Kan iemand mij helpen aan foto’s van de onderkant van een bx, liefst 1.4 type. Heb haynes al bekeken en google maar niks kunnen vinden (op eerste gezicht)
Ik heb foto’s
Zeg maar waarvan
Foto’s heb ik van zowel een 1.9Tzi als een 16V, dus niet van een 1.4
Welk detail wil je hebben?
Het gaat me om de achterzijde, bij reserve wiel en uitlaat etc.
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Raar hoor. In de Haynes staat wel degelijk een foto van de achterkant/onderkant. Op de uitlaten en tankafmetingen na is dit voor elke BX hetzelfde. Kijk eens in een Haynes die online staat.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Raar hoor. In de Haynes staat wel degelijk een foto van de achterkant/onderkant. Op de uitlaten en tankafmetingen na is dit voor elke BX hetzelfde. Kijk eens in een Haynes die online staat.
Ermh, ik heb 49 Bestandjes van Haynes, met ieder zo’n 50-100 pagina’s….
Ik kan even geen duidelijke foto vinden.
Ik zal even snel wat foto’s voor je maken.
Wat is het probleem eigenlijk, dan weet ik wat ik duidelijk op de foto moet zetten.
Ik heb overigens geen reservewiel onder de auto hangen, dus je hebt vrij zicht op de rest
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gewichtsbesparing?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik wil graag zien hoe ik mijn uitlaatsysteem kan veranderen, komt namelijk dual pijp op
Tja, wat moet ik met een reservewiel? (òh óóóhhhh, dit gaat reacties oproepen!!!)
Ik heb een paar foto’s voor je gemaakt:
Als je uitleg bij de foto’s nodig hebt, hoor ik het wel
Zou er ruimte zijn tussen de bumper en het reserve wiel zijn voor een pijp ? een 2e uitlaat naar de rechter kant
Of wat dacht je van aftappen vanaf de katvervanger(u-bocht)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ijs schreef:Zou er ruimte zijn tussen de bumper en het reserve wiel zijn voor een pijp ? een 2e uitlaat naar de rechter kant
Een tweede uitlaat aan de andere kant wordt erg krap als het reservewiel onder de auto hangt. Ook zit aan die kant de benzine-tank met dito slangen.
Blijft phat zoon hoefijzer… :photo
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Ik las net iets te laat dat je een Dual-pipe wilt installeren.
Misschien heb je aan deze foto dan wat meer:
Zo zag mijn uitlaatsysteem er nog helemaal origineel uit, met alleen een open eindpijp (zelfgemaakt).
Ik was zelf ook van plan om aan beide kanten van de auto een eindpijp te hangen.
Met het reservewiel er nog onder, wordt dat best lastig. Desnoods gooi je die in de kofferbak. De benzinetank moet ik nog even bekijken, ben er nog niet echt mee bezig geweest omdat ik er geen haast mee heb.
Waarschijnlijk komt er een hitteschild voor.
Nou ICE, dat wordt opschieten…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI