BX 19 Digit Minimeet in de polder
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 01 juli 2005 03:40 AM

Wouter Bregman en ik zien elkaar eens in de paar maanden en zijn altijd erg blij aan het klussen en rommelen aan onze Digit’s. Dit keer moest het dashboard het maar eens helemaal gaan doen, want de rode controlelampjes in Wouter’s Digit deden het niet. Bleek een verdwaalde stekker die eerder niet was opgevallen.

Verder viel me op dat Wouter’s gaspedaal halverwege hing… m’n vermoeden bleek juist, er zat een giga grote speling op de gaskabel en er viel weinig meer te stellen, het visje zat al bijna bovenin. Opgelost door er een bougiekabelrubber en een paar ringen tussen te vrotten. Volgas geven gaat weer en naar mijn idee is tie weer net zo snel als de mijne.

Wouter heeft nu een mistlampschakelaar die uit de GT komt, binnenkort komen de mistlampen.

Daarna hebben we een leuk plekje in de polder opgezocht voor wat sfeerfoto’s. Die komen zo.

Nogmaals presenteren we u de VF7XBXG0005XG0999 PH-11-FL en de VF7XBXG0005XG1002 PH-85-BJ. De interieurfoto’s zijn van mijn auto. De uitstekende foto’s zijn genomen door Wouter.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 01 juli 2005 05:04 AM
  [ # 1 ]

Het was zeker een geslaagde mini-meeting. Ik ben erg blij met het feit dat m’n waarschuwingslampen weer werken. Een stekkertje vergeten is wel de goedkoopste oplossing natuurlijk, want ik ging er al van uit dat ik stekkers moest gaan schoonmaken en moeilijk moest gaan pielen, dus zo is het stukken beter Wink

Allereerst een “neus aan neus”-foto. Links mijn Digit, rechts Alex’ Digit:

Het interieur van Alex’ Digit

Mijn Digit:

Beide Digits met de mist op de achtergrond (foto’s zijn genomen in de buurt van Leerdam):

Hier is zojuist een UFO geland :34

O nee, het is Alex die met z’n blauwe neonlamp door de tijdopname heen loopt Laughing

De neusjes van de zalm Cool :

Het was weer erg leuk om wat foto’s te maken. Met mist is er echt een heel leuke fotoreportage te maken!!  Cool

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 01 juli 2005 10:08 AM
  [ # 2 ]

:photo Mooie wagens en mooie foto’s heren! Mijn complimenten! Gaaf zeg,zo’n digit dash in het donker. Helemaal jaren 80 S.F.!

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 01 juli 2005 01:45 PM
  [ # 3 ]

Oja, behalve de eerste foto, zijn alle foto’s tijdopnames van 15 seconden.  Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook