Tja voor mij is het heel makkelijk… ik mag en wil geen alcohol meer! Ik heb een heel weekend in het ziekenhuis moeten liggen met een alcoholpromillaga van 2,5 promille waar ik ook zelf zo van geschrokken ben en ziek ben geweest, dat ik sindsdien GEEN ENKELE druppel meer op heb. Zelfs de nieuwjaarschampagne sla ik over! ops:
Ik mis de optie “Ik drink niet”
Waarschijnlijk ben ik de enige voor wie dit van toepassing is

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
ZX1.4i schreef:Ik mis de optie “Ik drink niet”
Waarschijnlijk ben ik de enige voor wie dit van toepassing is
Done!

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dronk ik ook maar niet veels te duur en volgende dag slecht
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Voor diegenen die niet drinken: waarom drink je niet ?
En ja, ik heb het over alcohol natuurlijk
En als het te uigebreid wordt, maak ik er een nieuw topic van.
Schijt aan originaliteit.
Ook ik drink niet als ik nog moet rijden. En ik heb er erg veel moeite mee als degene waar ik mee rijd wel drinkt.
Zo poolde ik eens met een collega. Ik was met de auto naar het verzamelpunt gereden, dus ik drink niet (moest nog rijden).
Ik zat niet echt prettig in de auto toen mijn collega toch bleek te drinken en mij niet terug wou laten rijden!!

Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Nou, ik lust wel een slokje hoor. Schenk nog maar eens in. Gelukkig ben ik al wat ouder en dus in het bezit van een echtgenote en een dochter die allebei een rijbewijs hebben. En, hoe kun je het treffen, ze lusten alebei geen alcohol.
Dus, als ik nog zelf moet rijden hou ik me aan 2 glazen en als ik niet zelf hoef te rijden lust ik er nog wel een of twee meer.
Eigenijk heb ik een hekel aan volle glazen ........ en aan lege
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

- BX Sport MK2
- AX GT chic
hahhahaha
ik ook vind het heerlijk een biertje ... nu we het er toch over hebben lust der wel 1
Even in het verlengde van de AA meeting eerder dit forum; je laat je rijden op de bewuste avond, de ochtend erna echter, stap je dan in de auto of wacht je bewust tot alle alcohol uit het lichaam is? (1 glas is 2 uur)
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

- BX Sport MK2
- AX GT chic
denk dat veel mensen zo in de auto stappen
McDean schreef:denk dat veel mensen zo in de auto stappen
tuurlijk, “Ik heb vandaag toch nog niks gedronken?”
david.tb schreef:Even in het verlengde van de AA meeting eerder dit forum; je laat je rijden op de bewuste avond, de ochtend erna echter, stap je dan in de auto of wacht je bewust tot alle alcohol uit het lichaam is? (1 glas is 2 uur)
Als je je nog kan herinneren hoeveel je gedronken hebt. Is dat niet het geval en ben je goed de tel kwijt geraakt dan heb je de volgende dag sowieso niet zoveel fut om te rijden. Trouwens, als je over je nek bent gegaan zou je weer wat eerder moeten kunnen rijden
Wel een hoop reacties op deze poll. Boeiend. Had gezien het stereotype beeld van de wijndrinkende stokbroodknagende Citroen rijder wel meer mensen verwacht die nog wel met een gering slokje op achter het stuur zouden kruipen maar het meerendeel is toch erg netjes en verstandig door de limiet gewoon op nul te stellen.
Gr,
Marten
mpostma schreef:
Wel een hoop reacties op deze poll. Boeiend. Had gezien het stereotype beeld van de wijndrinkende stokbroodknagende Citroen rijder wel meer mensen verwacht die nog wel met een gering slokje op achter het stuur zouden kruipen maar het meerendeel is toch erg netjes en verstandig door de limiet gewoon op nul te stellen.
Gr,
Marten
ik ben 1 keer naar huis gereden na het drinken van een glas bier. En als je dan de bocht omrijdt en je rijdt een alcoholcontrole in….....
Mocht gelukkig doorrijden, maar het zet je wel even aan het denken (gelukkig maar!!)!

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
McDean schreef:hahhahaha
![]()
ik ook vind het heerlijk een biertje ... nu we het er toch over hebben lust der wel 1
Ik heb ff een blikkie opengetrokken
ieksEmmu schreef:McDean schreef:hahhahaha
![]()
Ik heb ff een blikkie opengetrokken
Goed idee, ik heb ook wel zin in een lekke pilsje.