Gisteren stil gestaan met een moter die tegen de 130 graden aan liep…dashboard was één en al feestverlichting.
Bij controle zag ik dat slechts één van de twee ventilatoren voor de radiator werkte; (gezien vanaf de voorkant) de rechter ventilator stond stil.
Is dit een bekend euvel en heeft iemand daar een simpele oplossing voor (hoewel aan een XM met V6 is niks simpel).
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Waarschijnlijk 1 van de relais kapot, aan de bestuurderskant achter de koplamp
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Dank je Willem….we gaan checken.
Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Simpelste oplossing voor dit soort noodgevallen is een los draadje van 2,5mm2 mee nemen. Relais eruit en draadje erin en dan moeten de ventilatoren gaan loeien
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002