2 van de 2
 < Vorige 1 2

BX aankopen
Elvis 1
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 69

Gepost: 05 augustus 2005 05:11 PM
  [ # 16 ]

Zo veel antwoorden en tips had ik niet verwacht dus volgens jullie maakt het niet uit of het een 1400 of 1600 wordt , het verbruik ligt ongeveer op hetzelfde, moeders vindt geen enkele auto mooi maar ik heb sinds 8 maanden een Xantia met veel onkosten gehad en die wil ik niet meer kwijt , hij rijdt als een trein maar moeders wil binnenkort ook een auto. Maar geen boodschappen auto als je begrijpt wat ik bedoel dus zeg ik tegen haar neem dan een BX daar heb je lekker de ruimte en de wegenbelasting is volgens mij net zoveel als die van een ZX , die vindt ze weer te klein daarom dacht ik aan een BX met een kleine motor inhoud en we willen zoveel mogelijk weten wat er aan een BX mis kan zijn zo dat we geen miskoop kunnen doen. In ieder geval BEDANKT VOOR DE REACTIES Laughing

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 05 augustus 2005 05:50 PM
  [ # 17 ]
The king schreef:

Zo veel antwoorden en tips had ik niet verwacht dus volgens jullie maakt het niet uit of het een 1400 of 1600 wordt , het verbruik ligt ongeveer op hetzelfde, moeders vindt geen enkele auto mooi maar ik heb sinds 8 maanden een Xantia met veel onkosten gehad en die wil ik niet meer kwijt , hij rijdt als een trein maar moeders wil binnenkort ook een auto. Maar geen boodschappen auto als je begrijpt wat ik bedoel dus zeg ik tegen haar neem dan een BX daar heb je lekker de ruimte en de wegenbelasting is volgens mij net zoveel als die van een ZX , die vindt ze weer te klein daarom dacht ik aan een BX met een kleine motor inhoud en we willen zoveel mogelijk weten wat er aan een BX mis kan zijn zo dat we geen miskoop kunnen doen. In ieder geval BEDANKT VOOR DE REACTIES Laughing

Een auto voor de boodschappen maar een ZX is te klein???
hoeveel boodschappen doet moeders? voor een maand voor een weeshuis ofzo Rolling Eyes
Ik kreeg een complete kampeeruitrusting in een ZX gestouwd

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 05 augustus 2005 06:17 PM
  [ # 18 ]
metro2005 schreef:
The king schreef:

Een auto voor de boodschappen maar een ZX is te klein???
hoeveel boodschappen doet moeders? voor een maand voor een weeshuis ofzo Rolling Eyes
Ik kreeg een complete kampeeruitrusting in een ZX gestouwd

Ligt eraan voor hoeveel mensen je eten moet hebben, Bx is toch ruimer dan een ZX en minder duur.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 05 augustus 2005 06:30 PM
  [ # 19 ]
The king schreef:

Als ik het zo hoor gaat het voornamelijk om de onkosten en niet om de auto. Koop dan gewoon een Seat Marbella. Zonde om er een BX aan op te offeren en een hoop gezeur op de koop toe, want laten we reeel zijn: veel BXen hebben altijd wel wat. Daar moet je tegen kunnen.

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 05 augustus 2005 06:45 PM
  [ # 20 ]
mpostma schreef:
The king schreef:

Als ik het zo hoor gaat het voornamelijk om de onkosten en niet om de auto. Koop dan gewoon een Seat Marbella. Zonde om er een BX aan op te offeren en een hoop gezeur op de koop toe, want laten we reeel zijn: veel BXen hebben altijd wel wat. Daar moet je tegen kunnen.

Tja. bxen zijn hele fijne auto’s maar echt probleemloos kun je ze idd niet noemen, een 5 deurs ZX lijkt me dan een betere optie.
daar heb je echt meer dan genoeg ruimte in en zxen zijn ook niet zo duur maar wel een stuk betrouwbaarder (alhoewel je daar natuurlijk genoeg rotte tussen hebt zitten)

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373

Gepost: 05 augustus 2005 07:53 PM
  [ # 21 ]
metro2005 schreef:

Tja. bxen zijn hele fijne auto’s maar echt probleemloos kun je ze idd niet noemen, een 5 deurs ZX lijkt me dan een betere optie.
daar heb je echt meer dan genoeg ruimte in en zxen zijn ook niet zo duur maar wel een stuk betrouwbaarder (alhoewel je daar natuurlijk genoeg rotte tussen hebt zitten)

En een ZX is nauwelijks kleiner dan een BX! Pas wanneer je een koelkast wil gaan vervoeren ofzo zal je merken dat een BX net iets groter is…. maar ik neem aan dat de boodschappen meer de vulling van de koelkast betreffen! En een ZX is een stuk betrouwbaarder dan een BX. Ga alleen niet lopen bezuinigen en een ZX van € 500 proberen te kopen…. ik denk dat je dan grote kans op een rotte hebt. Maar een goede is zeker wel te koop tussen de € 1000 en € 1500. Een 1.4 is het betrouwbaarst en zeker pittig genoeg! En wil je echt een betrouwbare auto… koop een Japanner! Crying or Very sad

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 08 augustus 2005 04:32 PM
  [ # 22 ]

tja ik merk ook wel dat mijn Bixje niet probleem loos is maar daar leer je mee leven Laughing

wat het sturen betreft ik heb een 1400 met 195/50/R15 de onder stuurt iets zwaarder maar file parkeren lukt nog altijd Laughing  Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook