Foto’s Vakantie Frankrijk!
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 10 augustus 2005 12:37 AM

Hier: Klikkerdeklik staan de foto’s die ik gemaakt heb tijdens mn Frankrijk-vakantie.
3537km afgelegd,
Nauwelijks problemen:
20 juli - Auke (Bull Frog Blue), op weg naar Valkenburg, bij eindhoven een geplofte bobine, na file rijden

25 juli - Beide eenden, tijdens afdalen helling (Vizille) ploffen en tikken uit motor ruimte. Mijn eend sloeg stationair af en starte daarna slecht. Liep gelukkig bergaf, dus met koppeling omhoog laten komen kunnen starten.
Dag erna geen probs met starten, wrs te heet.

2 aug - Mijn eend, laadstroommeter gaf opeens “-” aan, ik dacht aan dynamo, Auke zei dat ik mn spanningsregelaar eens moest verwisselen. Hielp gelukkig!!

4 aug - eend auke lekke band

da was het!!

“Geen problemen” dus!!

We hebben onderweg meer eenden gespot dan we dachten, meestal rijdend, vaak geparkeerd. Dus dit zijn niet alle eenden die we gezien hebben.
Het hele vakantieverhaal komt nog op mn site te staan, ben druk bezig het te typen….

Profiel  

Gepost: 10 augustus 2005 03:06 AM
  [ # 1 ]

Hoi Tom,

Leuke foto’s! Leuk ook dat je in St. Mihiel was, zijn jullie nog lang gebleven?
Hier staan ook nog foto’s van St.Mihiel waar jullie eenden op staan: http://www.citroenazu.tk

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 10 augustus 2005 03:12 AM
  [ # 2 ]

wat is citroen rijden toch formidabel…die sticker heb ik ook nog ergens..

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 10 augustus 2005 02:39 PM
  [ # 3 ]
CitroenAZU schreef:

Hoi Tom,

Leuke foto’s! Leuk ook dat je in St. Mihiel was, zijn jullie nog lang gebleven?
Hier staan ook nog foto’s van St.Mihiel waar jullie eenden op staan: http://www.citroenazu.tk

zijn zondag middag in Saint Mihiel weggegaan.
Afgelopen dinsdag of woensdag (week geleden) zijn er er weer 3 nachten gebleven. Iedereen die nog daar was (Cor, en behoudt 2cv) dachten dat we op de WM waren geweest…:p

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook