De intervalstand van mijn ruitewisser vóór (BX Sport) is kaduuk. Ook komt de ruitewisser niet meer terug naar de beginstand als je hem uitzet. Het relais heb ik getest en werkt prima. Zit er bij de ruitewissermotor nog een stukje electriek of moet ik het ergens anders zoeken? Er staat gewoon spanning op de draden die naar de motor leiden als ik de interval stand inschakel.
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Hmm…vreemd. Ik heb precies hetzelfde gehad en dat was wel degelijk het relais. (Ondanks de bewering van een lokale Citroënspecialist dat het ‘t motortje was. Dat kan ik nu wel vlot uit- en inbouwen trouwens..).
Kun je zo’n relais “testen”? Ik heb ‘t bij een auto-electronicazaak laten doormeten en toen was het snel duidelijk.
(Ik moest daar op af gaan want ik weet niks van electronica)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ff het interval relais wisselen EN!! het voetje controleren op corrosie… als je lekkage hebt in de BX verzamelt zich dat al gauw in de zekeringkast.
Het kan ook het ruststand contact in de motor zijn.
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
hopelijk is het je relais, das wel zo makkelijk. Trouwens, die dingen zijn wel vaker stuk terwijl ze schijnbaar goed werken….heel raar
En anders heb ik volgens mij nog wel een motor liggen…..
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!