhs.
vergeet ook daf niet. ook 3 gaats.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Mijn visje heeft 145 80 13, maar insteekgedoe weet ik niet. Zal in de vraagbaak kijken. Dus als ze passen zou ik ze graag van je lenen glenn Dan krijg je van mij een doosje merci
prima, PM me maar als je ze wilt komen ophalen, wielen liggen hier te wachten.
Velgjes zijn een beetje bruin op sommige punten, met een paar puntjes oppervlakteroest. Voorbanden zijn half jaar oud, achterbanden waren een half jaar geleden nog geen afkeurpunt.
Voldoen dus nog prima om even op te rijden
Misschien kan je op de meeting van de 22e geinformeerd worden door Franse Auto’s of er vervangende plaatdelen verkrijgbaar zijn.
misschien kan jij voor me informeren want ik ben daar niet…
Huh ? Ik ben zeker gek aan het worden. Of dement ...
Misschien nieuwe inspiratie voor de “PIMP my visa”
Lotus style