vandaag even de auto verwend, door hem door de lappenwasstraat te halen.
blijkt dat door de lappen het tankklepje opengedrukt te zijn
naar voren geduwd en dus een deukje gemaakt, shit.
kan gelukkig zonder spuiten uitgedeukt , vogende keer de deur vergrendeling maar gebruiken.
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
als je de deuren vergrendeld kan het klepje nog steeds open dacht ik.
PjotrBlom schreef:als je de deuren vergrendeld kan het klepje nog steeds open dacht ik.
:neenee
PjotrBlom schreef:als je de deuren vergrendeld kan het klepje nog steeds open dacht ik.
klopt, heb ik ook. moet vuldop met sleutel openpeuteren. Klepje gaat NIET mee met CV. Beetje armoedig….
Echt?
Een achteruitgang t.o.v. de Xantia..
René van Maren schreef:PjotrBlom schreef:als je de deuren vergrendeld kan het klepje nog steeds open dacht ik.
:neenee
Zie je nou?
Dat snap ik dus niet, zouden die dingen nu alweer weigeren?
op zijn tyd een beetje pret vet
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
wat was nu het euvel bij de hobbel wagen rene?
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
c5willem schreef:op zijn tyd een beetje pret vet
tja, met een beetje vet ga je geen ontbrekend CV motortje tevoorschijn toveren hoor
René van Maren schreef:René van Maren schreef:PjotrBlom schreef:als je de deuren vergrendeld kan het klepje nog steeds open dacht ik.
:neenee
Zie je nou?
Dat snap ik dus niet, zouden die dingen nu alweer weigeren?
Bij mij werkt het dus niet op de CV. Zal wel weer weigeren dan
Ga dat toch een s uitzoeken.
Overigens was het bij mijn laatste Xantia (uit 2000) ook niet het geval dat hij vergrendelde met de CV, en dat was volgens mijn dealer geen euvel :
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
René van Maren schreef:PjotrBlom schreef:als je de deuren vergrendeld kan het klepje nog steeds open dacht ik.
:neenee
Of het klepje mee vergrendeld wordt door de CV hangt af van het bouwjaar van je C5. Bij mijn C5 break, van 2002, wordt het klepje vergrendeld met de CV en heeft de dop zelf geen slot. Bij een collega van mij, die een C5 break heeft van 2003, wordt het klepje niet vergrendeld en heeft de dop zelf wel een slot.
Deze wijziging heeft met de veiligheid te maken : met een slot op de dop heb je je sleutel nodig om de dop er af te halen, bijgevolg ben je dus verplicht om de motor stil te leggen vooraleer je brandstof tankt.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
c5breakhdi schreef:
Deze wijziging heeft met de veiligheid te maken : met een slot op de dop heb je je sleutel nodig om de dop er af te halen, bijgevolg ben je dus verplicht om de motor stil te leggen vooraleer je brandstof tankt.
Zo is dat.
Naderhand ben je dan verplicht de slang er uit te halen om de
dop er weer op te kunnen schroeven zodat je sleutel weer vrij is om te kunnen wegrijden.
knappe jongen die de diesel in de fik krijgt
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v
c5willem schreef:wat was nu het euvel bij de hobbel wagen rene?
Hij hobbelt nog als vanouds..
Aleen de vering is nu super…dat was probleem 2 fftopic
Inderdaad: bij mijn C5 is het tankklepje ook niet vergrendeld. Natuurlijk zit daar een idee achter, namelijk: kostenbesparing!
Groeten,
Kaaskop
bij geen vergrendeling dus oppassen bij een lappen wasstraat
bij mij gebeurde het bij de wasstraat in alkmaar op de beverkoog
misschien dat zo,n klever als bij je antenne een oplossing is?
c5 break 2.2 hdi exclusive
pack hifi RT2,schuifkanteldak,verwarmde lederen stoelen.
mazda mx5 1.8 16v