web schreef:voor goeie electrische schema’s van zo’n motor moet je helaas niet bij haynes wezen over ‘t algemeen… die hebben vaak alleen wat basis chassis dingen staan in het electra hoofdstuk.
En dan (in het geval van de BX) toch nog betere schema’s in de Haynes dan in de Vraagbaak.
Gr,
Marten
helaas de koop van het 16Vblok +ecu+draadboom gaat niet door
blijkt dat de stekker (die op de ecu hoort) boven het moterblok te zijn doorgeknipt . was dus door iemand anders opgeist.
kwam ie na demontage achter: hij balen ik balen.
ja,.... bx16V stekker is anders en om nu een stekker van een ander er op te zetten….......
had ook van de week al een xantia gekregen schaal 1:1
ook nog een auto van de zaak (deze week) “gekregen”.......dus
vandaar de bx in de verkoop…........(zie te koop)
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:helaas de koop van het 16Vblok +ecu+draadboom gaat niet door
blijkt dat de stekker (die op de ecu hoort) boven het moterblok te zijn doorgeknipt . was dus door iemand anders opgeist.
kwam ie na demontage achter: hij balen ik balen.
ja,.... bx16V stekker is anders en om nu een stekker van een ander er op te zetten….......had ook van de week al een xantia gekregen schaal 1:1
ook nog een auto van de zaak (deze week) “gekregen”.......dusvandaar de bx in de verkoop…........(zie te koop)
Jammer dat het niet doorgaat. Een draadboom/stekker lijkt me toch niet een van de meest lastige dingen met zo’n conversie. Meja.. ik heb makkelijk kletsen… een diesel is heel makkelijk wat dat betreft.
Gr,
Marten
and know the end is near, I’ll have to face the final curtan etc,etc….
Komt in ieder geval bij een goed baasje terecht
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
ZX-Cruiser schreef:En wat gaan die er in lepelen? Of huidige blok fixxen?
huidige blok (proberen te) fixen